Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
w 5-24 Arjan 63 cm.jpgw 5-24 de 4 BBs in de tent.jpg Arjans strawberry (inmiddels 63 cm hoog) en de 4 Big Bangs (Hoogste nu 76 cm )
Kan iemand zeggen of de big bangs nu de bloei ingaan?? Afgaande op de foto's?
Last edited by kinkydj; 24 May 2012, 21:58.
Reden: vraag
Thnx en het tellen komt wel goed. Ik hou er een mooi kweekverslag in een excel bestandje op na met de dagelijkse vorderingen.
Het eindresultaat komt uiteraard ook hier terecht.
Zoals eerder vermeld heb ik naast de auto big bangs en arjans strawberry haze ook een supersilver haze en een Arjans haze #1. (Had eerder #2 gezegd maar is dus #1)
De laatste 2 groeien langzaam maar zeker. Silver heeft eergisteren een ongelukje gehad waarbij de wortels behoorllijk beschadigd zijn en de steel geknakt is. ( Container tegen tent aan gevallen en de pot op de grond gevallen) Nieuwe pot genomen, voorzichtig rechtop gezet, stokje er langs en met tape vastgezet. Nu 2 dagen later zie je dit alleen nog terug als een bochtje in de stengel.
Omdat de Bangs in bloei zijn en ik dacht dat Silver afgeschreven zou zijn heb ik gisteren 2 auto megabuds van greenlabel en een Berry Bomb van Bomb Seeds laten ontkiemen. deze hebben nu alle drie een mini wortelpuntje en zullen waarschijnlijk morgen in plastic bekertjes met stekgrond gaan en in de tent/kas gezet worden.
Het wordt een aardig allegaartje wat betreft soorten planten. Dit komt vooral omdat ik de verschillen in de planten zelf wil zien. Ik rook zelf niet en toch zwaar verslaafd aan het raken aan het laten groeien van deze prachtige planten.
Ik verheug me vooral op de berry bomb omdat die prachtige felpaarse toppen zou krijgen volgens de zaadbank. (zie avatar)
Verder heb ik nog zaadjes liggen (nog 3 megabuds) Northern light automatic van Royal Queen , Himalaya gold van Greenhouse, en de gratis white widowzaadjes (spliff) die je krijgt bij bestelling.
Deze wil ik echt bewaren tot volgend jaar.
Comment