Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lijkt dit ergens op?

ziet er prachtig uit en denk dat iedereen hier wel vaker zo van die momenten heeft als je je plantjes gaat bekijken die grote glimlach dat tevoorschijn komt
    bij mij allezins wel.

Comment

Autoflowers zijn planten die uit zichzelf de bloeifase in gaan, dit gebeurd na ongeveer 3 weken. Daarna heeft de plant nog circa 5 tot 6 weken nodig om tot volledige bloei te komen. De plant blijft hierdoor relatief klein en is dus klaar in iets meer dan 2 maanden.
      Info van de site waar de zaadjes vandaan komen.
      Bloei kwam pas na 8 weken.
      Ik weet dat info op sites vaak wat aan de optimistische kant is, maar 5 weken verschil ??
      Nu heb ik geen haast maar ik vraag me toch af,...
      Heeft iemand ooit een autoflower gehad die (buiten) voldeed aan de omschrijving? En zoja welke soort?

Comment

w 6-22 nog niet.jpg De bloei gaat ondanks de lage temperaturen aardig door. Ik gok nog een week of 2. (Gok ik dat goed???)

Arjan Strawberry is de 1 meter 20 gepasseerd en wordt steeds voller. Je zou er bijna kerstballen in gaan hangen. w 6-22 Arjan.jpg
        w 6-22 onze geurtent.jpg De 4 Big bangs in de kas die tegenwoordig "geurtent" heet.

Dan De Super Silver (links) en Arjans Haze #1 overgezet in een speciekuip van 60 liter. w 6-22 SS en AH.jpgwapperend in de wind en dansend in de regen.

En dan de benjaminnetjes en laatste van het jaar.
        2 Maal Megabud auto en Berry bomb
        w 6-22 Berry en mega's.jpg

Ik ben tevreden tot nu toe.
        Last edited by kinkydj; 22 June 2012, 21:02. Reden: foto's toegevoegd

Comment

lijkt op wiet
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ziet er al goed uit, word wel wat moois denk ik zomaar

even een vraagje hoe veel liter is die pot waar de Arjan Strawberry in staat?

Succes!

Comment

Die staat in 27 liter.

Comment

Zomaar even een leuk verhaaltje over de taaiheid van wietplantjes:

Mijn zus heeft een zoon die geen plantjes mocht hebben van haar. Hij toch 3 planten op zolder. Zij heeft ze 2 weken lang elke dag uit de grond getrokken en terug gepropt in de hoop dat ze dood zouden gaan.
                (Sja een ander treedt gewoon op als ouder en gooit ze in de kliko, maar ze is anders zeg maar)
                Uiteindelijk heeft mijn neefje z'n zin en mochten ze in de tuin. Ik was er gisteren even en vond ze in plastic zakken, zonder gaten, drijfnat in een hoekje in de tuin.
                eerst wat gaten in het plastic geprikt en het stinkende water er uit laten lopen. Advies gegeven om ze in een speciekuip, met gaten, te zetten.
                Wat ik uiteindelijk het aparte vind is dat die mishandelde plantjes er nog verdraaid aardig uitzien.
                Een voorbeeld van de kracht van de leukste plantjes ter wereld.

Comment

haha leuk verhaal, zo zie je maar weer, het kan goed gaan! Als je een plant binnen verzuipt hebben de meiden vaak minder geluk. Zon maakt ze ook sterk.

On-topic. Je plantjes vind ik er heel erg mooi groen uit zien en mooie topvorming. Ik heb ook auto flowers staan, die heb ik wel op 12/12 gezet en meteen gingen ze bloeien (paar dagen) het stimuleert blijkbaar toch wel iets of misschien net heel toevallig gingen ze al bloeien. Dit heb ik gedaan iets minder dan 3 weken omdat ze erg groot werden en ik geen planten boven mijn tent wil hebben wahahaha

Succes met je plantjes en hopelijk komt er wat moois vanaf
                  Some people think we should be the way we are
                  I think.. We are the way we should be

Comment

Thnx Keesie. Ik ben ook erg benieuwd wat er af gaat komen. Op foto's lijkt t allemaal veel voller dan in t echt. Maar ik gok toch wel op een gram of 30 per plant. Maar tegen die tijd meld ik dat zeker hier.

