Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lijkt dit ergens op?

Thnx voor de reacties.

@123harry, Jij bedoelt mijn strawberry?

Idd nog weinig top, maar zie ook pas net dat ze begint te bloeien. Wacht de foto's maar af over een week of 8 !
    Van dat fosfor zou kunnen. Maar behalve die huis- tuin- en keukenmest wil ik niets toevoegen aan mijn planten.
    Ook daarom ga ik de mgo niet gebruiken. Mijn manier van voorkomen gaat bestaan uit "drooghouden in de toppen."

Mocht je een andere bedoelen hoor ik dat graag. Ook al gebruik ik geen toevoegingen wil ik wel graag een hoop weten over tekorten etc.
    Wel bedankt voor het meekijken en denken.

Comment

P1070420.jpgP1070421.jpgP1070422.jpgP1070423.jpgP1070437.jpg
      Megabud 1 lijkt steeds meer op een treurwilg. Ze staan nu 5 weken in bloei.
      Ik hou onder een microscoopje de trichomen in de gaten en daar zit geen logica in.
      Waren ze een dag of 3 terug vooral milky, zie ik nu weer heel veel helder met hier en daar amber.
      Op de zaadjesbank geven ze 5-7 weken bloei aan dus nog even geduld. ( als je wacht lijkt alles zoooo lang te duren)

Op foto 4 Arjan Strawberry. Gaat hard met de bloei. Je ziet nu van ver af dat er bloemen in komen. ben benieuwd wat dat gaat worden.
      De berry bomb vertoont nu ook duidelijk bloei.
      Misschien moet ik over een week of 10 wel kniphulp in gaan huren hahah.
      Helaas bij SS en AH#1 nog geen bloei te zien.

Fijn weekend allemaal

Comment

Wat een treurwilg ja! Sjonge wat sip! Krijgen de wortels wel voldoende lucht?
        Ziet er allemaal goed uit hier, jij ook een fijn weekend!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

P1070468.jpgP1070469.jpgP1070472.jpg

Hoe de strawberry droog houden voor de komende tijd was de grote vraag hier.
          Oplossing:
          Buizen van oude partytent
          2 pvc-buizen van 4 meter
          een pakje noodraamfolie.

Die folie is exact hetzelfde als dat van m'n originele kweektent. Moet lukken dacht ik. Misschien een idee voor mensen die zelf een tentje willen maken ??!!
          Manlief aan het werk gegaan en een provisorische tent gemaakt.

Beter dan telkens slepen met de "boom".
          Het zou de ergste regen weg moeten houden.

@LR geen idee of die wortels lucht krijgen.
          Ik neem aan dat de pot doorworteld is. Er zitten hydrokorrels door de aarde. Hoe ga ik daar lucht in krijgen zonder de wortels te beschadigen??
          Last edited by kinkydj; 1 September 2012, 16:56.

Comment

Lucht komt in je aarde door de aarde iets te laten opdrogen, daarom wordt er altijd gezegt dat je de aarde niet TE nat moet maken want dan haal je de zuurstof weg (zelfde als we jouw met je kop onderwater drukken dan krijg je ook geen adem) En je binneplantje hangt er idd wat slapjes bij zonde man zo op het einde

Maar dat is wel een leuk zeiltje om mee te werken voor buiten in de laatse paar weken, succes ermee en op naar rot vrije toppen

Comment

De megabuds zijn vandaag geoogst. De treurwilg was echt aan t afsterven. Ze hadden niet zoveel wortel als de Big bangs. Mega 1 was ongeveer 50% amber. De reveg had mooiere en compactere toppen. (75% amber)
              Dat was ook te merken aan de oogst. Mega 1 100 gram nat en de reveg 165 gram nat.

De bloei bij Strawberry en berrybomb gaat hard. Je ziet echt verschil per dag.

@ Canna, thnx voor je antwoord. Zo simpel dat ik er niet aan heb gedacht. Toch kregen ze de laatste weken niet echt veel water.

Comment

wat zonden van haar wortels..
                en idd goed opgemerkt het verschil in gewicht. kwa plant vind ik het niet veel schelen. maar goed dat is mijn mening.
                ben blij voor je dat je je oogstje binnen hebt,
                en je hebt nog een paar planten. dus je ken nog lekker door.
                ik kijk uit naar je berry bomb..
                tot de volgende keer.

