Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 maal Dutch Amnesia Haze, vergeet alzheimer maar.
Re: 3 maal Dutch Amnesia Haze, vergeet alzheimer maar.
vandaag heb ik een nieuw doosje met zaden mogen ontvangen, dit is dan weer erug snel na de respons van zambeza.
deze houd ik nog wel ff opzij voor een volgende ronde. ondertussen ploegen we door week3 groei en alles gaat vlotjes.
het onlangs gekiemde en gepotte zaadje is nog niet bovengronds maar dit eet dan ook helemaal geen brood.
komt er wat van goed, komt er niks dan evengoed. geen zorgen om dat ene sukkeltje.
edit: net even gekeken en die gaat morgen of overmorgen het kopje boven steken zoals het er nu bijstaat.
zaterdag is 12/12 dag en gaan we updaten met pics.
idd, JFF het zit ff niet mee op meerdere vlakken, maaaar...
we hebben dan maar intesive care treatment opgestart voor dat ene droge sukkeltje en het ziet er voorlopig naar uit dat ik het er toch nog kan doorsleuren.
dag 21 groei: de voorlaatste lentedag en dan gaan we de zomer in.
ik heb de plantjes goed laten zoeken en er is nu pas weer ongeveer 0.5l per plant gegeven daar ze een beetje lichtjes werden.
advanced nutrients sensi grow aan 2ml per liter water + toevoeging van sensizym, bud candy, bud factor-x en rhino skin ( 1 a 2 ml per liter),
atami rootbastic 0.1ml per liter.
ec van 1.3 met kraanwater en ph 5.8 gezet.
enkele uren na deze gift beginnen ze al goed terug bij te kleuren. de fertometer geeft aan dat er nog best bijbemest wordt (orange ledje brand).
dat bijvoeden doen we voorlopig dus niet.
door de lichte ondervoeding zie je de opgedroogde blaadjes onderaan, deze zijn voor het verdere verloop nutteloos dus die mogen eraan bij mij.
beter te weinig dan teveel!
eentje is iets korter dan de andere, ze kleuren al wel mooi bij na de voedingsgift.
Al blijf ik wel vechten tegen uitdrogende bladeren onderaan.
Ik heb extra N (sensigrow A) en K (ecostyle vinasse theebrouwsel) meegegeven, fertometer staat nog steeds groen dus das ok.
afwachten , al moet die wortel de organische voeding toch al wel zijn tegenkomen naar ik inschat.
Comment