Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super skunk X10 binnenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super skunk X10 binnenkweekje

De zaadjes die je nu meegekregen hebt zijn toch dezelfde ? Dat zal dan dezelfde batch zijn, dus kans dat het weer gebeurt als het een "fabrieksfout" is.
    Zou ze omgooien die laatste, terug naar de shop, en ander merk of andere soort halen en opnieuw beginnen.
    Als ik een keer echte herma's heb, haal ik helemaal geen zaad meer in huis van die breeder/prutser.

Ja, of je moet buiten ruimte hebben, dan zijn er meer oplossingen als je erg gehecht bent aan die 2.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik dacht dat spliff een goede zaadbank was jongens!! Ze konden er bij de shop ook niet overuit!!

QNQ; Ja is natuurlijk stom van me, onderweg naar huis in de auto dacht ik ook al maar rijdt morgen f terug. Moet zowiezo ander soortje hebben!!

En het waren echte mannetjes ook geen herma's!
      Welke zaadbank kan ik dan het beste nemen?

En ben niet echt gehecht aan die 2, maar ben wel bijna door m'n wiet heen!!!

---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

Quattro: Dat van die stekjes maken vind ik echt een super tip!!!!

Maar goed, hoe gaat dat weer allemaal in z'n werking? Vond het al knap dat ik die zaadjes ontkiemt had!!!

En hoe zou jij dit doen dan???

Alvast bedankt jongens!!!

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

Heb flamers nieuwe binnentuintje eens zitten door lezen,
      kan het kloppen dat hij gelijk op 12/12 begint?
      is dit nu dan niks voor mij?

Comment

nee flamer heeft ook 1 week voorgroei gegeven...

Er zit denk ik weinig op.........

Comment

Tja, welke zaadbank, dat ligt eraan welke ze op voorraad hebben he..
          Ervaringen met verschillende breeders staat wel ergens een topic over op het forum.
          Ik heb bijv. niet zo beste ervaring met RQ, Barneys is redelijk, Female seeds no problems, om er maar weer eens een paar te noemen.
          Het liefst ga ik voor reguliere zaden en daar selecteer ik geschikte dames uit. Dat kost ook meer tijd.

Stekken pakken van deze planten ben je wat laat mee.
          Ze zitten vol bloeihormoon, en je stekken zullen wss regenereren, dus dat kost een week of vijf voor die erbij kunnen, want die moeten echt even goed aanslaan voor je ze op 12/12 kunt zetten.

Je kunt die twee laten staan, die zijn redelijk groot al toch ? Heb je een recente foto van de hele planten ?
          Inmiddels een week of drie op 12/12 toch, dus de meeste groei is er wel uit, dus dan kun je een inschatting maken wat je ervan kunt oogsten.

Zaden meteen op 12/12 kan prima.
          Vanuit zaad heb je wel kans dat ze enorm gaan strekken 's nachts, door het licht-tekort de eerste vier weken.
          Andere soortjes, vooral autoflowers, blijven erg klein als je die op 12/12 zet.
          Het is vooral afhankelijk van de soort, wat bij de een werkt, resulteert bij de ander in 20gr-plantjes.

Deze, van een collega(forum), zijn ook op 12/12 ontkiemd
          zaad12-12.JPG
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooi gesproken Q,
            het is een zeer leuke hobby zelfs .
            Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

@QNQ: Inderdaad een heel mooi verhaal!! Die 2 zijn best wel groot! zal eind van de middag ff een foto'tje maken,

En het is zeer zeker hobby!!! Dus heb besloten om ze maar te laten staan en wat er af komt komt er af,
              en wie weet word ik er ook nog ietsje wijzer van! Zit er miss ook aan te denken om er 5 bij te zetten.
              Kan ik dan gewoon het zaadje ontkiemen en dan direct in m'n grond (die is volgens mij van plagron groene belettering)?

QNQ in ieder geval super bedankt voor je zeer nuttige info!!! topper!!!

Comment

Hier zijn ze dan, de enige 2 dames!!IMG_0139[1].jpg

Comment

wanneer volgt er nog eens een updateje?
                  ben wel benieuwd hoe het met jou 2 dames gaat

Comment

Hee woin bedankt voor je interesse, zal straks ff een foto'tje maken!!

Comment

IMG_0150[1].jpgIMG_0151[1].jpgIMG_0152[1].jpg

Comment

staan er lekker bij. Alleen jammer da je tentje zo leeg staat :o

Comment

Jah woin, ben er zelf ook niet blij mee!!!

Comment

volgende keer meer geluk. jammer dat ze al inbloei stonden, aners has je zo nog wat kunnen laten groeien. had je meer rookplezier .
                            maar maak er het beste van he . meer kan je niet doen

Comment

effe een update!!

Comment

Vandaag week 5 bloei!!
                                De twee dames beginnen nu flinke toppen aan te makenIMG_0208[1].jpgIMG_0207[1].jpgIMG_0206[1].jpgIMG_0203[1].jpgIMG_0204[1].jpg

Comment

Bezig...
                                X