Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indoor in Spanje 200W CFL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Indoor in Spanje 200W CFL

Bedankt Monty! Ik heb geen leds in de kast dus zal het aan de lamp afstand liggen en misschien aan de temperatuur.
    Of zou het kunnen dat het genetisch is? De rest van de planten zien er min of meer goed uit.
    Zou het helpen om die wat meer donker te geven? Het zijn autoflowering plants dus zitten ze nog altijd op 18u.

Comment

Re: Indoor in Spanje 200W CFL

Verslag:

Ouderdom plantjes: 60 dagen sinds zaadje
      Temperatuur:Vochtigheid: 68% zonder lamp, 55% met lamp
      Licht periode: 18/6
      Afstand lamp: ongeveer 15cm.

Dag 60!
      De laatste 2 maanden zijn zeer snel voorbij gegaan en ik heb heel wat bijgeleerd. Dit betekent dat mijn volgende teelt heel anders zal zijn.
      Ik ben niet tevreden met de Autoflowers, de buds zijn te klein en ik vindt ze onstabiel. De CFL lamp vindt ook maar niets, geeft meer warmte af
      dan ik gedacht had en 200W is denk ik niet genoeg voor in mijn opverlakte een deftige bloei te doen.
      Veel kan ik hier nu niet aan doen dus zal ik de oogst zo goed mogelijk afronden met wat ik heb.

Om dit probleem op te lossen ga ik het volgende doen:

1. CFL weg en in de plaats 2x EVO50 LED lampen.
      Ze worden hier in spanje door een klein bedrijfje gemaakt speciaal voor weedgrowers met de laatste technologie in LED. En ze gebruiken de Cree XP-E Leds dat
      hier in deze thread vermeld worden: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...highlight=Leds
      De kost van deze twee lampen komt neer op een 450€ voor de twee maar het zijn maar liefs 254 lumen-per-wat! En natuurlijk de warmte is veel minder. Dit is ook belangerijk voor mij want het is hier zeer warm voor het moment. Dus zo bespaar ik aan lamp en verkoeling en heb ik veel meer power dan met de CFL lamp. Ik moet wel even wat opsparen en in Augustus zal ik de investering kunnen aanvaarden.

2. Adios Autoflowers.
      De volgende oogst ga ik 6 (of mischien 9) normale Feminized in 3.5L potjes zetten in plaats van 6 Autoflowers in 7L potten. En indicas ipv sativas omdat die wat kleinder zouden moeten zijn.

3. Alles wat ik fout gedaan heb in deze oogst te vermijden en al wat ik geleerd heb toe te passen.

Fotos van de Big Devils, vandaag 60 daagen oud. Ik denk dat het 2 verschilende fenos zijn (buds zien er grooter uit op de foto ):
      Eerste fenotype:
      BD1.jpgBD2.jpgBD3.jpg

Tweede fenotype (deze twee planten heb ik moeten buigen):
      BD_doblada1.jpgBD_doblada2.jpgBDS.jpg

Hier ook nog een paar fotos van de freaky Thunder Bloody Mary dat op hol is geslagen.
      Ik denk niet dat het te maken heeft met lamp afstand of temperatuur maar dat het een onstabiele autoflower is:
      TB-1.jpgTB-2.jpgTB-3.jpgTB-4.jpg

Onderaan heeft zo ook deze rare dubbele bud:
      TB-cogollo_doble.jpg
      Last edited by Serial; 8 June 2012, 15:15.

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Bezig...
        X