hey,
ik ga voor het eerst kweken.
ik zou ze alemaal onder 2tl lampen van 36 watt.
ik heb ventilatie en blazer en heb ook stroken zilverpapier gehangen en 2 planken met strook zilver die ik soms kan verzetten .
dit allemaal in een ruimte van 3 op 2.5. bijna een konstante temperatuur van 23-25graden
ik begin met 4 white widow en 3powerplant plantjes.
de white widow is al ontkiemd en net in grote potten met dcm potgrond gedaan,
de powerplant is ontkiemd en net gepland in turfpotjes van tien hoog en diameter 10 ofzo.
stax post ik fotos van men 4 kleine white widow plantjes er zitten zelf 2 in 1 pot de rest zit apart
en de powerplants ga ik ook apart steken. de white widow plantjes zijn gefeminisd maar van de powerplant
ben ik nog helemaal niet zeker. de fotos post ik straks van men kleine widow plantjes.
mvg gio
---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 22:49 ----------
ste plant white widow in dcm zaai en stekgrond
---------- Post added 10th April 2012 at 00:00 ---------- Previous post was 9th April 2012 at 23:52 ----------
kga nu ieronder paar fotos posten wel slechte kwliteit maar
ik beloof dat de volgende beter zijn en kan ga ik men instalatie ook eens heel posten
mvg
ik ga voor het eerst kweken.
ik zou ze alemaal onder 2tl lampen van 36 watt.
ik heb ventilatie en blazer en heb ook stroken zilverpapier gehangen en 2 planken met strook zilver die ik soms kan verzetten .
dit allemaal in een ruimte van 3 op 2.5. bijna een konstante temperatuur van 23-25graden
ik begin met 4 white widow en 3powerplant plantjes.
de white widow is al ontkiemd en net in grote potten met dcm potgrond gedaan,
de powerplant is ontkiemd en net gepland in turfpotjes van tien hoog en diameter 10 ofzo.
stax post ik fotos van men 4 kleine white widow plantjes er zitten zelf 2 in 1 pot de rest zit apart
en de powerplants ga ik ook apart steken. de white widow plantjes zijn gefeminisd maar van de powerplant
ben ik nog helemaal niet zeker. de fotos post ik straks van men kleine widow plantjes.
mvg gio
---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 22:49 ----------
ste plant white widow in dcm zaai en stekgrond
---------- Post added 10th April 2012 at 00:00 ---------- Previous post was 9th April 2012 at 23:52 ----------
kga nu ieronder paar fotos posten wel slechte kwliteit maar
ik beloof dat de volgende beter zijn en kan ga ik men instalatie ook eens heel posten
mvg
Comment