Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

    Na vele uren door te hebben gebracht op het forum hier zijn we kunnen starten aan onze eerste kweek.

    Momenteel staan ze in 7,5 liter potten gevuld met Grow mix met perliet van plagron met onderaan een dikke 2 cm uitgespoelde hydro korrels.

    Een 600 watt philips Master son-t pia green-power in combinatie met een medium adjust-a-wing met super spreader moet de zon nabootsen.

    Een boneco U7145 in samen werking met een boneco A7056 hygrostaat zorgen voor een constante en correcte lucht vochtigheid.

    De temperatuur wordt geregeld met een SMSCOM TWINCONTROLLER 4.5A waar momenteel enkel de afzuiging aan hangt.
    Heb 2 passieve inlaat gaten aan wederskant van de tent. Vanboven achteraan hangt een koolstoffilter van 500m3.

    Voor de voeding over enkele weken ga ik gebruik maken van de plagron top grow box terra. Heb ook een busje plagron phyt-amin (vita race)
    gekocht voor wat bladvoeding mee te kunnen geven.

    De nodige PH en EC meters met de nodige bloei/groei PH- vloeistoffen zijn ook aanwezig.

    Het leidingwater hier heeft een EC van 0,9 wat vrij veel is dus veel voeden zal er in het begin niet inzitten!
    Het water wordt in een ton in de kamer op 21 graden gehouden, ook wordt dit water in beweging gehouden + enkele luchtbellen.

    Er zijn in totaal 17 zaadjes geplant waarvan:
    9 x White rhino feminized van Nirvana
    7 x AK-48 feminized van Nirvana
    1 x Misfid

    De misfid is een regulier zaadje dat ik gekregen heb van een bevriende kweker. Het gaat om een kruising van enkele eigen soorten.
    Heb dit er eigenlijk bij gezet om uiteindelijk in de woonkamer te plaatsen.

    De Zaadjes hebben eerst 12 uur in een glas met water vertoefd waarna ze rechtstreeks in hun potten met grow mix zijn geplant.

    Ze zagen hun potten voor het eerst op 14/04 om 19:00.
    De eerste zagen het licht op 17/04 (gisteren) rond 22:00 's avonds.

    De volgende middag waren er al reeds 6 boven en heb ik op aanraden van Monty (Thanks!) het licht aangelaten tot ze allemaal boven zijn.

    Op dit moment zijn er 14 komen kijken of toch al in zicht. De andere 3 hebben nog tot morgen middag 13:00 want dan gaat het licht uit en neem ik dit als hun eerste nacht/dag en dus dag 1.

    Momenteel gaan we zowiezo al verder met 5 x AK-48, 8 x White rhino en de misfit!

    Ze zien er allemaal gezond uit en hebben daarnet allemaal 50ml water gekregen (stonden vrij droog tot diep) met de aangeraden hoeveelheid plagron roots en enzymes met een PH van 6,0 en een uiteindelijk EC van 1.0.

    De temperatuur is met de lampen aan stabiel 28 graden en met de lampen uit stabiel 21 graden.

    De grond temperatuur varieert van 25 graden overdag en 20 graden 's nachts.

    De lucht vochtigheid wordt sinds vanmiddag perfect op 80% gehouden.

    Enkele fototjes van de gezonde meiden:

    hihi.jpghihi2.jpghihi3.jpghihi4.jpghihi5.jpghihi6.jpg

    Ik ga proberen elke 2 dagen een update te brengen en als er jullie iets lezen waarvan jullie zeggen, waarom doet die dat nu? Laat het dan weten want het is allemaal gebaseerd op wat ik allemaal gelezen heb

    Nu is het tijd voor...

    #2
    Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

    voor een beginner pak je het echt prof aanmooie soortjes ook.

    Comment


      #3
      Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

      succes met je kweekje avitas
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

      sigpic

      Comment


        #4
        Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

        Thanks Tumble & Ullys!

        De dames stonden er vandaag even vrolijk bij, iets in de hoogte gegroeit maar vooraal hun 2 bladeren zien er uitstekend uit!

        Morgen weer een update met wat foto's als ik ze nog eens wat water geef

        Comment


          #5
          Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

          Suc6, Mooie soortjes trouwens!
          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

          Comment


            #6
            hihi8.jpghihi9.jpghihi10.jpg

            Nog even de mongooltjes:

            hihi11.jpghihi12.jpg

            Later!

            Comment


              #7
              Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

              Foto 4 is wat moeilijk uit de zaadhoes gekomen maar daar groeit ze wel overheen. Staat er gezond bij naar mijn mening.

              Comment


                #8
                Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

                Zo lijkt het er inderdaad op monty. Maar ze is er door aan het komen. Ze gaat ongeveer even snel dan die met maar 1 lobblaadje.

                De dames gaan goed voorruit, de temperatuur was net met lamp aan rond de 25 graden met een LV van rond de 80% met een grond temperatuur van 23 graden.
                Als de lamp vanavond enkele uren gebrand heeft trakteer ik ze nogmaals op 75ML water aangezien ze gisteren niets hebben gehad

                Enkele foto's van de schatjes op dag 4 groei:

                dag5-1.jpgdag5-2.jpgdag5-3.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

                  Mooie setup Avitas, ze zijn ook mooi ontkiemd.

                  Veel succes met je kweekje!

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

                    Mooi hoor! veel succes ermee

                    Comment


                      #11
                      Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

                      Korte update wanneer ze 7 dagen oud zijn...

                      IMG_0338.jpgIMG_0339.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

                        Het is al weer even geleden en de dames hebben zeker niet stil gestaan. Ze hebben 2 dagen mogen gaan verkennen naar water en hebben gisteren ieder een dikke 150ML water met enzymen en wortelstimulator gekregen.

                        Deze avond meer fotos van elk plkantje wanneer ik ze de eerste keer bladvoeding ga geven. Hier alvast een plantje dat een 5 vingerig blad aanmaakt op node 2!

                        IMG_0360.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: 9 x White rhino, 7 x AK-48, 1 x Misfit

                          Dat is een mooi teken die gaan goed

                          Comment

                          Bezig...
                          X