Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeeeuj eindelijk m'n eerste kweekje!! 5x Lemon Skunk (Greenhouse)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jeeeuj eindelijk m'n eerste kweekje!! 5x Lemon Skunk (Greenhouse)

Korting op 420shop
    Nou eindelijk is het zover, mn eerste eigen groene vrouwtjes
    Heb Zaterdag avond 5 Lemon Skunk zaadjes in bekers water gelegd en in het donker laten ontkiemen.
    Net de ontkiemde zaadjes in de grond gezet en onder 2 18W Tl's gedaan, heel klein beetje water gegeven en met folie afgedekt.
    Wel met gaatjes natuurlijk.. Heb de temperatuur op 26,5 graden staan en de LV is 40%. Hoop dat dit een beetje in de juiste richting is
    Heb begrepen dat voeding voorlopig nog niet nodig is dus daar wachten we nog maar even mee. Zodra ze bovenkomen zal ik een paar foto's uploaden.
    Ben benieuwd wat het gaat worden en Tips zijn altijd welkom natuurlijk!!

Grzz
    ..:: Smoke Weed Everyday ::..

Re: Jeeeuj eindelijk m'n eerste kweekje!! 5x Lemon Skunk (Greenhouse)

Succes met de run.

Comment

Wat Monty zegt, wens ik je ook toe!

Comment

Tnx

Klopt het dat Lemon Skunk niet echt een makkelijke soort is om mee te beginnen? Heb iets gelezen dat ze heel gevoelig zijn voor over- en onder voeding..
        Moet nog even opzoeken hoe je dat kan herkennen

grzz

Comment

Toch even een fotootje van hoe het er nu bijstaat;

2012-04-11_14.14.13[1].jpg
          LV is nog steeds maar rond de 40% maar dat maakt toch niet echt uit omdat er folie overheen zit?

Comment

Lv onder het folie zal wel 90% zijn, wat voor lamp ga je na de tl's gebruiken? Voeding inderdaad nog ff mee wachten..
            Maar dat hangt ook van je aarde af, wat voor aarde gebruik je?
            Succes!
            Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Na de tl wil ik er een 400W HPS boven hangen, ben nu bezig met een hok van 1,5x1,5x1,8 (LxBxH)
              Gebruik gewoon normale potgrond..

Maar voordat ik vanmiddag naar mn werk ging had ik ze water gegeven, dat was rond 1 uur, en kom nu 11 uur later terug en de grond staat alweerr bijna droog.. Is dat normaal of moet ik ze dan meer water geven want lees vaak dat je juist niet te veel water moet geven.. Is misschien een beetje een domme vraag maar wat planten betreft ben ik echt een noob

Heb net ook gelezen dat je kraanwater een aantal uur moet laten luchten dus heb net een bak gevuld voor de komende dagen en in de keuken gezet. Zal vandeweek ook eens een ph/ec meter aanschaffen maar moet me daar nog een beetje verder in verdiepen..

Alvast bedankt voor de reacties!

Grzz

Comment

Vers ontkiemd, even goed inwateren en dan even laten. Droogt het uit MET folie?
                Als je ze plant, een keer goede plens eroverheen. Dan hebben ze genoeg vocht om te wortelen en hoef je even niet te geven. Folie eraf als ze boven de grond komen wat mij betreft. Of is je LV heeeeeel laag? Zaailingen zijn best sterk hoor.

Good luck
                B.

Comment

Ja dat is met de folie, de LV is nu 39%.. Krijg het ok niet echt omhoog.
                  Zal ze straks genoeg water geven en morgen ochtend weer even checken.
                  Hoelang duurt het ongeveer voordat ze boven de grond komen?

Grzz

Comment

Succes, heel benieuwd hoe het gaat uitpakken.
                    Ga je volgen voor het eindresultaat
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Jaa ik ben ook heel benieuwd

De eerste is net bovengekomen
                      2012-04-12_08.40.01[1].jpg

Comment

zaadje zeker erin geplant met het ''witte staartje'' omhoog? de eerste keer gewoon ze gangentje laten gaan, of het verschil kijken met het een en ander. (de een laten gaan en bijvoorbeeld de andere toppen).
                        Er zijn super veel experts hier, dus met genoeg updates en foto's kunnen zij jou zeker het juiste advies geven denk ik zo!
                        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Die grond is meer dan nat genoeg.

Week geleden een nieuwe run gestart, gezaaid in jiffie 7, na 48 uur waren er al een flink aantal boven de grond gekomen.

Voorkiemen nooit gedaan, ik zie het nut ook niet. Als je de kiempjes verkeerd in de grond zet kan ik me voorstellen dat het wat langer duurt.

Comment

Durf ik niet te zeggen hoe het zaadje de grond in is gegaan, zorg iig dat ze genoeg vocht krijgen nu
                            Is al aardig opgeschoten vandaag, het eerste groen is al te zien. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
                            2012-04-12_17.51.44[1].jpg Kwam net thuis en de LV stond maar op 37 en heb bij 4 van de 5 de folie al weggehaald dus dat is denk ik een beetje aan de lage kant. Net een flinke bak water erin gezet met de plantjes op een ophoging erboven. Was binnen 5 min al met 6% gestegen dus hoop dat dit gaat lukken.
                            2012-04-12_22.25.38[1].jpg

Comment

Het plantje ziet er gezond uit, je grond ziet er te nat uit.

Comment

Bezig...
                              X