Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De megabuds en de berry bomb zijn inmiddels ook geboren. De 2 bloeiende Big bangs gaan lekker. De andere 2 big bangs (zelfde leeftijd) laten nog geen bloei zien, wel steeds meer lengte. Vreemd.
Foto's komen later van de week weer.
P1060225.jpgw 5-30 BB1 (86 cm) en BB3 (95 cm).jpg De bloei gaat lekker door. Maar ook de lengte van de Big bangs die nog niet bloeien. Nu 95 cm hoog, terwijl bij de zaadwinkels ca. 80 cm wordt aangegeven. (linker plant bloeit dus en rechter groeit en groeit)
hoeveel liter zijn die zwarte potten?
ik heb zelf flying skunk autoflower ;P , die staan in 10 liter potten , maar zou leuk zijn als die van mij ook zo groot worden haha
Yepp, zonder lamp. De big bangs hebben alleen de eerste paar weken in een zelfgefabriceerd bakje gestaan met een simpele spaarlamp om de temperatuur rond de 21 graden te houden. (het was nog maar eind maart dus erg koud)
Leuk leuk, die gaat vlotjes Zo zie je dat het zonder teveel producten en bemesting en lampen en smartpots en dergelijke ook gaat, plantje in een potje en wachten op de toppen Succes, ik kom af en toe nog wel eens langs om te zien wat het wordt
Comment