Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wss skunk fem kweekverslag .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wss skunk fem kweekverslag .

Korting op 420shop
    Hey , ben nu bijna 2 weken ver na 10 zaden ontkiemd te hebben waarvan voorlopig 9 dames
    in 11 ltr potten staan gevuld met batmix met een ferme kluit zaai en stekgrond in de midden .

mijn opstelling is als volgt secret jardin darkroom 120 II 600 watt lamp afzuiger koolstoffilter en volgende week een luchtbevochtiger want
    deluchtvochtigheid hangt maar rond de 30 :s.

Er blijven wel 2 plantjes serieus achter dus ga nog even afwachten wat ze doen en anders ga ik verder met de 7 die goed vooruit gaan.
    Genoeg gezeverd tijd voor paar pics is nu dag 13 sinds ze boven gekomen zijn.

grtz

sjakka

ps: iemand tips ivm de 2 achterblijvers want vrees dat die gaan meekunnen met de grotere na een tijdje .
    Attached Files

Re: wss skunk fem kweekverslag .

Trekt misschien nog wel bij denk ik, tijd zal het leren!!!!

Ziet er voor de rest netjes uit!!!!

Succes met je kweekje!! Volg je...

Heb zelf ook skunkie's staan, check op het forum!!

---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:09 ----------

nnnnnn

Comment

heee weer een skunk kweker erbij
      welkom en succes met de kweek
      greetz

Comment

Leuek soortje ik heb ook een paar staan voor buiten is de bedoeling als het weer aan terkt.
        Suc6 man!

Comment

hop hop, skunk is precies een populaire soort aan het worden.
          Via welke zaadbank heb je ze gekocht?
          En hoe hoog hangt je kamp? Sommige plantjes lijken precies wat te strekken.
          Succes nog
          Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

hey hey ,

De zaadjes komen van weedseesshop , niet speciaal die shop gekozen maar is vier jaar geleden dat ik nog gekweekt had
            dus moet even mijn weg terug zoeken .
            En ja woin de eerste week en paar dagen had ik totaal geen erg in mn lamp en heeft ze op 1.60 meter hoog gehangen.
            Niet zo slim dus ze hangt ondertussen al op haar eindhalte namelijk 60 cm en nu zie ik dat de laatste week ze vooral in breedte groeien.

Alvast bedankt voor de succes wensen en ik blijf wel pics enz posten tot einde kweek!
            altijd veilig gevoel dat er pro's meekijken

Grtz sjakka

Comment

Daar komen die van mij ook van. Stevig soortje wel.
              Mss kan je ze wat dieper potten als je ze nog over plant. En anders hopen dat je tent groot genoeg is. Ze groeten best wel hevig.

Succes nog.
              Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

hey, hier ff een update , zijn wel fotos van drie dagen geleden maar zal wel up to date pics posten dit weekend !
                Ze staan allemaal heel mooi (mooier als op deze fotos) :p
                En de 2 achterblijver zijn gerecupereerd en volgen netjes (met weekje achterstand wel :s )
                was even zoeken bij de opstart maar nu draait alles wel redelijk hoop ik.
                bij deze even enkele pics ...

grtz DSCF2465.jpgDSCF2466.jpgDSCF2467.jpgDSCF2468.jpgDSCF2477.jpgDSCF2478.jpgDSCF2479.jpgDSCF2480.jpg

Comment

Als je lamp op 60cm hangt zou ik ze niet nat sproeien met lamp aan, dan verbranden de bladeren.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Maar ziet er voor de rest wel netjes uit, toch?

Comment

Jahoor, opbouw ziet er prima uit, de kleur kan je weinig van zeggen met hps-foto's
                      Hopen dat die twee kleintjes snel aanslaan, dan wordt het een lekker vol tentje.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

vanmiddag post ik nog wel ff paar pics hoe ze er nu bij staan met de hps uit.
                        wanneer zou ik dan best eens sproeien? of is dit niet zo zeer nodig ?
                        alvast bedankt voor de opmerkingen !!!

grtz sjakka

---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 07:59 ----------

ok hier zijn ze dan de pics .

Zo staan ze er nu bij, de 2 achterblijvertjes beginnen toch goed te groeien nu
                        desondanks dat ze altijd wel een achterstand gaan hebben ga ik ze toch laten staan denk ik
                        volgens mij heb ik wel plaats daarvoor.
                        Moest ik mis zijn of dat ze mischien beter plaats maken voor mijn andere 7 hoor ik het graag !

heb ze tot nu toe alleen maar water gegeven daar ik opgevangen had dat batmix voor 6 weken voorgevoed is.
                        Nu hou ik ze wel nauwlettend in de gaten dat als ze tekorten vertonen ik kan ingrijpen.
                        Heb de plagron terra box staan maar buiten de wortelstim in den beginne heb ik nog niks gebruikt dus dat is voor later.
                        Ik hoor het graag moesten er opmerkingen zijn!

Green grtz
                        sjakka
                        Attached Files
                        Last edited by sjakka; 26 May 2012, 11:26.

Comment

okay, zie geen pics

Comment

aangepast ondertussen was met mn stoned hoofd ze er vergeten bij te zetten lol .

Comment

Blaas je nou de lucht van je filter terug de tent in???

Comment

Bezig...
                              X