Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Swaffels kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Swaffels kweekverslag

    Korting op 420shop
    Welkom op mijn kweekverslag.

    Dit wordt mijn tweede kweekje, ben pas op het forum gekomen.
    Door de overvloedige feed- back die via dit forum aangereikt wordt heb ik dan ook maar besloten mee te doen, deels ook omdat ik een nieuw type lamp heb en dat jullie misschien interreseert.

    De resultaten van mijn
    eerste kweekje worden weldra bekend, achteraf teveel gedieft maar daar leer je van.

    De eerste twee plantjes, een Nirvana Jock Horror en een -Blueberry zijn al geknipt en hangen te drogen.
    Het kleinste Blueberry plantje gaf me 14 gram compacte droge topjes, moest deze wel om doen vanwege de vele bruine haartjes. De Jock moet nog even.
    Foto0857 a.jpg
    BlueBerry met veel bruine haartjes.

    Verder heb ik er nog drie in de tent staan, twee Blueberries en nog een Jock.
    Foto0833 a.jpgFoto0832 a.jpgFoto0836 a.jpgeerste kweek1 a.jpgeerste kweek 2 a.jpg

    Van links naar rechts: Jock Horror, Jock Horror, BlueBerry, BlueBerry, BlueBerry


    Mijn tentje is een Secret Jardin DR120, ik heb een 250 watt afzuigertje, vloerverwarming en een
    Philips master colour CDM-TP mw 315watt/930. Volgens de verkoper de tegenhanger van de plasma lamp maar dan met grotere levensduur en zuiniger, we zullen zien.

    Foto0720 a.jpgFoto0867 a.jpgFoto0868 a.jpgFoto0871.jpg
    Voor de technici onder ons, specificaties van de lamp:

    de lummenflux beslaat 36.000 lummen
    PPF: Agro600 mol
    Colourtemperature: Agro 3000k
    CRI: > 90

    Via een ventilator blaas ik lucht de tent in.
    Mijn plantjes staan in 18 liter potten met Buzz cuzz grond en worden met Plagron gevoed.

    Om wat tijd te sparen heb ik ook een couveuse, een omgebouwd Ikea kastje voorzien van roosters aan de achterkant en een 80 watt duo-fluor lampje die zorgt voor een stabiele 24 graden.
    Foto0852 a.jpgFoto0853 a.jpg

    In deze couveuse staan de nieuwe plantjes; Blueberry 2x, Jock horror, Skunk-Nlx, Green Spirit, Orange Bud, White widow en een AK 48, Foto0877 a.jpg die door teveel water bij het kiemen moeilijk doet. We zullen zien of ze t overleeft.

    Tot swaffels.
    Attached Files
Bezig...
X