Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!
Re: 2xHimalaya Gold 2xWW 4xBig Bang 100%BIOLOGISCHE onder 600W!
Ben net gebeld door de Desjop, De digistar 1000w is geen verstandige keuze omdat deze niet goed werkt op NL E40 lampen. Deze zijn bedoeld voor Armicaanse lampen met de fiting E39.
Ik dacht dat dit een fabal was i.v.m. met de lage prijzen en dat ze deze niet wouden liever.
Dus gebeld met de impoteur Gavtia, deze bevestig het verhaal. Deze zou op een NL lamp 800W i.v.p. 1000W dus het is toch een lumateck 1000w dan maar meer betalen
Ze groeien toch rustige door, staan nu 1 week op 12/12 temp 19-27 graden LV 40%
Er is alleen weer een Big Bang die niet lekker gaat.IMG_2422.jpg
Dit is de laaste ronde Big Bang, ik ga Big Bud proberen. Ik heb 3 goede Big Band 1 mindere en 1 slechte heb nu 3x geprobeert maar lijkt wel of het zaai niet betrouwbaar is.
Deze Big Bang ziet er wel goed uit.IMG_2431.jpg
Himalaya Gold doet ook goed en de WW ok. Dit is een Himalaya Gold.IMG_2428.jpg
Veder heb het 1000W plan uit me hoofd gezet.
Ik de DR 240 w halen en pak 2x 600 watt.
extra 425 g-tools afzuiging + koolfilter en extra inlaat ven
1 kap hamerslag, vsa philips, 600 W green power. Voor de eerste paar weken 12/12. Green power heeft extra blauw licht.
1 adjuist wing meduim, Lumatek 600 W dim, 600 W son-t plus. Voor de afbloei meer geel licht.
Zo kan ik elke 4 a 5 weken een keertje oogsten
En ik hoop op goede resultaten door ze onder beide lampen te plaatsen.
Vandaag de Bio terra plus binnen gehad 5x 50L
Vandaag besteld:
VSA Electronic Lumatek 600watt. Dimbaar
Bulb Phillips pia son-t plus 600watt
2x CAN Lite 425m3 flens 125mm diam 145mm h.600mm 1848c
Aluconnect 127mm (10mtr)
G-tools 420m3 met fan controller
Dit betekend dat alleen nog een extra inlaat ven en tent van 240x120x200 kopen deze zullen over +/- 2 weken er ook wel zijn. Dat is ook ruim optijd want ik eerst nog een paar dames laten voor groeien.
Hier foto's van Big Bang die fout gaat iemand een idee wat dit kan zijn: IMG_2594.jpg IMG_2595.jpgIMG_2599.jpg
De overige dames hebben ook nergens laast van bijna zonder voeding te nu toe.
IMG_2620.jpgIMG_2614.jpg2 dagen later
Toch idd iets veel water, heb de potten gevoeld die waren tot op 1 Himalaya Gold dame redelijk zwaar. Ze hebben voor de 2de dag op rij dus geen water gehad behalve 1 Himalaya Gold dame wel een beetje deze was erg licht.
Veder verwacht ik vanaf maandag de bloeiweken te kunnen tellen. Je begint licht te zien dat de bloei er in komt.
Tips/ Reacties altijd welkom
Temp nog steed tussen 19 en 28 graden en lv rond 50%.
Lumatek 600 super lumens is super licht, alleen je temp loopt ook meteen op.
Nu niet zo handige met het warme weer. Dus gebruik even de normale stand totdat weer iets minder warm wordt.
Door je Ajuist Wing lampen kap zie je wel dat de dames beter de zelfde lengte worden.
Veder 1 Big Bang verwijdert vertoonde herma trekjes dus weg ermee.
De eerste bloeidag tel ik vanaf vandaag.
Inblaas vergroot 1x g-tools 420m3 i.v.p. 185m3 ging met de warme dagen een stuk beter met een grotere inblaas.
Voor mensen die het nog volgen een foto update.
Vanaf maandag de mocht ik de eerste bloeieweek gaan tellen
Blijf maar klote met de Big Bang na 1 Herma te hebben verwijdert het de andere 4 dames hier op een ritje er ziet maar 1 goed uit en de rest minder.
Hey Fast,
Ziet er verder goed uit,misschien was het gewoon een zwak zaadje of slechte genen.
Zelf zit ik ook aan een aparte groei ruimte te denken dus ik ga je verslag verder volgen.
Veel succes ermee.
Comment