Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sjarel's kweekverslagje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: sjarel's kweekverslagje
hoi mg5
kheb er andere getrokken khoop dat je het daarop kan zien betere foto kan ik er ni van maken slecht kodakje CIMG2267.jpg kzie zelf geen balletjes maar kzie ook geen haartjes onder de oksels bij deze plant . heb hem derstrax wel geknakt denk ik heb er perongeluk tegen gestompt stond wa krom de plant heb em terug recht gebogen ma nu hangen de blaren naar benede hoop dat die ni kapot is
Comment
-
Nou jongen ik geloof voor 99.9%
Je haalt de mannetjes er volgens mij vrij snel tussen uit hoor!!
En volgens mij als ik me niet vergis beginnen ze niet gelijk met bestuiven, vast wel ergens te vinden hier rechtsboven in de zoekmachine!!!!!
Flauw he, is er bij mij ook altijd wel 1 met zo'n opmerking!!!
succes met speuren!!
But Don't panic!!!
Comment
-
week 7
hi folks weer even geleden dat ik nog iet gepost heb .
we zitten nu in week 7 denk niet dat het zo goed gaat met de plantjes de toppen komen precies wat traag op gang of zijn deze toppen normaal in week 7 ? week 7 (2).jpgweek 7 (5).jpgweek 7.jpgweek 7 (2).jpgweek 7 (3).jpgweek 7 (4).jpg
had ook nog klein vraagje inverband met een verhuis ga binne 2 weken verhuizen, maar de plantjes zouden dan een weekje elders heen hoe pak ik dit best aan ? kunne de plantjes eventueel een paar dagen zonder licht ? brengt het ni te veel tress voor de plantjes mits ik ze 2x verhuizen moet ? kan iemand me hier wijzer in maken
Comment
Comment