Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze
Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze
Waarom heb je dat stokje erbij gestoken??
Is al riskant voor de wortels en ik zie het nut er niet zo van omdat ie ook nog eens erg kort is. Je plantje gaat er ver bovenuit groeien denk ik.
Zo te zien staan ze nu in je kas. Merk je al dat ze harder gaan groeien??
Het blijft gewoon leuk om plantjes te laten groeien op je eigen manier en te leren van de foutjes die je maakt.
Waarom heb je dat stokje erbij gestoken??
Is al riskant voor de wortels en ik zie het nut er niet zo van omdat ie ook nog eens erg kort is. Je plantje gaat er ver bovenuit groeien denk ik.
Zo te zien staan ze nu in je kas. Merk je al dat ze harder gaan groeien??
Het blijft gewoon leuk om plantjes te laten groeien op je eigen manier en te leren van de foutjes die je maakt.
S6 met je kweekje.
Dat stokje heb ik er bij gestoken omdat het 4 dagen geleden zo hard waaide, dat het plantje praktische bijna omgewaaid was, daarom heb ik er dus een stokje "voorzichtig" bij gestoken met een ijzerdraad omwikkeld met duc-tape in een soort ring er omheen, zodat het niet meer zover kon omvallen, maar wel de vrijheid had om nog te bewegen en door de wind dus sterker te worden. dus vandaar
Ze staan niet in me kas hoor, dat is de achterkant van het tuin bankje waar ze tegen aan staan het is de laatste tijd warm (zonnig) genoeg om gewoon in de tuin te staan.
Ik heb inderdaad net wat jij zegt al heel wat geleerd van me fouten.
Ik heb trouwens wel het idee dat toen ik ze buiten had neergezet, dat ze toen wel harder gingen groeien. Ze krijgen nu dan ook veel meer direct zon licht dan toen ze nog boven op zolder stonden.
Dank je wel, ik ga me best doen om er wat moois uit te halen!
Aaai , vanavond dan toch maar weer ff de schuur in,
Ik heb ook nog een paar vragen hoeveel regen kunnen ze maximaal hebben? En hoe kan je het best de druppels van het blad af halen
Hoop dat het wat gaat worden man!
Maar voor een plant van 63 dagen is hij wel heel erg klein, mijn SSH's zijn op dag 50 al zo'n 90 cm, maarja dat is dan wel onder ssn 400 wat hps
Maar als je ze zo buiten laat staan lijkt het me dta die groei nog wel gaat komen!
Succes in iedergeval, ben benieuwd
Ik hoop het ook maar ik blijf er in geloven!
Haha ja onder 400 watt, kan je het llicht naar de hand zette. Ik moet nog even geduld hebben op mooi weer, dat het liefst ook aanhoud... dan ik denk dat het binnekort wel flink gaat groeien aangezien er heel wat bladeren opkomen.
Bedankt! Ik ben ook benieuwd
En ik zal ook regelmatig even een kijkje nemen bij jouw post!
Comment