Hi guys!
Hier begin ik dan mijn kweekverslag. Ik woon in aan de Costa Blanca in Spanje, maar heb momenteel spijtig genoeg geen tuin dus ga ik voor een indoor setup.
De kast:Afzuigventilator (15w) 98 m3/h (top, back)
- 2 PC Inblaas ventilators (front, bottom)
- DIY luchtbevochtiger
- Thermo/Hygrometer
- Medium Canna Terra Profesional (in 7L potten)
De planten:
3x Big Devil 2# Autof. (Sweetseeds) gekiemd op 07/04/2012
1x Thunder Bloody Mary Autof. (Samsara Seeds) gekiemd op 08/04/2012
1x One Shot Adrenaline Autof. (Samsara Seeds) gekiemd op 08/04/2012
1x AK47 Autof. gekiemd op 23/04/2012
Achtergrond info:
Het eerste idee was deze planten op het balkon the houden maar na de huidige Spaanse wetten door te nemen ben ik op indoor doorgestapt. Dus hebben de plantjes hun eerste 10 dagen ongeveer in de zon op het balkon doorgebracht.
Nu zijn ze al ongeveer 21 dagen oud, waarvan ze 11 dagen in de kast zitten.
Verslag:
Ouderdom plantjes: 21 dagen sinds zaadje
Temperatuur: Vochtigheid: 69% zonder lamp, 51% met lamp
Licht periode: 18/6
Afstand lamp: ongeveer 20cm.
Op dit moment denk ik dat alles ongeveer goed loopt. Het enige dat me wat dwars zit is het verschil in hoogte dat je kan merken op de fotos. De 3 Big Devils zijn in exact dezelfde omstandigheden gekiemd maar eentje is serieus kleiner. De Thunder Bloody Mary en de Shot Adrenaline zijn ongeveer even groot als de kleine Big Devil, maar ze zijn dan ook wel een dag later gekiemd.
De grootste Big Devil is 16cm, de tweede grootste 14cm en de kleine 7cm (ongeveer wat de TB Mary and de Shot A. meten)
Ik zou dolgraag wat "feedback" van jullie krijgen, oh en sorry voor mogelijke spelfouten, Spaans is mijn eerste taal.![](https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
cerrado_2vent.jpgescritorio.jpgabierto.jpgabierto2.jpginterior.jpginterior2.jpgcomparativa_devils.jpgcomparativa_devils2.jpgcomparativa_general.jpg
Hier begin ik dan mijn kweekverslag. Ik woon in aan de Costa Blanca in Spanje, maar heb momenteel spijtig genoeg geen tuin dus ga ik voor een indoor setup.
De kast:Afzuigventilator (15w) 98 m3/h (top, back)
- 2 PC Inblaas ventilators (front, bottom)
- DIY luchtbevochtiger
- Thermo/Hygrometer
- Medium Canna Terra Profesional (in 7L potten)
De planten:
3x Big Devil 2# Autof. (Sweetseeds) gekiemd op 07/04/2012
1x Thunder Bloody Mary Autof. (Samsara Seeds) gekiemd op 08/04/2012
1x One Shot Adrenaline Autof. (Samsara Seeds) gekiemd op 08/04/2012
1x AK47 Autof. gekiemd op 23/04/2012
Achtergrond info:
Het eerste idee was deze planten op het balkon the houden maar na de huidige Spaanse wetten door te nemen ben ik op indoor doorgestapt. Dus hebben de plantjes hun eerste 10 dagen ongeveer in de zon op het balkon doorgebracht.
Nu zijn ze al ongeveer 21 dagen oud, waarvan ze 11 dagen in de kast zitten.
Verslag:
Ouderdom plantjes: 21 dagen sinds zaadje
Temperatuur: Vochtigheid: 69% zonder lamp, 51% met lamp
Licht periode: 18/6
Afstand lamp: ongeveer 20cm.
Op dit moment denk ik dat alles ongeveer goed loopt. Het enige dat me wat dwars zit is het verschil in hoogte dat je kan merken op de fotos. De 3 Big Devils zijn in exact dezelfde omstandigheden gekiemd maar eentje is serieus kleiner. De Thunder Bloody Mary en de Shot Adrenaline zijn ongeveer even groot als de kleine Big Devil, maar ze zijn dan ook wel een dag later gekiemd.
De grootste Big Devil is 16cm, de tweede grootste 14cm en de kleine 7cm (ongeveer wat de TB Mary and de Shot A. meten)
Ik zou dolgraag wat "feedback" van jullie krijgen, oh en sorry voor mogelijke spelfouten, Spaans is mijn eerste taal.
![](https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
cerrado_2vent.jpgescritorio.jpgabierto.jpgabierto2.jpginterior.jpginterior2.jpgcomparativa_devils.jpgcomparativa_devils2.jpgcomparativa_general.jpg
Comment