Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x psicodelicia eerste ronde...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x psicodelicia eerste ronde...

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben psicodelicia, en samen met mijn maat zijn we begonnen met een eigen kweekje
    Dit is de eerste ronde, en moeten nog veel leren.


    Omdat het puur voor de hobby is, houden we het bij 4 plantjes op 1 m2 onder een 400watt hps lamp. Het setje hebben we bij alien gekocht.
    De aarde en voeding die we gebruiken is van plagron. Dit proberen we zo minimaal mogelijk te gebruiken.


    Zoals ik al eerder gezegt heb, hebben we nog veel te leren. We hebben dan ook een Grote fout gemaakt door de plantjes 4 weken voor te groeien.
    Het zijn nu al struikjes van 40cm groot. Ze staan nu 3 dagen op 12/12. Als we dus geen maatregelen nemen, is onze tent te klein.
    We hebben nog niets getopt.


    We hebben nu een scrognet gemaakt, om eventueel te gaan scroggen,om zo de plant laag te houden. Eigelijk wilde we de 1e ronde het plantje gewoon zn gang laten gaan, om deze zo beter te leren kennen.


    Hier wat foto's:
    Attached Files

    #2
    Re: 4x psicodelicia eerste ronde...

    ziet er netjes uit hoor!
    hetzelfde is mij overkomen. had mijn plantje miss gelijk in de bloei moeten zetten. maar als ik jullie was zou ik gewoon gaan scroggen.
    hoe hoog is jullie hok? hoelang moet je plant in de bloei en hoe hoog wordt jou soort plantje gemiddeld? dan kun je een beetje inschatten of het gaat passen of niet.

    gr
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

    Comment


      #3
      Re: 4x psicodelicia eerste ronde...

      netjes man ziet er goed uit.het begin is gemaakt hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Hou ze groen.

      GR ED

      Comment


        #4
        Re: 4x psicodelicia eerste ronde...

        Zien er mooi groen uit. gebruik je ook een afzuiger en filter?
        greetzz

        Comment


          #5
          Re: 4x psicodelicia eerste ronde...

          Afzuiger en filter?? Tuurlijk gebruiken we die... We hebben gewoon een leuk starterssetje gekocht bij Alien..

          ---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:32 ----------

          @ hippieman:

          Mijn tent is 2m hoog, en de plantjes Zijn 80% sativa met een bloeitijd van 8 a 9 weken.
          denk dat deze dus nog wel flink de lucht in knalt...

          Comment


            #6
            Re: 4x psicodelicia eerste ronde...

            denk idd dat hij nog flink gaat groeien dan ja! maar een tent van 2m hoog is toch prima?
            hoef je je volgens mij vrij weinig zorgen te maken over de hoogte. moet gaan passen!

            gr
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

            Comment

            Bezig...
            X