Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?
ze groeien nog steeds door ! en in beide hokkies is er iemand met de poedersuikerbus langsgekomen
zal eens proberen een paar foto's te maken in het kleine hokkie is dat nogal lastig vind ik omdat ie graag focust op het gaas of de fan in de weg hangt
in het grote hok is het wat lastiger omdat het een zooitje is met al die bladeren en takken door elkaar heen
moet maar eens een cursus fotograveren volgen denk ik
de tl buizen die extra aan de zijkant zijn aangebracht helpen in ieder geval goed hier groeien nu lekkere topjes langsop
hoop voor het weekend nog een updatje te plaatsen !
links achter in de hoek zit een actieve inblaas van 100 m3 die zorgt voor de circulatie in de kast
op rechtsachter na staat de rest lichtjes te wiegen
kleine fan maakt best wat herrie en aangezien hij naast het bed staat staat die maar weinig aan overdag met hoge temperaturen uiteraard wel
blijft in de kast mooi rond de 26 graden
het was de bedoeling een beetje low budged te kweken maar dat is iig mislukt
we hebben daar ook een stroom tekort dus werd het 4 x 18 w TL nu nog 2 erbij aan de zijkant en je kan eigenlijk al een 150 W hps hangen
waarschijnlijk volgende ronde een hps erin
we zijn ook erg blij hoe het nu gaat onder de TL , de suikerman komt regelmatig langs , toppen zijn aardig in ontwikkeling
Ik merk dat de dames te groot worden en te weinige licht onderin komt met tl licht helaas.
4 weken gaat prima 5 week ga er onder in al wat mis vaak bij mij.
HPS is zeker de moeite waard.
Hopelijk volgende ronde.
Ondanks alles vind nog er mooi uit zien voor TL
Comment