Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 4x feminized Bubblegummer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek 4x feminized Bubblegummer

goood luck!
    One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Je zou de planten eventueel onder een omgekeerde emmer kunnen zetten zonder bodem
      bodem vervangen door doorzichtig plastic met wat gaatjes erin
      Werkt een stuk beter om je LV op peil te houden de eerste periode

Comment

LV maak ik me momenteel iets minder druk om... Met deze temperaturen buiten word mn zolder ook lekker warm. De temperatuur in de tent komt nu regelmatig boven de 30 graden en is er weer lastig onder te krijgen. Ik heb nu de tent gewoon open laten staan en een grote ventilator erbij voor gezet. De lamp gaat straks wel uit en de tent weer dicht, maar ik maak me meer zorgen over de bloeiperiode als de 600W erin zou moeten. Dan zal de temperatuur natuurlijk nog hoger oplopen, of zie ik dat fout?

Tot nu toe lijken de kleintjes er nog niet echt veel last van te hebben, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat straks gaat.

Comment

Ja met 600W wordt het nog heter.
          LV is buiten de laatste week ook vrij hoog geweest met het broeierige weer. Anders kun je de wanden van je tentje ook nog bespritsen ;p
          Manier verzinnen om temp op zolder in de klauwen te houden, dat is wel een uitdaging.

Comment

Ff weer een updateje... Het is de afgelopen week natuurlijk hartstikke mooi weer geweest, maar voor mijn zolder was het minder leuk. Het is in mn tentje regelmatig boven de 35 graden geweest, en een veel te lage LV. Van de 4 nieuwe die ik had geplant zijn er 2 over gebleven, 50/50 dus. De topic titel klopt in ieder geval weer. Ik zie ook een beetje vergeling op sommige bladeren, moet ik me al druk gaan maken? Of moet ik al bijvoeden of overpotten? Als ik onder het potje kijk van plantje 1 en 2 zijn misschien 3-4 hele kleine stukjes wortel zichtbaar...

Hier de fototjes..

Plant 1:
            plantje 1-3.jpgplantje 1-6.jpgplantje 1-5.jpgplantje 1-4.jpgplantje 1-7.jpg

Plant 2:
            plantje 2-3.jpgplantje 2-9.jpgplantje 2-8.jpgplantje 2-7.jpgplantje 2-6.jpgplantje 2-5.jpgplantje 2-4.jpg

Plant 3:
            plantje 3-1.jpg

Plant 4: (vertoont ook een beetje rare bladgroei)
            plantje 4-1.jpg

En een totaal plaatje:
            DSC00460.jpg

Tips en Hints zijn altijd welkom
            Last edited by weedelicious; 2 June 2012, 00:40.

Comment

Het ziet er goed uit, groeien goed, keep it up
              sigpic

Comment

Hier nog even een paar foto's..

Plant 1
                plantje 1-8.jpg

Plant 2
                plantje 2-10.jpg

Plantje 3
                plantje 3-2.jpgplantje 3-3.jpg

Plantje 4
                plantje 4-2.jpg

Plant 1 en 2 lijken het prima te doen. Plantje 3 en 4 misschien iets minder, bij 3 krullende blaadjes en bij 4 lijkt het wel alsof de plant maar aan 1 kant groeit. Nog geen idee waarom, maar ik ga gelijk even speuren in het bladprobleem topic.

Comment

leuk gedaan.. wil even reageren op dat zaadje wat "verkeerd om" groeide.
                  heb op dit forum via zaadjes ontkiemen een experiment gevonden van iemand.
                  ga maar lezen... je had hem nooit om mogen draaien het beste schijnt te zijn met het witte puntje omhoog te zaaien...

succes
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

Comment

Zo, een poosje geleden maar hier weer een paar foto's. Ze zijn maar een klein beetje gegroeid.

DSC00561.jpgDSC00570.jpgDSC00562.jpgDSC00566.jpgDSC00567.jpg

DSC00573.jpgDSC00576.jpgDSC00572.jpgDSC00564.jpgDSC00565.jpgDSC00563.jpg

DSC00575.jpgDSC00574.jpgDSC00571.jpg

Ik heb zelf het idee dat het wel redelijk goed gaat, niet perfect ofzo maar voor mn eerste kweekje. Temperatuur is op de warme dagen nog wel te hoog soms 33 graden. Ik geef ze nu 1x in de 3 dagen water met voeding van canna. Ik vind de kleur van de blaadjes wel iets te licht, zouden ze niet groener moeten zijn? Een paar enkele blaadjes die er wat minder lekker uit zien, maar verder niet echt vreemde dingen.
                    Attached Files

Comment

Tsja...je kunt ook te weinig voeden.
                      Lijkt me toch vrij uitgesproken N tekort.
                      Zou toch elke keer voeding meegeven, alleen dan de helft van de bloeivoeding een weekje vervangen door groeivoeding.
                      Met terra vega en terra flores zou je bijv. elke dag 2ml flores en 2ml vega per liter kunnen geven.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoelang moeten die nog?

Comment

Bezig...
                        X