Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

    Korting op 420shop
    De 4de ronde is begonne toen ik op Tenerife zat waar ik ook een beter carama heb gekocht Canon 1100d hier moet nog wel even mee leren om gaan maar deze ronde komen er hele mooie foto's aan.

    2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W in een tent van 120x120x180.

    Voeding en aarde BioCanna lijn in 11 L potten misschien pot ik ze nog over in 18L heb nog aarde genoeg staan. Levert dit meer op groter potten?

    De foto zijn van nu ze zijn nu al 2 weken vanaf vrouwelijk zaad en staan nog onder 4x 55w tl licht. over 3 weken verwacht ik ze over te zetten onder HPS op 12/12.

    Cometaar en opmerking nog altijd van harte welkom de eerste 3 rondes altijd wel wat gehad temp/lv of beestjes problemen deze ronde heb ik goed gevoel over. Ik houd me deze keer het voedings schema ze hebben nu de eerste keer 20ml RHIZOTONIC gehad op 5 liter water.

    bovenaan en links middelsterij zijn 5x Big Bang.
    rechts middelsterij en links onder zijn 2x WW de andere 2 zijn de Himalaya Gold. Deze keer alleen 8 tot 9 weken soorten dus snel klaar
    Attached Files
    16
    5 x 35 liter potten (6 a 8 x toppen) gedoogdbeleid.
    18,75%
    3
    12 x 18 Litter potten (4 x toppen).
    56,25%
    9
    16 x 18 Litter potten (niet toppen).
    18,75%
    3
    20 x 18 Litter potten (niet tippen).
    6,25%
    1

    The poll is expired.


    #2
    Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

    Succes met je nieuwe ronde ...
    IK ga je deze keer eens aandachtig volgen ,mij is het namelijk niet zo goed gelukt met BioCanna.
    Led's grow !

    Comment


      #3
      Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

      Dan kunnen we elkaar de hand geven.
      Ik zit over na te denken om over te stappen op BioBizz als deze ronde nog niet naar zin gaat.
      Maar verlopige maak ik deze ronde af met BioCanna volgens schema.

      Comment


        #4
        Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

        Hee,
        Er is laatst een heel mooi verslag gescherven van Sir Smoke alot, over het water wat je de planten geeft.
        Mischien is het handig dit is door te lezen, het is wel even werk maar je heb er wel daadwerkenlijk iets aan!

        groetjes en suc6
        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

        Comment


          #5
          Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

          succes met je ronde m8
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment


            #6
            Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

            ziet er al goed uit! hoe oud zijn ze nu? ik ga dit zeker volgen aangezien ik nu zelf ook een himalaya gold plantje heb staan. is nu 8 dagen oud en nog wat zwakjes.
            hopen dat t me goed afgaat. heb m onder 2 spaarlampjes

            peace
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

            Comment


              #7
              Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 5xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

              3 dagen veder.
              Vandaag volgens schema voeding gehad.
              er zit een mongoltje bij ik maak geen zorgen vaak worden dit de mooiste dames.
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                2 dagen veder.
                Ze krijgen om de dag beetje water met voeding volgens schema.
                De planing is ze nog 1 week hierna te laten groeien daarna over potten in 18L en onder 12/12 HPS. De dames zijn dan 4 weken oud mooi tijd toch?
                Er zit enkele kleinere dames bij (mongoltjes) ik haal deze niet weg meestal komt helemaal in orde.
                Alleen foto 6 vind raar deze is niet mooi groen, wat kan dit zijn?
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                  ziet er goed uit hoor! jammer van die mongooltjes maar dat zal wel goedkomen.
                  welke zijn de himalaya op de foto's van je laatste update? ik gok foto 1 en 7?? ben je van plan te gaan scroggen of laat je ze lekker groeien??

                  veel succes!
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

                  Comment


                    #10
                    Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                    Bedankt man!
                    idd Foto 1.
                    ik laat ze zo lekker hun gang gaan.
                    Mischien stop ik ze nog in 18L potten en de langere dames toppen om het hoogte verschil te corigeren.
                    Of beter lekker laten zijn 9 dames op 120x120 worden ze te groot in 18L potten.
                    Op dit moment ze de dames 3 weken oud. Graag advies...

