Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek - Blue Mystic x4

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

    Word een vol tentje zo Dude, ga zo door.....

    Comment


      #17
      Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

      Yow Growers,



      We zijn nu 29 dagen verder sinds de start van het ontkiemingsproces.

      Hieronder wat pics van vandaag (01/05/2012). spijtig genoeg was ik 10 minuten te laat...de lamp was al aangegaan

      DSC01917.jpgDSC01932.jpg



      vandaag ook de eerste zichtbare problemen vastgesteld. Sommige jonge blaadjes krijgen gele puntjes. de kleur zie je niet zo goed maar je ziet wel de vlekjes...
      op foto 2 en 3 zie je de neerwaarts gebogen bladpunten.

      DSC01926.jpgDSC01928.jpgDSC01927.jpgDSC01929.jpgDSC01930.jpg

      enjoy !

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

          Week 4 van de 8 a 9 weken... bijna in de helft dus

          ik heb de kleinste planten op een verhoogje gezet waardoor de afstand tot de lamp beter is. ik merk nu na 3 dagen dat ze het beter doen.
          zelfs de ineengekrompen plant doet het redelijk goed. deze staat niet meer rechts vanachter maar staat nu rechts vooraan. zie foto 4.

          Op foto 2 kan je zien dat de dames gestart zijn met het maken van de knopjes de reuk is ondertussen zeer intens geworden.
          dit is geen soortje om zonder koolstoffilter te growen

          hieronder wat pics van vandaag (05-05-2012)

          DSC01962.jpgDSC01965.jpgDSC01967.jpgDSC01969.jpg

          De temperatuur blijft tussen de 29 en de 26 graden.
          luchtvochtigheid tussen de 40 en de 60% (met het rotte weer van de laatste dagen)
          de plantjes krijgen dagelijks ongeveer 400 a 500 ml water. alle dagen krijgen ze ook hun voeding mee.

          binnen een week of 2 - 3 zal ik ook pk 13/14 beginnen meegeven.

          er hebben zich verder geen gele bladpuntjes ontwikkeld en ook de gekrulde bladeren zijn quasi verdwenen. ik ben er nu bijna zeker van dat dit inderdaad een temperatuur gerelateerd probleem was.

          enjoy!

          Comment


            #20
            Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

            ieps,

            weer 3 dagen verder en dus tijd voor een updatje!

            hieronder wat foto's van vandaag (09/05/2012).

            DSC01995.jpgDSC01994.jpgDSC01996.jpgDSC02002.jpg
            je ziet dat ze het allemaal goed doen. zelfs de kleinste is al mooi aan het uitdijen.
            De plant achteraan in de hoek rechts blijft als enige wat lichter van groen en blijft opvallende gele bladpunten hebben. krijgt toch dezelfde voeding en water als de andere.
            DSC02004.jpg

            morgen krijgen ze nog gewoon water met voeding. vanaf vrijdag zullen ze een dosis pk13/14 meekrijgen.
            dit zullen ze gedurende 1 volledige week krijgen. vanaf vrijdag reken ik nog zo'n 3 a 4 weken voor de oogst.

            de temperatuur blijft nog wat schommelen maar het blijft tussen de 17 en de 30 graden.
            de luchtvochtigheid blijft ook schommelen tussen 35 en de 67%

            enjoy!

            Comment


              #21
              Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

              nog snel even een update:

              Sinds daarnet gestart met pk13/14. dit zullen ze een volledige week meekrijgen.

              de temperatuur en luchtvochtigheid blijven goed!

              Ik heb ze daarnet even in de hoogte gemeten

              van groot naar klein: 70cm, 55cm, 50cm en 40cm
              70 is links vooraan, 55 is links achteraan, 50 is rechts achteraan en 40 is rechts vooraan - de ineengedoken plant dus. --> de gemiddelde lengte zou tussen de 60 en de 75 moeten zijn.

              morgen weer wat foto's posten.

              greetz

              Comment


                #22
                Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

                hey iedereen,

                veel later dan gepland maar eindelijk nog eens tijd gehad om foto's te maken.
                de lamp was spijtig genoeg al wel aan.

                sinds vandaag doet er zich een nieuw probleem voor waar ik de oorzaak helemaal niet van kan vinden.verder doen ze het relatief goed. ze groeien bijna niets meer maar maken meer en meer knoppen aan en ook de grootte neemt al aardig toe.

                DSC02039.jpgDSC02042.jpgDSC02043.jpgDSC02044.jpg

                op foto 2 zie je wat het probleem is: bruine, donkere plekken op 2 bladeren op 1 plant. voeding krijgen ze genoeg, temperatuur is ok, lv is ook prima, ph is gecheckt. ik heb nu de lamp wat hoger gehangen maar heb echt geen idee waar dit probleem vandaan komt...

                anyway, nog 2 a max. 3 weken en ze mogen om. dus als ze het nog heel even kunnen volhouden komt het wel goed

                laat ons duimen

                Comment


                  #23
                  Re: 2de kweek - Blue Mystic x4

                  hey,

                  ik heb nu sinds een week wat problemen om foto's te uploaden dus vandaar de lange wachttijd...

                  dus geen pics maar wel ff een update.
                  De toestand vandaag (31/05/2012)

                  de planten hebben mooie toppen aangemaakt. kleverig, fel ruikend, niet te weinig in aantal en redelijk van grootte.
                  negatief is wel dat de planten volledig vergeeld zijn en zeer veel bladeren hebben verloren. de knoppen zijn niet zo compact als ik zou willen en ik heb ook geen blauw aan de plant gezien

                  aangezien ze er snel op achteruit gaan, heb ik beslist om ze aanstaande maandag te oogsten. dit betekent iets meer dan 8 weken sinds ze boven de grond uitstaken.
                  de voorbije 2 dagen heb ik ze doorspoel met afgezuurd water. morgen krijgen ze een gewone dosis water en vanaf zaterdag geen water meer tot en met maandag. vanaf zaterdag gaan ze ook volledig donker.
                  de afzuig en de ventilator blijven wel zachtjes aan.

                  ik hou jullie op de hoogte na de oogst (en hoop snel weer foto's te kunnen uploaden).


                  ciao

                  Comment

                  Bezig...
                  X