Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flips test led lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    flips test led lamp

    Korting op 420shop
    hier zijn we weer na een heele tegenslag starten we gewoon trug en ja de tietel zegd het al we gaan een led testen we gaan de nieuwe spectrabox pro 2 van 150 w testen ik heb de lamp via kweekotheek.nl gekogd ik heb nu de luchste versie gekocht wan ze kosten wel wad maar ja deze lamp is een 10 band ful spektrum led deze led gaan we in een dr 60 Collages1.jpghangen dat zou de iedeaale afmeeting voor deze led is 0.64 m2 en dan zou er tot 2 gr per wad kunne geoogst worden afhankelijk van de plant soort deze lamp zou een 250 tot 400 w hps kunne vervangen de lamp kunne we op 3 standen zetten groej overgang naar bloej en de volle bloej dus deze led kan zo wel voor de groej als de bloej worden gebruikd nu zou de lamp deze week gebracht worden dus ben ik al aan het kimme gegaan hihihi ontkimmen 008.jpg ze zitten al 1 dag nu in de broedkasd op een 23 gr ze hoopen dat ze snel kimme nu en dat we ze snel in het voor groej hok kunne zetten tot de lamp er is gaan ze onder spaar lampen van 20 w wad hebben we dit keer te kimme gelecht 1x hy-pro amees 1x rqw dwarf en 2 x ppp nu is het afwachten tot ze hun worteltje laten zien dat zal nog een dagje of 3 zijn ze zo diy was het voor nu vanaf er leven in de brouwerij is laad flip het hooren grt de kabouter
    Attached Files

    #2
    Re: flips test led lamp

    lamp 002.jpglamp 003.jpglamp 004.jpglamp 005.jpglamp 006.jpglamp 007.jpg
    hoi hoi de lamp is aan gekommen ze mensen dus we kunne starten joeppie de 4 dames zijn ook boven nu ze strak gaan ze het blouw licht onder ze morgen komme er nieuwe fotos grt

    Comment


      #3
      Re: flips test led lamp

      Reuze benieuwd naar de afloop. Veel succes.

      Comment


        #4
        Re: flips test led lamp

        ik ook monty we zien wel he

        Comment


          #5
          Re: flips test led lamp

          Da's een mooi broedkastje wat je daar hebt.
          Da's van een andere hobby zeker ?
          Succes met de LED Flip.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: flips test led lamp

            klopt qnq ik heb baard agaamen en ja nu is mijn dame dood en ja ik had de broedkasd nog van de eitjes van de beestjes he dus ik dacht da word nu ontkiem kasd he hihihiihii grt

            Comment


              #7
              Re: flips test led lamp

              testerdetest flipperdeflip!

              Comment


                #8
                Re: flips test led lamp

                mooi project flip !!
                ga je volgen man ,ben zeer benieuwd naar je resultaat .

                grtz.
                Led's grow !

                Comment


                  #9
                  Re: flips test led lamp

                  Hey Flip,

                  Succes met je Led-ronde.
                  Dizzy doet momenteel ook 'n kweekje met deze ledlamp: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...50W-Spectrabox

                  Grtz,

                  John007

                  Comment


                    #10
                    Re: flips test led lamp

                    08-04-2012 001.jpg08-04-2012 002.jpg08-04-2012 003.jpg08-04-2012 004.jpg08-04-2012 005.jpg08-04-2012 006.jpg08-04-2012 007.jpg
                    jip mensen hier is flip weer de zaaden zijn gekiemd foto 2 hy-pro amees foto 3 2x rqw dwarf foto4 1x ppp dit is nu 4dagen geleede toen stonde ze net in het voor groej hok maar nu dat ik de led heb staan ze van gisteren ond de led met wit rood en blouw licht dus de led staat nu op de groej stand als ge 1 dag trug gaad ziet ge de blouwe kleur op de foto de lamp moet nog aan gaan nu dus vanavond komd er een update van de eerste 18 u onder de led grt de kabouter

                    Comment


                      #11
                      Re: flips test led lamp

                      hopen dat je deze ronde gelukt heb.ziet er mooi uit en mooi kastje.blijf je volgen flip

                      grt vapo

                      Comment


                        #12
                        Re: flips test led lamp

                        dag 1 001.jpgdag 1 002.jpgdag 1 003.jpgdag 1 004.jpg
                        a hoi hoi hier is flip weer zo we zijn vertrokken onder de spectrabox op foto 1 zien jullie de kleuren waar we nu met werken he een paar roode witte oranje en blouw natuurlijk 3 van de 4 zaadjes zijn boven nu nr 4 zal wel komme dat die zin heefd dit is nu 24 u onder dit licht ik vind dat ze lekker aan het groejen zijn nu de tem zit tussen de 24 en de 25 gr de lamp hing gisteren op 50 cm vandaag hangd ze op een 45 zo gaan we zakken tot een 30 cm dan gaan we kijken voor te verpotten dat zal binne een dag of 5 zijn dan gaan ze 1.25 l potten in in plagron zaai en stek grond na een week of 2 gaan we de voor bloej lamp aan zetten en dan een dag of 5 nadien gaan we 12 12 op dan gaan de bloejstand ook op zo dat was het voor nu morgen komme er nieuwe fotos grt
                        Last edited by kabouter flip; 13 April 2012, 22:58.

                        Comment


                          #13
                          Re: flips test led lamp

                          Kabouter ik ga dit volgen.Veel succes met je led kweek.

                          Gr Ed

                          Comment


                            #14
                            Re: flips test led lamp

                            very spacy flip, ben benieuwd naar wa die leds gaan brengen.

                            succes

                            Comment


                              #15
                              Re: flips test led lamp

                              Ik moet zeggen dat me opvalt dat op deze manier van ontkiemen de wortel dikker wordt en de fijne haartjes eerder uit komen
                              Last edited by Anoangel; 13 April 2012, 23:46.

                              Comment

                              Bezig...
                              X