Comment

w 9-10 berry mooie ronde bloemen.jpgw 9-10 straw volop aan de bloei.jpg

De bloei bij de dames gaat lekker door. Links berrybomb rechts strawberry.
                  De 2 haze in de tent nog steeds helemaal niks

En het is officieel, ik ben van m'n geloof afgevallen.

Op aandringen van m'n wederhelft wat bloeivoeding gehaald bij de growshop. Vooral omdat we berrybomb mooi willen laten afbloeien.
                  De voeding gaat dan ook alleen naar haar.

De beste man in de shop adviseerde om terra flores te combineren met pk 13/14 en dat regelmatig te geven.

Leuk en aardig maar ik ben dus helemaal niet thuis in voedingssuplementen.
                  De verhouding is me allemaal wel duidelijk, maar het advies van Canna is om de pk maar 1 week te gebruiken.
                  Ik ga hier maar eens snuffelen naar de ervaringen.

Hoe zouden jullie het aanpakken? Ze staat nu 2 weken in bloei.

Comment

het is geheel aan je zelf als je het wel langer wil gebruiken die pk 13 14 zou ik het rustig opvoeren elke week 0,1 per ltr erbij of kijk op je voedings schema
                    als je het 1 week wil gebruiken is de verhouding hoger.
                    ik zou wat verschillende voedings schema's bekijken waar je het best bij voelt doen. maar dan zou ik wel het schema volgen en niets verandere tot je een te kort ziet..
                    zelf gebruik ik bio nova die hebben het over de bloei van week 1 tot laatste week,

hoop dat je er iets aan hebt..

Comment

He Mildred thnx. Ik zal eens op zoek gaan naar voedingsschema's.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

rare bladverkleuring.jpg

Dit is bizar. de foto in mijn vorige post is rond half 2 gemaakt en deze om 19:00 uur.

In een paar uur enorme verkleuring vanaf de nerven.

Nu heeft ze van de week per ongeluk wat opgeloste mestkorrels gekregen. Zou dat de oorzaak zijn?

Ik ga haar maar ff spoelen denk ik.

Comment

na braakellende.jpgna inbraakpoging.jpg

Heel fijn. Vannacht 2 16-jarige knullen in de achtertuin. Politie was er eerder dan wij, dankzij oplettende buur. Dus ze zijn na gevecht met politie zijn ze opgepakt.
                        Ze kwamen waarschijnlijk echt voor de planten. Ik zei nog tegen agent: "Zijn ze een week of 7 te vroeg mee"
                        Maar goed is niet leuk. veel schade. Super silver om moeten kappen. Was echt te kapot. Arjan# 1 takken die echt gebroken waren afgeknipt. De bloei wilde echt net beginnen daar volgens mij, dus ben benieuwd hoe dat doorzet.
                        Berry Bomb zwaar beschadigd. Gered wat er te redden valt. Strawberry is een echte boom, stuk steviger en heeft geen schade gelukkig.
                        (Agenten vond haar erg mooi )

Tent is compleet vernielt. Dus maar snel wat in elkaar knutselen.

Comment

erg triestig :s

Comment

Wat moet een 16 jarige nu op dinsdag avond op straat!!!!

En waarom? Om te slopen?
                            Echt belachelijk!!!
                            Kende jij die 2 of nie?

Comment

en dan verschieten mensen dat er iemand een moord pleegt...

Echt zonde, waren echt fantastische planten.
                              Vonden de agenten dan niet dat je wat veel weed had staan in je hofje?

Comment

Nee ik kende die 2 niet. Maar een gezicht vergeet ik niet snel, dus als ik m tegen kom,...die andere heb ik helaas niet gezien. En idd, 15 en 16 jaar en dan doordeweeks na twaalven nog op straat..........
                                En de agenten vonden het niet te veel nee. het waren natuurlijk maar 4 planten. Wel reuzen maar het mocht.

Berry bomb ziet er heeeel erg triest uit. Daar is ook op gestaan door mensen in het donker. Ze blijft wel hardnekkig bloeien en nieuwe blaadjes aanmaken rond de toppen. Verder een soort van dood.
                                Arjan S bloeit ook gewoon door.
                                Mijn vriend heeft van de oude tenten een nieuwe overkapping gemaakt en het is erg lastig om foto's te maken. Ik zal het van de week toch eens proberen.

Thnx voor de reacties

Comment

Bezig...
                                X