Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amnees en chocolaathaze!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: amnees en chocolaathaze!

daar zou ik niet blij mee zijn,een bloeitijd van 10 weken vind ik al lang.met dit weer is het echt kut als je nog aan het groeien ben,maar in tegenstelling tot me plantjes vind ik het weer nu heerlijk.hoop dat ze snel op 12 uur kunnen,ik denk nog 7 dagen.

Comment

nieuwe camera1 1580.jpgnieuwe camera1 1573.jpgnieuwe camera1 1574.jpgnieuwe camera1 1575.jpgnieuwe camera1 1576.jpgnieuwe camera1 1578.jpgnieuwe camera1 1579.jpgze gaan lekker

Comment

Mooie schoenen man!

Wat krijgen de dames te eten/drinken?

Comment

de cocco,s blokken zijn ingewatert met 30 liter kraanwater ipv 40,daarna hebben ze tot vanavond nog niks gehad,wel hebben ze natuurlijk kalk en ijzer poeder en premix gehad daar het inwater mengsel heen.heb nu voor het eerst de toplaag vochtig gemaakt met kraanwater en hypro wortelstimulator 2 liter per kuip.

Comment

Ahh ok, want kokos is op zich vrij leeg. Doe zelf weer rondje kokos nu (zaad) maar na een week moest ik al echt gaan voeden. Ik hield het aan lage kant en kreeg hup tekorten. Zit nu op Ec2.1.;p
            Misschien is dat met haze ook nog net even anders.

Succes! Altijd leuk kokoskweekjes te volgen.

Grtz
            B.

Comment

nieuwe camera1 1584.jpgnieuwe camera1 1582.jpgnieuwe camera1 1583.jpgheb de 4 reserve stekken ook maar neergezet,want dat is duurzamer dan weggooien
              Last edited by tumble trimmert; 30 May 2012, 21:24.

Comment

nieuwe camera1 1594.jpgnieuwe camera1 1589.jpgnieuwe camera1 1592.jpgnog paar dagen en dan bloeien!

Comment

Bezig...
                X