Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal Dwarf autoflower

    Korting op 420shop
    beste mensen,
    bloom 003.jpg
    Na enige tijd onderzoek heb ik besloten een autoflower te proberen.
    Ik heb deze gelijk 12/12 gezet vanaf dag 1 dat ze boven kwam daar voor gebruik ik een 400w hps son-t green power.
    Nu ben ik 4weken verder en het ziet er veel belovend uit de royal dwarf doet zijn naam eer aan en blijft mooi laag en stabiel.
    Zoals je ziet op de foto mag ik niet klagen voor de eerste x
    Normaal heeft ze 8/9weken bloeitijd maar als het zo door gaat word het eerder.
    Last edited by johanmarie; 2 May 2012, 11:27.

    #2
    Re: Royal Dwarf autoflower

    Denk niet dat je eerder moet oogsten hoor dat moet echt nog wel even.

    Comment


      #3
      Re: Royal Dwarf autoflower

      hoi johanmarie,

      ga je blijven volgen, mijn volgende run zullen ook royal dwarfs worden.

      Veel succes

      Comment


        #4
        Re: Royal Dwarf autoflower

        ok 007.jpg
        Nog even een foto van de jonge spruit zoals het 3weken geleden was, ze is hier een week oud.
        Ik gebruik de ds90 2 complete 400w set en die bevalt goed.

        Comment


          #5
          Re: Royal Dwarf autoflower

          Oorspronkelijk geplaatst door johanmarie View Post
          Nog even een foto van de jonge spruit zoals het 3weken geleden was, ze is hier een week oud.
          Ik gebruik de ds90 2 complete 400w set en die bevalt goed.
          Nice job!
          Is dat 1 week sinds gekiemd zaadje?

          Comment


            #6
            Re: Royal Dwarf autoflower

            Beste Johanmarie je kunt een autoflower het best gedurende de gehele kweek op een lichtschema van 18/6 zetten .
            Ikzelf heb op dit moment ook een kweek met autoflowers staan en vanaf begin of aan op 18/6 op advies van de zadenleverancier en het werkt echt kan ik je zeggen .
            Led's grow !

            Comment


              #7
              Re: Royal Dwarf autoflower

              Ja 1 week na ontkiemen leek het al op een kropje sla.
              Ik heb dit ook op advies gedaan van de leverancier dus gelijk 12/12 de meningen zijn hier over zeer verschillend.
              De volgende zal ik 18/6 proberen en kijken wat beter is, het lijkt me dat ze dan wel flink de hoogte in gaan? wat nu bij mij niet het geval is ze blijven mooi laag en vormen stevige toppen.

              Comment


                #8
                Re: Royal Dwarf autoflower

                hey johanmarie,

                suc6 ermee, ik ga je zeker volgen .
                heb een paar r dwarf in groei staan en ben van plan er een paar bij te plaatsen als de klok op 12/12 gaat.

                greets tot later

                Comment


                  #9
                  Re: Royal Dwarf autoflower

                  grow 002.jpggrow 004.jpg
                  Wat verder gelezen in het forum zag ik dat er ook anderen zijn die auto gelijk 12/12 deden maar daarbij hadden ze ook een 18/6 kweek bij die uiteindelijk toch het meest opleverde.
                  De eerste week heb ik de lamp op 1meter gehad tot het een mooi plantje werd daarna heb ik hem verlaagd tot zo`n 35cm.
                  Ik ben gelijk begonnen met plagron growmix en heb de eerste drie weken ook geen voeding gebruikt.
                  Later ben ik er iets plagron terra grow bij gaan doen tot de bloei goed zichtbaar werd nu heb ik er nog guano extrakt bij gedaan.
                  Ik ben low budget en heb nog niet alle meters en hoop dat het op deze manier goed blijft gaan wel gebruik ik regelmatig een mix van kraan en regenwater.(tips zijn altijd welkom)

                  Comment


                    #10
                    Re: Royal Dwarf autoflower

                    hey johanmarie,
                    heb je een ph meter? zonder heb je echt geen zicht op de zuurtegraad ,wat toch belangerijk is voor je dames(mijn menig he , tis en blijft een tip

                    greets

                    Comment


                      #11
                      Re: Royal Dwarf autoflower

                      Lijkt mij ook , aangezien je ook geen biologische voeding gebruikt (en ja met tips moet je hier voorzichtig zijn
                      het is wel zo met bepaalde voeding (zoals canna terra) , dat de ph waarde zodanig daald dat je geen meter nodig hebt mits je naatuurlijk de gehele kweek dezelfde dosis gebruikt..meestal de gehele dosis naar mijn wissen dus kort gezegd een ph meter is zeker niet overbodig !! voor de rest nice job gr vottloach

                      Comment


                        #12
                        Re: Royal Dwarf autoflower

                        dank je,
                        ik ga zo snel mogelijk een ph meter halen

                        Comment


                          #13
                          Re: Royal Dwarf autoflower

                          bud.jpg

                          Nog even een update.
                          Heb nog geen ph meter maar het gaat nog goed op gevoel.(dankzij enige buitenkweek ervaring)
                          Wel heb ik Green Sensation van plagron toegevoegt voor grotere buds.

                          Groeten,

                          Comment


                            #14
                            Re: Royal Dwarf autoflower

                            Haal nou gewoon die meter , meten is weten

                            Comment


                              #15
                              Re: Royal Dwarf autoflower

                              royal dwarf.jpgBeste mede strijders,
                              Nog even een update van kweekverslag die voor iedere begginer een goede start zou zijn: Just do ,trust the forum And the forum be with u.
                              Ik zal proberen een goede foto van de trichomen erop te krijgen.

                              P.S Volgende x ga ik de rest halen de tent heeft zich voor mij al betaald ,puur zodat ik niet meer naar de shop hoef......

                              Greetz,

                              Comment

                              Bezig...
                              X