Goeeiedag medekwekers
ik heb zins vorige week een SJ DS60 60x60x140 cm & 3 x klipventilators en een 250watt lamp+spiegelkap
Ik heb geen geld voor koolstoffilter en een afzuigings systeem etc
5 x Royal Queen AK47 autoflower , waarvan 4 goed uitgekomen
3 ,2 dagen boven de grond en 1 nu 7 dagen boven de grond
Temperatuur schommelt tussen de 24 en 28 overdag , snachts gemiddeld 19,20 graden
Luchtvochtigheid tussen de 50 en 70 overdag ,om het uur ff de wanden nat spuiten, snachts is de luchtvochtigheid tussen de 70 en 85
Ik laat de boel nu 17/7 draaien omdat ik nog een tijdschakelaar mis (wil ook gewoon slapen ghehe)
Voor een beginnende kweker heb ik natuurlijk een hoop te doen om het goed te laten gaan dus tips zijn heel erg welkom!!
Ik zal proberen vanavond foto's + wat meer info te plaatsen!!
ik heb zins vorige week een SJ DS60 60x60x140 cm & 3 x klipventilators en een 250watt lamp+spiegelkap
Ik heb geen geld voor koolstoffilter en een afzuigings systeem etc
5 x Royal Queen AK47 autoflower , waarvan 4 goed uitgekomen
3 ,2 dagen boven de grond en 1 nu 7 dagen boven de grond
Temperatuur schommelt tussen de 24 en 28 overdag , snachts gemiddeld 19,20 graden
Luchtvochtigheid tussen de 50 en 70 overdag ,om het uur ff de wanden nat spuiten, snachts is de luchtvochtigheid tussen de 70 en 85
Ik laat de boel nu 17/7 draaien omdat ik nog een tijdschakelaar mis (wil ook gewoon slapen ghehe)
Voor een beginnende kweker heb ik natuurlijk een hoop te doen om het goed te laten gaan dus tips zijn heel erg welkom!!
Ik zal proberen vanavond foto's + wat meer info te plaatsen!!
Comment