Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey, bij deze zijn de dames gistren neergehaald en hangen ze allemaal te drogen (pics volgen nog ),
ga vandaag mijn zaailingen overpotten en in (gekuiste en ontsmette) tent plaatsen dus ben al kleine 2 weken ver in volgende draai nu.
pics volgen later ...
Vanaf ze in potten zitten komen de pics er aan , heb al paar kleine droge topjes er door gedraaid en smaakt niet slecht maar een deftig rookverslag komt er aan zodra alles droog is ...
opbrengst is 275 gram droog van de acht planten die het gehaald hadden , ben zelf wel tevreden daar ik mijn eigen rokertje heb liggen nu maar ga er naar werken om dit de volgende draai
toch te verbeteren. Sta momenteel met 10 dezelfde zaadlingen als deze draai , al week of 2 te draaien nu.
Pics zijn er niet meer van gekomen sorry daarvoor ...
jep dat was mijn eerste oogst sinds ik opnieuw begonnen ben met kweken en ben er wel tevreden van.
en is idd een redelijk snel gegaan.
ga mijn v olgende iets meer groei geven dat men tentje vol geraakt, want had nog plek zat in mn tent om ze wat groter te laten komen ...
ga toch ff naar zolder gaan om paar pic's te scoren dan
hier zijn ze dan ...
is vier keer 50 gr en 1 25 gr, de rest zit in mijn genietdoosje in de schuur
En heb er een pic bijgesmeten van de volgende generatie .
grtz sjakka
Comment