Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Auto Bomb Autoflower, eerste kweek!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x Auto Bomb Autoflower, eerste kweek!

Korting op 420shop
    Goedemiddag,

Ik was oorspronkelijk van plan om de plantjes in de dakgoot te zetten, maar dankzij wat hulp vond ik dat toch iets te link worden.

Vandaar dat ik heb besloten alles naar de kelder te verplaatsen. Ik vond daar nog een oude TL bak en een kast. Ik heb verder bij de Praxis twee koude witte en twee warme witte TL lampen van Philips gekocht, een plantenspuit, tijdschakelaar en een warme blazer. Hoe het precies zit met de LV weet ik niet, maar het is nu in ieder geval rond de 26 graden. De zaadjes zijn al uitgekomen in sproud pads bij de verwarming en ik heb ze net overgepot in 4L potten.

Ik ben van plan om minimaal iedere week een update met foto's te plaatsen, dit is mijn eerste kweekje, dus ik zal denk ik nog wel tegen wat dingen aanlopen, ik hoop dat jullie daarmee kunnen helpen. Hieronder de eerste foto-update!

Groeten, Peeterneeter
    Attached Files

Re: 5x Auto Bomb Autoflower, eerste kweek!

De Dakgoot had leuke foto's opgeleverd hehe!
    Laat ze maar groeien!!
    Succes!

Grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Yep, helaas. Misschien kun je wat zonnebloemen in de dakgoot zetten?
      Die blazer misschien de andere kant op laten blazen, niet richting de plantjes, die warme lucht is erg droog.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Even een kleine update, de plantjes gaan niet zo lekker. Bijna alle steeltjes zijn paars, de bladeren een beetje mat groen en de uiteindes van de bladeren worden geel. Iemand enig idee wat ik hier het beste aan kan doen? Ik dacht dat het misschien aan de LV lag, dus ik heb twee bakken warm water neergezet bij de blazer, is dit genoeg? Ik wil liever geen dure luchtbevochtiger kopen.

Groeten, Peeterneeter

Comment

Comment

Hier de foto's:
            Attached Files

Comment

Ik zeg: Voedings tekort. Gele blaadjes....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniel62638 View Post
                Ik zeg: Voedings tekort. Gele blaadjes....
                Zal ik nu al beginnen met voeding geven dan? Ik heb plagron PK 13-14 gekocht.

Comment

Als de aarde waar de planten in staan voorbemest is, kan er nu nog geen sprake zijn van een voedingstekort. Ik denk eerder aan een te veel aan voeding. Die pk13/14 mag je nog weken dicht laten, als die al nodig is bij auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    Als de aarde waar de planten in staan voorbemest is, kan er nu nog geen sprake zijn van een voedingstekort. Ik denk eerder aan een te veel aan voeding. Die pk13/14 mag je nog weken dicht laten, als die al nodig is bij auto's.
                    Dan bedoel je dus dat de grond van zichzelf al te veel voeding bevat? Zo ja, kan ik daar nu nog wat aan doen, of is dat nu al te laat?

Comment

Wat voor zak potgrond heb je gehaald?

Comment

Terreau universel - blumenerde. Volgens de zak, voeding voor twee maanden en voor bloeiende en groene planten

Comment

Dan is in ieder geval duidelijk dat er thans nog geen sprake is van een voedingstekort. Kiemplantjes hebben wel eens last van een te rijk bemest medium, vandaar dat velen voorgroeien in licht bemeste zaai- en stekgrond.

Comment

Je doelt op de uiteinden van die ronde blaadjes ?
                            Dat komt omdat ze wat te nat gestaan hebben denk ik.
                            Zo ver zal de penwortel nog niet de sprout-pad uit zijn, dat de haarwortels al aan de voeding zitten.

Comment

Geen voedingstekort.
                              Ik heb met die sproutpads wel eens problemen gehad als ik zaailingen er te lang in liet staan. Vermoedelijk PH probleem.
                              Zelfs in 'lege' grond hebben zulke jonge zaailingen geen last van voedingstekorten.

Mijn advies: Geen zorgen maken, niet te nat laten staan, voorlopig niet voeden.

Comment

Bezig...
                              X