Comment

We zijn weer een dikke week verder dus tijd voor een update.
                      w 6-30 Arjan strawberry 1.38 hoog.jpgArjans strawberry. 1 meter 40 hoog inmiddels en nog steeds de knapste van het stel.
                      Inmiddels wel wat mest bij gegooid omdat de pot inmiddels helemaal doorworteld is en ze toch wel wat voeding kan gebruiken.
                      Aangezien ik alles low budget wil gewoon universele blauwe meststof. Merk Compo. NPK 14-7-17.
                      Een testmethode gedaan, 2 eetlepels korrels opgelost in 4 liter water en de pot erin gezet. Zo geven we Arjan elke dag water, in een bak en 's morgens weer op t droge. Gaat 1 keer in de 4 weken een mestmengsel krijgen.

w 6-30 arjan 1 90 cm. en supersilver 62 cm. mb 14 cm..jpg Arjan #1 90 cm. SS 62 cm. En de 2 megabudjes 14 cm.

w 6-30 berry 24 cm..jpg Berry bomb 24 cm hoog.

En dan de bloeiers die alle vier in diverse stadia van bloei staan. w 6-30 hoofdtop bb1.jpg De top van BB1 die nu vrij snel geslacht zal worden. w 6-30 top.jpg
                      w 6-30 hoofdtop bb3.jpgDe top van BB3 die erg doorgeschoten is in de groei. Maar verwacht toch dat ze nog voller gaat worden.

Inmiddels een klein zakmicroscoopje kunnen lenen waar de trichomen aandachtig door bestudeerd worden. Van BB1 worden ze nu een beetje milky.
                      Ik ga me nogmaals verdiepen in oogstmethodes om te kijken hoe ik ga oogsten. Ga ik klieven? Ga ik stoppen met water geven? Ga ik haar donker zetten?
                      Dat weet ik aan het eind van de dag dus.
                      Last edited by kinkydj; 30 June 2012, 12:39.

Comment

Het valt niet mee maar geprobeerd foto's te maken door microscoopje. Erg vaag. Maar er zijn al enkele amberkleuringen te zien.
                        trichomen bb1.jpgtrichomen door microscoopje.jpgtrichomen op blad bb1.jpg Laatste foto gewoon op macro genomen.

Comment

* 26-03-2012 ╬ 02-07-2012

Bij deze wil ik u laten weten dat wij 2 overledenen te betreuren hebben.
                          Big Bang 1 en Big Bang 2 hebben het aardse verlaten
                          Ze hebben een mooi leven gehad en zullen bij de nabestaanden een goed gevoel achter laten.

Op dit moment liggen/hangen ze gebalsemd in de bewaarkast.
                          Over een dag of 10 zullen de dames in gedeeltes, in huiselijke kring, gecremeerd worden.

Uw medeleven zal via dit medium gewaardeerd worden.

Kinkydj
                          Big Bang 3 en 4
                          Berry Bomb
                          Arjans haze strawberry en #1
                          Super silver haze
                          Megabud 1 en 2
                          Last edited by kinkydj; 3 July 2012, 20:02.

Comment

w 7 -02 BB1 hangend.jpgw 7 -02 BB1.jpgw 7 -02 opbrengst BB1.jpgw 7-02 Big bang 1 vlak voor het oogsten.jpgw 7-02 hoofdtop BB1.jpgw 7- 02 natte opbrengst BB1.jpg

BB1 hierboven. Ongedroogde opbrengst. Ben benieuwd wat er droog overblijft.
                            Groot verschil in 2 dezelfde planten. BB2 had uiterlijk minder THC maar toppen waren kleveriger en veel compacter.
                            Dezelfde behandeling gehad met als enig verschil dat bij BB2 de grote bladeren om de toppen weg zijn gehaald toen ze in bloei stond.

w 7 -02 BB2 hangend.jpgw 7 -02 BB2.jpgw 7 -02 natte opbrengst BB2.jpgw 7 -02 opbrengst BB2.jpgw 7 02 top BB2.jpgw 7-02 Big bang 2 vlak voor oogst.jpg

Comment

Kleine misrekening gemaakt betreffende BB3 en BB4. Doordat ze later in bloei gingen, niet op trichomen gelet.
                              Zojuist toch maar even gekeken en al 75% is amber. (BB1 en BB2 ca. 50% amber) Dus ook deze 2 dames maar omgehaald.
                              Foto's van deze 2 later deze week.
                              Voordeel is dat de tent nu leeg is en daar staan nu de andere plantjes in behalve Arjans Strawberry. Die is echt te groot.

Comment

Haha, gaan idee. Het is een strawberry, maar de gewone haze gaat ook groot worden denk ik zomaar. Jouwe ziet er idd mooi en vol uit.

Comment

Bezig...
                                X