Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wss skunk fem kweekverslag .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wss skunk fem kweekverslag .

mooi, kzou del uitkijken dat je niet getopte plantende andere niet gaan hinderen. want deze gaan enk ik groter worden als de andere. voor de rest mooie plantjes .
    Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

mja de niet getopte waren achterblijvers en staan nu mooi gelijk allemaal buiten 1 getopte plant die toch 10 cm meer gestrekt is.
      de bloemen zijn nu goed zichtbaar heb alleen bij 2 plantjes gezien dat de bladpuntjes van nieuwe bladeren wat wit zien, iemand enig idee?

grtz

Comment

Dat ziet er gelikt uit succes

Comment

die zien er goed uit, mooie dikke stammen.
          gaat de goede kant op
          greetz

Comment

bedankt voor de motiverende reacties

Ze hebben ondertussen al uitbundig hun bloemen laten zien en begin al een remming op de groei te zien,
            zou het kunnen dat ze rond deze hoogte gaan blijven ?
            Het zijn voornamelijk indica genen maar ze staan nu tussen 55 en 60 cm buiten ene die toch de 73 haalt
            ze zijn allemaal getopt geweest en in bloei gezet als ze circa 20 a 25 cm waren .
            mja is niks erg natuurlijk maar vroeg mij dit af , daar ik vroeger uitsluitend sativas gekweekt had en die altijd graag hoge toppen scheerde :p .
            Hierbij nog een update van hoe ze er nu bijstaan.
            sorry voor de pics maar was mijn witbalans op gsm aan het afstellen daar mijne gewone camera out of order is voorlopig .

alvast bedankt voor de reacties !

grtz
            sjakka
            Attached Files

Comment

Die gaan lekker.
              Succes nog
              Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

en nu wat nettere pics van hoe ze er bij staan niet veel verandering voorlopig al houden ze hun groei wat in nu en beginnen de bloemen te verdikken

grtz
                Attached Files

Comment

Ziet er top uit toch!!!

Succes verder!!

Leuke lampenkap trouwens

Comment

Ziet er lekker gezond uit!

Comment

hey hey, nog es een updat want was al ff geleden .
                      ze staan nu in begin van week 4 zichtbare bloei en doen het toch niet slecht volgens mij en nog geen enkel probleen gehad.
                      nu ja luchtbevochtiger is kapot omdat ik hem niet onderhouden had maar ja volgende is besteld en die ga ik goed onderhouden me dunkt
                      Heb inmiddels ook blumat geinstalleerd met water vat van 70 litr daar ik er binnenkort weekendje tussenuit knijp.
                      Ze zijn volop bezig met aan de toppen te werken dus is fase met trage verandering nu .
                      gebruik als voeding plagron terra bloom en green sensation en beetje ph- om men ph in watervat bij te sturen

zie nu wel dat de planten al een paar dagen lichte punten vertonen aan de bladuiteinden is heel miniem maar toch , als iemand hier iets over weet mischien? alvast bedankt.

zo dit was het dan weer, mochten er opmerkingen zijn ik hoor ze graag !

grtz

sjakka
                      Attached Files

Comment

Ziet er goed uit vriend!!!

En hoe bevalt de plagron voeding? Hoor er veel goeds over!!

Comment

ben er best wel tevreden van als leek in het voeding geven gaat alles vrij vlot dus kan zeker niet klagen over de terra voeding reeks van plagron !

Comment

Ff vraagje tussendoor nu draai ik zonder luchtbevochtiger en met de lampen uit is de lvl 57 procent en met lamp aan 43 procent .
                            Is dit niet ruim genoeg in dit stadium van de planten ? heb wel al andere besteld voor volgende draai dan eventueel maar volgens mij zou ik hem nu niet nodig hebben,
                            of ben ik mis daarom ook deze oproep aan de pro's :p alvast bedankt voor tips !

grtz
                            sjakka

Comment

volgens mij maakt het bij zaadplanten niet zoveel uit, ze hebben nu een goed wortelstelsel opgebouwd, dus niet zo belangrijk meer!

Comment

hey, nog es ff een update.
                                Ze zijn nu goed aan het aandikken , de een al wat meer als de ander, maar ze doen het allemaal goed , alleen nog altijd last van bleke puntjes aan de bladeren en zit goed met voeding , ec en ph , en temp alleen mn luchtvochtighed durft wel eens te laag zitten met lamp aan .
                                Zie dit deze keer wel tot een goed einde komen. denk dat de laatste weken ingegaan zijn zo aan mijn dames te zien.

hierbij nog wat pics van hoe ze gisteren stonden.

grtz
                                sjakka
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X