Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeeeuj eindelijk m'n eerste kweekje!! 5x Lemon Skunk (Greenhouse)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jeeeuj eindelijk m'n eerste kweekje!! 5x Lemon Skunk (Greenhouse)

ze zijn ietswat gestrekt doordat ze beetje op zoek zijn geweest naar licht, en misschien nog steeds een beetje doen.
    en dat jouw bladeren slap hangen is eerder door te veel water dan te weinig, die kleine zaailingen drinken echt nog niet zo veel hoor.
    voor de rest vind ik ze er wel leuk uitzien, alleen iets gestrekt misschien kan je je potten aanvullen met aarde en de lamp nog iets lager hangen.
    ik ben zelf met skunk #1 bezig.
    ik wens je succes en ga af en toe hier langs wippen
    greetz

Comment

Tnx voor de reactie. Heb er gelijk werk van gemaakt!
      Potten zijn aangevuld en de lamp hangt er nu zo'n 3cm boven.

Toch makkelijk zo'n forum, zat er dus compleet naast

Grzz
      ..:: Smoke Weed Everyday ::..

Comment

Ziet er al goed uit

Comment

Leuk soortje, die ga ik ook al eerstje kweek pakken. Hem 'em ooit buiten geweekt en wil hem graag weer eens roken!
          {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

Comment

Is heel goed te doen, met liefde voor de plant kom je alleen al heel ver!
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Na lange tijd toch weer even een kleine update,

Ze staan ondertussen een week onder een 600W Son-T Pia van phillips.
              Voeding geef ik nog niet want er zou al voor 6 weken in de grond moeten zitten.
              1 plantje was na het overpotten een beetje geel geworden maar begint er langzaam maar zeker toch weer bovenop
              te komen

2012-05-13 12.56.00.jpg2012-05-13 12.56.18.jpg2012-05-13 12.56.50.jpg2012-05-13 12.57.07.jpg2012-05-13 12.57.43.jpg

Comment

Hmm alweer een tijd geleden van een updateje

Gaat allemaal wel lekker eigenlijk, op vandeweek een klein bladprobleem na maar dat is zo goed als opgelost
                Temperatuur was te hoog en LV te laag met dat warme weer. Ook blaasde de ventilator teveel op de bladeren dus die ook maar een ander plekje gegeven

Geef ze nu de Plagron BIO GROW voeding en wil deze week beginnen met de Plagron BIO BLOOM. Green sensation ligt klaar voor over een week of 4/5.

De bovenste laag grond droogt wel heel snel uit dus dacht eraan om een laag hydrokorrels bovenop de grond te leggen, weet alleen niet of dit zoveel zin heeft?

Comment

ziet er niet slecht uit , aleen hebben ze wel lang over gedaan precies om tot deze grootte te komen of ben ik daar mis in?
                  heb zelfde prob met warme weer hoor , heb al vanalles geprobeerd maar zal het moeten uitzitten
                  ikzelf heb ook hydrokorrels gestrooid en de toplaag droogt nu niet meer uit (toch niet in woestijngrond proporties) .

succes nog ! en heb ook paar skunk dames staan op moment die staan te wachten om in bloei te zetten :d

grtz
                  sjakka

Comment

Bezig...
                  X