Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker SJ DS60 4X AK47 AUTOFLOWER

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnende kweker SJ DS60 4X AK47 AUTOFLOWER

@Fast2005

Thnx , hoezo eigenlijk afzuiging, ik hoorde dat het ook zonder kan , en naar mijn mening lijkt het er niet op dat ze te weinig verse lucht krijgen

@Maailen
    Haha jaaa daar heb je gelijk in , het groeit nu ook allemaal door elkaar heen dus ga ik ga me der niet meer mee bemoeien haha ,ze zijn idd nu 3,4 weken oud , ik plaats zo een foto'tje voor je met welke grond in gebruik

Greetzzz

Comment

Yoow kleine foto update

IMG-20120518-01141.jpg 18-5-2012 , alle 5 de planten nu in de bloei
      IMG-20120518-01143.jpg Bokito waakt over me schatjes
      IMG-20120518-01145.jpg
      IMG-20120518-01147.jpg @Maailen , deze grond gebruik ik

Lamp hangt +/- 30 cm boven de platen

Temp en LV nog steets het zelfde

Tips vragen altijd welkom !!

Comment

IMG_0278[1].jpgIMG_0276[1].jpgtoevallig , ben net ook met ak47 begonnen , en zet ze ook op 17/7, ben nu bijna 4 weken ver en heb toch al mooie resultaten vind ik zelf, deze foto's zijn van een weekje geleden denk ik . nu staan ze bloei , zal nog nieuwe foto uploaden .

Comment

@BockyB

Yooow ziet er netjes uit !, ik had alleen de eerst week 17/7 vanwege ontbreken van tijdschakelaar, maar nu draait het al 3 weken 18/6 , de grootste nu 1 maandje oud
          Hou je een verslag bij ??

Greeetzzz

Comment

yessz heb een verslagje ,, wel op een houten plaatje :s , maar werkt ook zo ,, 24/4 ben ik beginnen ontkiemen, de grootste was vanmorgend 51cm kleinste 36cm moet nog steeds nieuwe foto's nemen maar zal er vanavond eens werk van maken ,, effe vraagje, moet ik ze veel water geven en regelmatig nat spuiten of liever minderen met het water?? ik gebruike nu zo'n 10L per 2dagen

grtz

Comment

@BockyB

Yoow , heb mijne net ook ff gemeten
              Plant 1 64 cm
              Plant 2 61 cm
              Plant 3 23 cm
              Plant 4 27 cm
              Plant 5 23 cm

Ik geef per dag per plant ongv 200ML water , soms wat meer , soms sla ik een dagje over, doe gewoon wat me gevoel zegt haha ,5 liter per plant per 2 dagen doe jij dus? lijkt mij veel te veel..

Ik geef 1 keer per week voeding van Terra HY-PRO , ik spuit de planten soms ff beetje nat ook dit weer gewoon op gevoel , zins 1 week doe ik niks meer om de LV hoog te houden ,het is nu gemiddel 40-50% en temp gemiddeld 24-29 graden

Wat voor setup heb je ?? , gooi anders ff een link erbij van je verslagpagina ?

Greeetzz

Comment

mooi kweekje, Heb zelf ook 2x AK staan, wel geen autoflowers.
                goed om eens een topic tezien die ongeveer hetzelfde gebruikt als ik.

Dit zijn mijn AK tjes

2012-05-20 16.09.30.jpg 2012-05-17 09.15.07.jpg Knipsel.PNG

nu 7weken oud en al 4 ervan in bloei, het heeft even geduurd voor ik witte haartjes zag verschijnen, nu ondertussen al een dikke week geleden.
                sinds ik ze in de tent heb gezet (140x60x60) met een reflector voor men 250watt plug and grow clf schieten ze mooi op.

heb ook sinds kort canna terra en ph- gekocht, ik was bezig met tomatenvoeding

ik gebruik nu ong zo een 100-150ml water per plantje, en af en toe eens wat water vernevelen op de bladeren

Comment

@Stonerz

Yoow ziet er netjes uit man , ze groeien bij jou teminste meer de lucht in bij mij hellaas veel de breedte in lijkt net een jungle nu haha

Je gebruikt idd zobeetje precies hetzelfde als mij , alleen ik dan Autoflower , Heb je geen clipfan voor in de tent ? is beter voor de planten

Hoe oud zijn ze op je foto's ?(foto 3 krijg ik niet geopent)

Succes!!

Greeetzz

Comment

Nu zijn ze momenteel 7weken waarvan 4 in bloei,
                    heb zelf rap even kweekverslagje gemaakt.

in de lucht komt omdat ik de fout heb gemaakt door men 125w lamp veel te hoog te hangen, dus ze zijn beetje gaan strekken

als je meer wil zien http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...i-Eerste-kweek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 010GanjaRL View Post
                      @BockyB

Yoow , heb mijne net ook ff gemeten
                      Plant 1 64 cm
                      Plant 2 61 cm
                      Plant 3 23 cm
                      Plant 4 27 cm
                      Plant 5 23 cm

Ik geef per dag per plant ongv 200ML water , soms wat meer , soms sla ik een dagje over, doe gewoon wat me gevoel zegt haha ,5 liter per plant per 2 dagen doe jij dus? lijkt mij veel te veel..

Ik geef 1 keer per week voeding van Terra HY-PRO , ik spuit de planten soms ff beetje nat ook dit weer gewoon op gevoel , zins 1 week doe ik niks meer om de LV hoog te houden ,het is nu gemiddel 40-50% en temp gemiddeld 24-29 graden

Wat voor setup heb je ?? , gooi anders ff een link erbij van je verslagpagina ?

