Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek - Blue Mystic x4

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2de kweek - Blue Mystic x4

Korting op 420shop
    Hier zijn we weer!

Na veel te lang wachten is het tijd voor een 2de kweekje. Dit keer heb ik gekozen voor een autoflower om toch iets sneller resultaat te hebben dan vorige keer.
    Voor deze kweek gebruik ik hetzelfde materiaal als vorige keer. afzuiger, 400 watt lamp, ventilator, voeding van Canna,... Alleen heb ik nu een kweektentje gekocht in plaats van zelf een kot te maken (ben verhuisd dus heb het vorige moeten afbreken). als je meer details wil, moet je het maar vragen.

Ik heb de zaadjes laten ontkiemen rond 3 of 4 april. De eerste 3 foto's die je ziet zijn genomen op 14/04/2012.

DSC01799.jpgDSC01798.jpgDSC01800.jpg

De andere foto's zijn gisteren genomen (21/04/2012). De lamp was net aangegaan dus ik zal zien straks nog wat pics te maken zonder het 'storende' licht.
    Aan de puntjes van de onderste blaadjes zal je zien dat deze wat verkleurd zijn. Dit komt omdat de lamp al brandde maar de ventilator stond nog niet aan. ze zijn dus een beetje verbrand

DSC01822.jpgDSC01823.jpgDSC01824.jpg

Enjoy!

Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

Ziet er goed uit! veel succes met je tweede ronde.

Comment

Hey dude, je plantjes staan er toch al mooi bij, ben zelf rond dezelfde datum gestart maar die
      van jou zijn al wel wat meer ontwikkeld.
      Veel succes, zal zeker eens regelmatig komen kijken, ziet er ook een leuk soortje uit.
      omschrijving die ik vond :
      "Als deze goed is opgenomen, zou de smaak van Blue Mystic zo zoet en verfrissend moeten zijn dat de roker werkelijk het gevoel heeft een sapje te drinken. Deze intense smaak gaat eveneens samen met een superkrachtige indica stone die de gebruikers lichamelijk blokkeert."

Comment

het Straycat,

de smaak is deels mee de reden geweest waarom ik dit soortje heb gekozen!
        ik verwacht er dus ook veel van

i'll keep you posted!

Comment

ziet er goe uit dude,
          cant wait to taste it :p

Comment

Ik heb nog even wat pics gemaakt net voor de lamp aanging.
            zo komt de kleur wat beter uit. enjoy!

DSC01831.jpgDSC01833.jpgDSC01836.jpg

vandaag krijgen zo voor het eerst wat voeding mee. aangezien alle reserves nu wel uit de grond opgenomen zullen zijn.
            ik begin nu met 25% van de aanbevolen dosis en deze bouw ik langzaam aan op.

smoke 'm

Comment

die zien er leuk uit
              welk medium gebruik je?
              greetz

Comment

Hey man,

Ik gebruik grond van Plagron. samen met hun seedbooster bij de start

Meteen hieronder even een updatje:

de temperatuur schommelt tegenwoordig tussen de 30 graden met lamp aan en 15/16 graden als de lamp uit is.
                water geven doe ik door eerst zo'n 5 cm diep te voelen of de bodem nog vochtig is. Voelt deze niet droog laat ik ze een dagje zonder water zodat ik ze zeker niet teveel geef.

de foto's zijn van vandaag (24/04/2012)

op de laatste foto zie je dat de bladeren van deze plan nogal hangen. terwijl de andere mooi recht staan... niet helemaal duidelijk wat de reden is. de hoeveelheid water is dezelfde als de anderen.

enjoy!
                Attached Files

Comment

hey dude,
                  die beginnen er al leuk uit te zien.
                  De hangende bladeren kan ik ni verklaren, maar er zijn dan ook meer ervaren kwekers hier
                  die je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen...
                  veel succes

Comment

Yow yow,

weer tijd voor een update!

de plantjes doen het goed. ze schieten al aardig op...
                    momenteel nog wat aan het bijregelen want de max. temperatuur loopt net boven de 30 graden...

hieronder weer wat pics van vandaag (27/04/2012). ik schat dat er nu zo'n 2 weken van de 9 voorbij zijn.

DSC01864.jpgDSC01865.jpgDSC01868.jpgDSC01874.jpg

op de 2de foto zie je dat de plant wel groeit maar toch blijft hangen... gisteren leken de bladeren zich wat meer op te richten,
                    maar vandaag weer niet veel van te merken. zolang dat die niet raar begint te kleuren of vlekken vertoont laat ik haar gewoon doen.we zien dan wel

vanaf morgen krijgen ze weer wat bijkomende voeding.

enjoy!

Comment

Hoi,

ik heb vandaag een aangename ontdekking gedaan! de plantjes zijn al aan hun bloei begonnen.
                      Ik heb al bij de grootste 3 kunnen vaststellen dat het zeker dames zijn. De kleine, gedrongen plant is nog wat te onduidelijk. hij groeit wel mee maar blijft er toch anders uitzien...

Ik heb me in men vorige post eigenlijk vergist. Ondertussen zijn er 3 weken i.p.v. 2weken groei voorbij en 1 week 'verloren' om te ontkiemen. dus morgen in totaal 4 weken sinds het planten. (ontkieming = gestart op maandag 2 april)

Hieronder de foto's van vandaag (29/04/2012) Ik probeer toch om de 2 dagen wat foto's te maken want de dames vliegen vooruit!

de batterij van de camera was leeg, dus ik heb maar 2 foto's zonder de lamp aan.
                      morgen probeer ik wat close ups te nemen.

Ze hebben vandaag het laatste water met groeivoeding gehad. morgen laat ik ze een dagje droog en vanaf woensdag start ik met de bloeivoeding.
                      Ik geef ze sinds 2 dagen de volledige dosis voeding die wordt aangeraden. met de bloeivoeding geef ik ook meteen volledige dosis. de blaadjes nog ietsje donkerder worden

enjoy!

DSC01878.jpgDSC01879.jpgDSC01883.jpg

Comment

echt nice
                        dag en nacht verschil sinds laatste keer da ik keek

wel zonde van dien rechts-bov

Comment

Hier zijn we weer!

hieronder rap even de foto's van gisteren. Bij de eerste 3 foto's kan je mooi zien dat het vrouwtjes zijn. de laatste is gewoon een algemeen beeld.
                          vanavond maak ik nog eens foto's als de lamp uit is.

DSC01908.jpgDSC01899.jpgDSC01898.jpgDSC01909.jpg

Ik heb vanmorgen wel gemerkt dat een aantal bladpuntjes wat geel beginnen te kleuren.
                          straks eens op zoek gaan naar wat het probleem is...

De temperatuur blijft max. rond de 30 graden nu.
                          wanneer de lamp uit is blijft deze rond de 17 - 18 graden.
                          luchtvochtigheid tussen de 30 en de 49%

enjoy!

Comment

echt nice
                            dag en nacht verschil sinds laatste keer da ik keek

wel zonde van dien rechts-bove...

moet altijd een 'zwakke' bijzitten zeker :p

Comment

mja, het wilt inderdaad lukken dat dat bij mijn vorige kweek ook was...

uiteindelijk toch nog mooi stuff afgekomen... dus we zien wel

straks nog effe updateje

laters

Comment

Bezig...
                              X