Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

top c'est parti ... 1ste tent_kweek_verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: top c'est parti ... 1ste tent_kweek_verslag

thx qNq, ik had ook dat gevoel, ben vanmorgen herbegonnen met 2/3 de van de voeding, ze ZWELLEN elke dag.makes me happy
    yoow

Comment

wauw dat begint er al mooi uit te zien! laat ze maar lekker zwellen ja!Doe maar inderdaad rustig aan met de voeding, ze zien er goed doorvoed uit! (donkergroen) Wat een plezier he, om die toppen dikker en dikker te zien worden Doe zo verder

Comment

thx nipulse, ze blijven gaan vandaar alweer wat foto's!
        de orangebud is duidelijk overvoed, die staat op regime vanaf vandaag,
        ik heb de fout gemaakt om de orangebud de laatste week op dezelfde manier te voeden als de pp's, terwijl die meer tekenen van overvoeding vertoonde, uiteraard reageert elk soortje anders ...
        maar komt goed denk ik, kzal na 3 dagen water kijken hoe ze zich gedraagt

IMG_0027.jpgIMG_0028.jpg
        IMG_0035.jpgIMG_0033.jpgIMG_0037.jpgIMG_0040.jpg

Comment

mooi kassie vol
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

yeep!
            toch alweer een tussenstandje, ze beginnen nu ook superlekker te ruiken

als ik terugga in tverslag blijken die pp's nog maar 3 weken echt in bloei te staan, dat belooft als die nog een 6tal weken te gaan hebben, of reken ik hier verkeerd?
            kben echt onder de indruk van tresultaat, vette dames!

IMG_0050.jpg IMG_0067.jpg

IMG_0053.jpg IMG_0058.jpg IMG_0060.jpg

saluu

Comment

graag wat advies

IMG_0182.jpg

Pure Powerplants
              IMG_0196.jpgIMG_0194.jpgIMG_0193.jpgIMG_0192.jpgIMG_0191.jpgIMG_0189.jpgIMG_0187.jpgIMG_0185.jpgIMG_0184.jpgIMG_0183.jpg
              Cali Orange Bud
              IMG_0195.jpg

stel me gerust !
              Last edited by 92five; 11 June 2012, 16:52.

Comment

kan je niet geruststellen maar kan je wel vertellen dat ze er schitterend bij staan !
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

ok thx Rolla das al iets

ik ben gisteren onmiddellijk gestart met die booster (phase4) zie schema
                  calendrierdeculture.jpg

ik hoop dat ik dit toch nog een weekje of 2 kan geven ... ??
                  iemand op tforum die me wel gerust kan stellen? tis men eerste keer
                  alvast bedankt

Comment

Je kan pHase 3 zelf nog wel aanhouden ze moeten nog wel 3 tot 5 weken staan.
                    Laaste ruime week geen water geven, maar dan zijn toppen al een beetje bruine aan worden, deze zijn nog erg wit.

Comment

Omdat ik ook dacht dat ze nog wel 4-5 weken moeten ben ik eens op zoek gegaan, maar Sensi heeft die strains helemaal niet.
                      De Orange bud en Powerplant die ze verkopen zijn van White Label.
                      De bloeiweken tel je altijd vanaf ze echt in bloei gaan, als er kleine witte "pruikjes" te zien zijn. (ondankt wat verkopers je willen doen geloven)

De laatste 10-14 dagen kun je best gewoon water geven zonder voeding. (Met een naar woord wordt dat wel spoelen genoemd)
                      Dat duurt nog even, dus je hebt mooi nog tijd voor die booster.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok gerustgesteld

@qnq,
                        ik wist niet dat het om andere zaadbank ging, white label van sensiseeds dacht ik ...
                        als ik "sensi seeds pure powerplant" google is het de eerste hit ...

- pure power plant
                        - cali orange bud
                        dit is de info waarvan ik vertrokken ben, als je op "short flowering period" klikt krijg je gedetailleerde info

tot hiertoe heb ik inderdaad gevolgd wat ik op het forum gelezen heb en rekende dus pas vanaf de pruikjes.
                        ik flipte gewoon effe om het feit dat dit bij mij wel 3tal weken verschilt met 12/12, en das wel degelijk wat ze aangeven, maar tis dus allemaal marketing

waar ik nu vooral mee zit is dat ik als beginner moeilijk kan inschatten wanneer ik stop met voeden.
                        is er geen truukje? als de helft van de haartjes bruin zijn ofzo?
                        ik wil vooral een proper wietje (en zo'n mooie herfst in men hok krijgen)
                        ik blijf dus foto's posten en jullie raad verlangen
                        alvast bedankt!!

Comment

twordt alsmaar leuker om naar te kijken
                          nog eens bedankt voor de info

IMG_0219.jpg IMG_0220.jpg

IMG_0208.jpg IMG_0206.jpg IMG_0204.jpg IMG_0200.jpg

IMG_0203.jpg

peace

Comment

Stoppen met voeding is altijd een beetje een gok, ik stop meestal als ik voornamelijk melkwitte trichomen heb.
                            Dan geef ik ze nog 10-14 dagen gewoon water, zonder voeding tot ik minimaal 50% amber zie.
                            Dat kan ook wel eens langer duren, dan ga ik gewoon wat langer door met alleen water.

De trichomen zijn niet de haartjes, die worden ook bruin door andere omstandigheden.
                            Wanneer oogsten.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok thx, over die trichomen heb ik inderdaad gelezen, ik ga me zo'n loepje kopen. ik zie ze trouwens al op hun steeltje zitten als ik sommige van men foto's vergroot.
                              groeten

Comment

yoow allen,
                                paniek in men hok

de cali orange bud begint wel erg lelijke bladeren te krijgen nu en de toppen zwellen traag heb ik de indruk.
                                IMG_0261.jpg IMG_0263.jpg IMG_0277.jpg
                                ik had ze al een tijdje op enkel water staan vanwege de gele bladpuntjes, maar nu lees ik dat die bruine vlekken eerder op een tekort wijzen (fosfor,calcium??, te nat ?), ik heb die ook op mijn budblaadjes, dit kan natuurlijk het gevolg zijn van bijna een week enkel regenwater. Gisteren heb ik ze hierdoor toch nog eens goed gevoed met bloeivoeding ... ik twijfel

bij de purepowerplants (die krijgen voorlopig een weinig bloeivoeding en aangegeven portie bloombooster) heb ik er 2 die er wat minder beginnen uitzien.
                                1 van hen heeft al veel meer bruine haartjes dan de anderen, en die haar bladeren zijn er het ergst aan toe.
                                IMG_0264.jpg IMG_0266.jpg

mijn lens is blijkbaar vuil, daar doe ik tegen volgende keer wat aan
                                groepsfoto:
                                IMG_0259.jpg

Ik heb dus hulp nodig jongesenmeisjes,

-is het gewoon kwestie van overvoeding allemaal, of is dit enkel bij de PP's het geval en heeft de Orange bud een ander probleem ???
                                of licht het nog wat moelijker.
                                -Ik vroeg me ook af of het een goed idee is om de "superlumenswitch" van de evsa al uit te zetten?

THANKS
                                Last edited by 92five; 18 June 2012, 14:31.

Comment

Bezig...
                                X