Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flips test led lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: flips test led lamp

    Succes met de nieuwe led flip

    Ziet er mooi uit da blauw van je led
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

    sigpic

    Comment


      #17
      Re: flips test led lamp

      Goed begin en setup, following.
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: flips test led lamp

        Seuc6 met je kweek, ik volg je!
        16x Amnesia onder 600W
        Mooi in volle bloei!!

        Comment


          #19
          Re: flips test led lamp

          dag 2 001.jpgdag 2 006.jpgdag 2 007.jpgdag 2 008.jpgdag 2 009.jpgdag 2 002.jpgdag 2 003.jpgdag 2 004.jpgdag 2 005.jpg jippa hier is flip weer het gaad goed onder de led de plantjes beginne aan hun 2 de set blaadjes nu en ze beginne goed wortel aan te maaken nu de pen wortel zit al door de onderkant en dwarf 2 daar komd ook leven in op de foto ziet ge duidelijk de wortel de turf in gaan nog een dachje of 3a4 en ze gaan de zaai en stekgrond in ze dan hebbe ze wad voedding de lamp heb ik weer 4cm laate zakken nu ze ik hoop dat het zo goed blijfd gaan morgen nieuwe fotos uit flip zijn disco tent grt

          Comment


            #20
            Re: flips test led lamp

            Goed gestart je plantjes zijn vertrokken
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

            sigpic

            Comment


              #21
              Re: flips test led lamp

              16 04 2012 001.jpg16 04 2012 002.jpg16 04 2012 003.jpg16 04 2012 004.jpg16 04 2012 006.jpg16 04 2012 005.jpg
              hoi hoi de dames zijn verpot ze naar 1 l potten met zaai en stekgrond ik heb er wad extra preliet bij gedaan ze om het zand wat luchtig te maaken ze nadien ingewaaderd met wortel stimulator van plgron met een ph van 5.8 en ik heb er gelijk wad zimme er bijgedaan voor het bodem leven nadien de potten laaten opwarmen tot een 24 gr dan heb ik er 3 in het zad gezet en gelijk trug onder de led ze dwarf nr 2 doet het ook goed die is lekker aan het groejen nu ik denk nog 1 week ze en dan gaad de eerste roode lichten aan dan kunne ze wad beginne te strekken ik hoop dat ze zo mooi blijven groejen dan ben ik gelukkig grt uit het bos ps morgen nieuwe fotos

              Comment


                #22
                Re: flips test led lamp

                Zoooo ...alles goed voor elkaar man ,potjes met aarde lekker voorverwarmd .
                Die dames komen in een gespreid bedje .
                Aan je inzet zal het niet liggen Flip.

                Dit gaat helemaal goed komen hier..
                Led's grow !

                Comment


                  #23
                  Re: flips test led lamp

                  21 04 2012 006.jpg21 04 2012 001.jpg21 04 2012 002.jpg21 04 2012 003.jpg21 04 2012 004.jpg21 04 2012 005.jpg
                  allehoppa we zijn op dag 12 van de groej het gaad lekker mensen ik heb de plantjes trug in de propagaror gezet het was 22 gr in de tent met het licht aan en uit 18 ik dacht mmmmmmmmmmmmmmmmmm ik gooj ze er gewoon weer in en ja ze met licht aan 26 gr en licht uit 20 gr dus veel beeter nu de ppp heefd het wad moejlijk gad maar die is nu ook vertrokken ze maakt wad raare blaadjes aan maar ik laad ze doen ik zag net det er een nieuw stel blaadjes word gemaakd nu dus hoopen maar ik denk dat ik binne een dagje of 4 de 1rste roode lamp ga aan doen en de lamp hooger ga hangen nu dwarf nr 2 die groejd supper mensen die is bijna zo grood als de ander ze is amper 5 dagen oud dus goed beezig he er is hier niets te klaagen nieuwe fotos binn een dagje of 2a3 grt

                  Comment


                    #24
                    Re: flips test led lamp

                    Blue lagoon.

                    Comment


                      #25
                      Re: flips test led lamp

                      nice nice flip mooi blauw lampke

                      keep it green m8 not blue
                      sigpic

                      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                      Comment


                        #26
                        Re: flips test led lamp

                        Goed bezig hier

                        mooi hemels blauw
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: flips test led lamp

                          nicon 019.jpgnicon 017.jpgnicon 016.jpgnicon 018.jpgnicon 023.jpgnicon 024.jpgnicon 021.jpgnicon 022.jpgnicon 025.jpgnicon 020.jpg jo mensen hier ben ik weer ik heb ze alle 4 in een kuip van 95 l gezet het wier hoog tijt de planten waaren de voedding uit de onderste blaadjes aan het trekken en ja de wortels kwaamen onder de potjes uit nu de ppp is een zorgenkindje die heefd al al vanaf dag 1geele blaadjeswe zien wel hoe het uit draajd he ik heb de bak met 5l water ingegooten ze ik heb er wortel stimu en zimme bij gedaan voor het bodem leven nu hoop ik dat de plantjes het naar hun zin krijgen ik heb ook gelijk de lamp op 12-12 gezet dus het roode licht brand nu vol op nuzo dit was wat flip te melden had tot binne 2 dagen of zo grt

                          Comment

                          Bezig...
                          X