                    Comment


                      #11
                      Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                      De dames zijn in 11 l potten onder de tl verlichting op 12/12 gezet vandaag.
                      De andere ronde laat nog even op zich wachten tot deze klaar is. Ik verwacht ze van het weekend onder HPS te zetten.
                      Dames groeien hard foto volgen nog.

                      Ik heb in middels de Kap Adjust-A-Wing Avenger MEDIUM COMPLEET binnen samen met 600W green power, hopelijk nog beter resultaten.

                      Comment


                        #12
                        Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                        Hierbij de foto's zoals belooft. Ik ben erg te vrede over deze jonge dames.
                        En foto van de nieuwe lampkappen waar ze onder komen te staan word de 1e keer ronde met de Adjust-A-Wing Avenger Medium.
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                          Vandaag nieuwe slangen gehaald voor de aanvoer van verse lucht, nu word lucht op de zelfde kamer gehaald als de lamp staat.
                          Nu ga kouder lucht halen uit een andere kamer en hopelijk zakt de temp dan nog veder. De temp ligt nu tussen de 26 a 27 graden. Ik naar 24 a 25 graden komen zodat als nog in deze tent de 1000W aan kan zetten.

                          Comment


                            #14
                            Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                            Zo hard gewerkt.
                            Alle dames zijn overgepot in 18L ze stonden al een paar dagen op 12/12, ik hoop dat ze hier goed daarhen komen.
                            Ik wilde dames niet groter hebben, dus moest de schakelaar al om.

                            Foto 1 en 2 overzicht foto's:
                            - eerste 2 vooraan 2xHimalaya Gold
                            - 2 middelste rijn links 2x ww
                            - achterste 3 en midden rechts 5xBig Bang

                            Meer planten dan de titel bevat dit komt om nog niet weet of ik de Bang Big die in de achterste rijn in het middel staat goed gaat, ziet gek uit misschien doe ik deze wel weg.

                            Veder staat de Durban Pioson erg nog 1 ruime week bij deze is nog niet helemaal af. Ziet er wel al erg lekker uit

                            Temp 26 a 27 graden LV rond de 45%
                            Bijna een week op 12/12 onder 4x55 W TL vanaf vandaag onder 600W green power met Kap Adjust-A-Wing
                            Attached Files
                            Last edited by exmember16357; 13 May 2012, 20:32.

                            Comment


                              #15
                              Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!

                              Vandaag de Gavita Digistar 1000w Digital evsa
                              Instelbaar 400/600/1000 en een booster van %10
                              Aardige keuze toch?
                              Ter voorbereiding van de 1000W lamp die volgende week gaat volgen.
                              Op 600W zou deze ook beter moeten werken dan de gewone VSA.
                              Nadat de eerst week van de bloei is afgelopen vervang ik de 600 Watt green power van Philips voor een 1000W Philips son-t plus.
                              De 600 Watt green power van Philips heeft meer blauw licht voor de groei.

                              Mijn setup voor deze ronde.

                              2xHimalaya Gold 2xWW 5xBig Bang
                              9x 18L potten met BioCanna terra aarde voeding complete ook van BioCanna.
                              Tent DS120x120x180 als dit te laagt / klein blijkt te zijn voor de 1000W later in de bloei dan bestel ik de DR150x150x200.
                              Inblaas 200m3 verse lucht uit andere ruimte
                              Afzuiging 420m3 g-tools met klimaat control + 450m3 filter die uit de kamer blaast. (mocht de temp te hoog oplopen met de 1000W bestel ik de 800m3 van G-tools)
                              Adjust-A-Wing meduim met Gavita Digistar 1000w Digital evsa dimbaar 2 lampen 1x Philips 600 watt green power (voor de eerste 3 weken vanaf 12/12) en een 1x Philips 1000 watt son-t voor de overige 8 bloeiweken.
                              Op de kap zit nog een clip fan die op de lamp blaast.
                              En nog een fan die op de laagste stand net boven de dames hen en weer waait.
                              Temp nu 27 graden LV 40%

                              De groter tent en/of afzuiger+ filter zou ik moeten bestellen als het nodige is anders houdt ik dat geld liever in me zak. De temp zal me leren wat mogelijk is.
                              Ik hoop de 800 gram te halen dan zou ik al tevrede zijn en een tijdje rust nemen Tis toch een hele bezigeheid opzich dat kweken.
                              Last edited by exmember16357; 14 May 2012, 20:12.

                              Comment

                              Bezig...
                              X