Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede poging AF kweek - verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tweede poging AF kweek - verslag

    Korting op 420shop
    http://cannabiszaden.wordpress.com/2...an-wiet-zaden/


    Vanaf dag 5 wou ik ook een beetje groeivoeding mee gaan geven of zou die royal mix moeten volstaan de eerste weken? Wat denken jullie?

    Aangezien het AF zijn wil ik ze direct een zo goed mogelijke start geven.


    Mijn gevoel zegt dat ik nu een betere opstelling heb dan bij mijn eerste poging ooit waar ik de zaailingen te lang in cactusaarde had laten staan zonder te voeden (enkel puur water) en te dicht en direct onder de lamp had gezet....gevolg is dat er slechts 2 van de 5 plantjes het ietwat overleefd hebben maar ik vrees dat de overlevenden nooit geweldige planten gaan worden. Te veel achterstand opgelopen in hun eerste 3 weken en aangezien het AF zijn te weinig tijd om dat nog recht te trekken. Vrees ik tenminste, we zien wel....

    Alle tips nog steeds meer dan welkom!

    greetz

    #2

    Comment


      #3
      Re: Tweede poging AF kweek - verslag

      morgen zal ik eens wat foto's plaatsen voor jullie! -)

      Comment


        #4
        Re: Tweede poging AF kweek - verslag

        geen foto's, in de plaats een groot drama kom vanmorgen in mijn schuurtje, zijn alle 4 de kopjes van mijn prachtige zaailingen afgebeten door muizen om bij te janken dit.....

        enkel mijn grotere plant hebben ze met rust gelaten, en 1 zaailing omdat die nog onder een plastiek kapje afgedekt stond.

        Comment


          #5
          Re: Tweede poging AF kweek - verslag

          Ha ha, dat was haute cuisine voor die muisjes. 5 euro voor twee happen salade. Was wel baby sla

          Sterkte met het verlies ..

          r.i.p.

          Comment


            #6
            Re: Tweede poging AF kweek - verslag

            Oorspronkelijk geplaatst door griesmeel View Post
            Ha ha, dat was haute cuisine voor die muisjes. 5 euro voor twee happen salade. Was wel baby sla

            Sterkte met het verlies ..

            r.i.p.
            vreselijk gewoon, ik was het kapje erbovenop vergeten te zetten, 1 keer maar en hoppa, kopje eraf.

            Dan maar een wortelstudie gedaan op het resterende steeltje en toch een beetje goed nieuws: het wortelen loopt veel beter met mijn nieuwe opzet! Dan maar herbegonnen vandaag, 1 weekje vertraging weeral...

            Comment


              #7
              Re: Tweede poging AF kweek - verslag

              bon, hier in belgie geven ze nog 1 wee van dat grillig aprilse buien weer, vanaf volgend weekend eindelijk mooi lenteweer. Tijd voor de plantjes om dan naar buiten te gaan, zal ze toch wel goed doen.

              Comment

              Bezig...
              X