Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

three times a lady , white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: three times a lady , white widow.

Volgens mij heb jij helemaal geen N tekort hoor maar zijn die gewoon aan omgedraaide osmose bezig.

N tekort vergeeld NIET NECROTISCH, egaal geel vanuit de punt vant blad naar de bladsteel toe nerven kleuren egaal geel mee.

Wat ik bij jouw zie is wateronttrekking vanuit de bladpunt en randen door een hogere ec buiten je plant dan in de plant.

Maarja je DINT ASK, JUST MONTY

Comment

en toch is het N tekort er nu, ze zien dan ook al een stuk groener vandaag.

Wat jij ziet is van ondervoeding , te weinig K en te weinig N, in het begin Te hoge Ph ook nog. symptomen van in week 2 en 3 groei.

Ze hebben na zaaing dan ook 3 weken niks gekregen van water of voeding.

Ook staat men fertometer continu te dansen tussen orange en groen. Kost me moeite om hem groen te krijgen.

Stikstoftekort is er vooral gekomen door de enorme hoeveelheden bodemleven dat in versnelling is geschoten.

K tekort is er vooral van te weinig voorbemest met K, vinassethee heeft dit opgelost.

Ik speel liever met enkelvoudige voeding dan met combi voeding want dan gaat er echt wel iets overdreven worden met verbranding tot gevolg.

Kijk ook naar de bladpunten bij de nieuwere groei, niks van verbranding of zelfs maar teken van teveel.

Onbalans in de voorbemesting en/of verbruik van meststoffen is hier de oorzaak. Teveel aan kalk ook gedoseerd.
      Dit is het nadeel van de grond niet te laten meten.

zal straks is kijken voor extra foto's.

Trouwens : organsich kan men haast niet overbemesten, bodemleven regelt alles met de plant in symbiose.

Dit is hoofdzakelijk organische teelt met af en toe toevoegingen van advanced naar behoefte. Geen NPK's van advanced maar wel vitaminen, aminozuren, spoorelementen en dergelijke. Deze producten verhogen de ec zogoed als niks, +0.1EC is echt niks, de plant en bodemleven doet er wel zen profijt mee.

Wat ik er ook nog bij zal vermelden is dat na de lichtproblemen ik sinds gisteren met een nieuwe gavita lamp 600w ook nog draai en op 1 dag waren ze dus al zo geeltjes aan het worden.

Grtn.
      Last edited by cplifj; 17 May 2012, 23:27.

Comment

de foto's van een dag later, en zo te zien moet er nog opnieuw K-thee toegevoegd worden.

spijtig genoeg moet ik ook opletten dat er niet teveel water+voeding ingaat dus die extra K-thee zal iets voor morgen of zelfs overmorgen worden.

de kalium is zoiezo veel te weinig gedoseerd (de hoge K waarde van 40 heeft me terughoudend gemaakt in het gebruik ervan maar blijkbaar toch net iets te terughoudend op hergebruikte coco's/aarde).

DSC00922.jpgDSC00923.jpgDSC00924.jpg

grtn

Comment

tijd voor een updatje,

de miekes zijn nu dik anderhalve week bezig met de bloei.

voedingsproblemen zijn opgelost na 2 x een goed soepje connoisseur van Advanced Nutrients met de nodige toevoegingen van hun bigger yields system (grand master level).

ik houd het kort dus meteen over naar de foto's:

DSC00926.jpgDSC00927.jpgDSC00928.jpg

DSC00937.jpgDSC00936.jpgDSC00935.jpg

Grtn
          Last edited by cplifj; 25 May 2012, 00:21.

Comment

Heb je dan uiteindelijk toch moeten bijvoeden?

Jammer, maar: Three times three fine looking lady's!
            Resident in Tenerife, Spanje.
            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

fotoupdate:

euhm, 2 weken bloei nu.

heb "zie ladies" een beetje rondgewalst en nu staan ze wat beter in the spotlight.

hoogte 40, 45 en 50 cm.

DSC00941.jpgDSC00944.jpg

grtn

Comment

Prachtig!

Lekker wit in het midden.
                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Nice ...gaat goed hier .
                  Laat die bloei maar eens lekker doorzetten .
                  Led's grow !

Comment

tussendoortje:

DSC00958.jpgDSC00961.jpgDSC00959.jpgDSC00962.jpgDSC00960.jpgDSC00963.jpg

grtn

Comment

ziet er lekker uit !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

das een lekker tussendoortje

blijf oppassen met de voeding he
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

gaat lekker hier zo te zien,gaat zo verder

Comment

En zo zijn we aangekomen , net voorbij einde week 9 bloei. Die zitten er alweer op.

ze worden dan ook geoogst voor einde week10.

Na enige ondervoeding kwam de tijdelijke overvoeding waarna we de goede maat gevonden hadden.

Door de probleempjes redelijk klein gebleven zijnde 41, 48 en 54 cm.
                            Maar, wat een heerlijke dikke volle heerlijk geurende toppen en topjes zitten daar wel niet aan.

De geur is zelfs minty, gewoon lekker.

Dat belooft een goed rokertje te worden.

de pics dan van een hunners laatste dagen:

DSC00973.jpgDSC00972.jpgDSC00971.jpg

Ik vind het zeer geslaagd en de andere zaden uit het pakje zullen dan ook met plezier en iets meer ervaring tot volle wasdom gebracht worden.

Bij deze nogmaals bedankt aan Royal Queen Seeds voor de aangeboden kans deze white widow zelf is te mogen ervaren.

Grtn

Comment

Hoi Hoi, ik heb met veel plezier en interesse je verslag gelezen en kan je zeggen dat ik zelf veel informatie heb kunnen halen uit je tekst.

Je bent mooi bezig geweest en moet zeggen mooie kamertjes voor je girls.

ik zelf wil ook een mooie kamer maken, maar ben druk aan het inlezen wat ik allemaal er voor moet hebben enz.

veel smoke plezier hoor dat je daar ook een verslagje van maakt.
                              wish you a lot of pot and peace

GreeTzz lolita

Comment

Na het roken van deze WW was ik aangenaam verrast.

Het volle WW gevoel was er , al was de smaak niet de gebruikelijke. Deze was duidelijk frisser en zelfs muntachtig te noemen.
                                Wat goed is tegenover de mestgeur/smaak die men in de coffeeshops al is aantreft.

In elk geval een goed zomerweetje zo met het hete weer.

Comment

Bezig...
                                X