Greeetzz
                      Yow ,, nu ja 10l voor 2 plantjes op 2 dage is wel veel ja , maar heb er 15 staan ,, ik geef ze elke keer ik water geef terra-flores en inderdaad af en toe nat spuiten , lv is nu ook ok zonder luchtbevochtiger zit rond 50%

250hps , badkamer afzuiging , verticale ventilator , lv met stoom , en zelf gemaak kastje van 80 op 150

Wornsdag op mn werk maak ik n verslag op pc op gsm word dit wat veel type

Comment

Hee, je planten gaan mooi man!

Ziet er nice uit!

Heb je al mooie top vorming?

Groetjes
                        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

@BockyB

Nicee , ik heb alleen geen afzuiging , maar voor de rest gebruiken we idd bijna het zelfde , zit op je verslag te wachten haha

@Small
                          Yooww thnx , naar mijn mening wel , alleen heb ik er weinig verstand van om te zeggen dat het al topvormingen etc heeft

Tijdje druk gehad , iedereen super blij met het warme weer van buiten , nouuuuwuh ik dus totaal niet !! 10x zoveel werk gelijk aan me planten

Zometeen weer ff foto updatje !!

Greeetzz

Comment

Yooow weer een foto update !!
                            25-05-2012

IMG-20120522-01209.jpgIMG-20120522-01213.jpgIMG-20120522-01214.jpg Dit komt van plant 4 af , iemand een idee wat het is ?? heb al die lelijke bladeren weg geknipt , nu lijkt de plant het weer redelijk te doen
                            IMG-20120525-01249.jpgIMG-20120525-01250.jpgIMG-20120525-01251.jpgIMG-20120525-01252.jpgIMG-20120525-01254.jpgIMG-20120525-01256.jpg
                            IMG-20120525-01232.jpgIMG-20120525-01234.jpg De temperatuur op onder is 26 graden en boven (rond de hoofdtoppen) is het GVD heel de week al 30-35 pffff Tijd voor winter in NL
                            IMG-20120525-01239.jpgIMG-20120525-01241.jpgIMG-20120525-01242.jpgIMG-20120525-01247.jpg Plant 4 staat nu naast de tent , omdat ik wil weten wat het er aan de hand is met die plant??

plant 1 vandaag 33 dagen oud 37 met ontkiemen 16e dag bloei Lengte 79CM
                            Plant 2 vandaag 28 dagen oud 31 met ontkiemen 14e dag bloei Lengte 80CM
                            Plant 3 vandaag 28 dagen oud 31 met ontkiemen 12e dag bloei Lengte 36CM
                            Plant 4 vandaag 28 dagen oud 31 met ontkiemen 11e dag bloei Lengte 38CM
                            Plant 5 vandaag 26 dagen oud 31 met ontkiemen 4e dag bloei Lengte 46CM

Alle planten 3x voeding gehad totaal , zondag 4e keer

Door het rotweer van buiten(tis maar waar je blij mee bent , ik niet dus ghehe) is de temperatuur veel te hoog ,LV gewoon prima

Temp overdag
                            26-34 (hoogste temp is rond de hoofdtoppen)
                            LV overdag
                            35-45%
                            Temp snachts
                            23-26
                            LV snachts
                            35-50%

Mensen met tips of vragen zeer welkom!! vooral met dit weer haha

Greeetzzz

Comment

27-5-2012 Yoow een kleine update , en een dringende vraag !!!

IMG-20120527-01305.jpgIMG-20120527-01307.jpg Ik vond net op zolder een krups biertender , aangezien die tog niet gebruikt wordt vond ik het nodig om hem uit elkaar te halen haha , zoals je ziet heb ik er een kleine fan uit gehaalt , alleen nu is me vraag waar moet ik die aan op aansluiten?? ik zie telkens nokia oplader voorbij komen maar die heb ik niet in huis, zijn er nog andere kabels waar je het kan op aansluiten?? Zoals Blackberry oplader etc..
                              IMG-20120527-01310.jpgIMG-20120527-01311.jpg Zoals je ziet staan er nu nog maar 3 in , ik focus me nu meer op de 2 grootste die over 3,4 weken klaar zullen zijn , de 2 andere staan op een tafeltje bij het raam

Die kleine fan wil ik gebruiken als afzuiging , dus heeft iemand tips voor de aansluiting???

plant 1 vandaag 35 dagen oud 39 met ontkiemen 18e dag bloei Lengte 83CM
                              Plant 2 vandaag 30 dagen oud 33 met ontkiemen 16e dag bloei Lengte 85CM
                              Plant 3 vandaag 30 dagen oud 33 met ontkiemen 12e dag bloei Lengte 42CM (buiten de tent)
                              Plant 4 vandaag 30 dagen oud 33 met ontkiemen 11e dag bloei Lengte 43CM (buiten de tent)
                              Plant 5 vandaag 28 dagen oud 33 met ontkiemen 6e dag bloei Lengte 53CM

Temp overdag
                              28-33
                              LV 40%
                              Temp snachts
                              26-28
                              LV 40-45%

Ik ben er ook achter gekomen dat me temp en LV meter niet betrouwbaar is , volgens mij doet hij het niet meer goed ,want na een halfuur koude douch was het volgens dat ding in de badkmer 27 graden en 40%LV ,(lijkt me sterk tog??)

Vanavond of morgen weer betere foto update!!

Mensen met vragen en tips zeer welkomm!!

Greeetzzzz

Comment

universele in volt verstelbare adapter kan je ook mooi de snelheid regelen

Comment

Bezig...
                                X