Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mataro blue

    Korting op 420shop
    Ga hier mijn tweede kweek starten en dit met de spaanse Mataro blue.6stuks zullen de 1m tent opvullen.Momenteel staan ze net 1 week voor te groeien onder 2*55watt tl.Verder zullen ze in de tent kunnen zonnen onder de 400watt greenpower en dit onder een wing reflector.Als er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze soort dan kunnen ze altijd reageren.Weet niet of deze soort geschikt is om te scroggen want zou dit graag eens proberen.Foto's volgen snel want heb momenteel problemen met pc.

    Grts

    #2
    Re: Mataro blue

    Lekker potent soortje succes met je kweek
    sigpic

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Mataro blue

        even proberen volgen, interessante soort die ik zeker eens wil testen, de naam alleen al
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: Mataro blue

          Ok,volgers... dat lees ik graag en idd het is naar het schijnt een heftig soortje.Zou het verstandig zijn om deze soort te scroggen,heb info gezocht maar nergens te vinden.
          Btw,ben nu aan het genieten van een lekker gekweekte pineapple chunk,ook nie mis ze
          Grts

          Comment


            #6
            Re: Mataro blue

            Schijnt Medichse soortje te zijn, ik ga je volgen en heb zeer veel interesse in je rook verslag.
            Suc6!

            Comment


              #7
              Re: Mataro blue

              Komt dik in orde,ze groeien momenteel mooi compact.Kan momenteel geen foto's uploaden door problemen pc maar daar wordt aan gewerkt,ben er nog niet uit om te scroggen of niet.Ga ze na de vierde of vijfde internode toppen en dan kan ik nog altijd beslissen.

              Grts

              Comment


                #8
                Re: Mataro blue

                Met een scrog benut je het licht en oppervlak optimaal, maar je bent er veel meer mee bezig. Het kost wat meer tijd dan dat je er niks aan doet.
                Met bijna elke plant kun je een goeie scrog maken, als je maar weet hoeveel ze nog groeien na overschakelen op 12/12.
                Ik kon wel wat MB in scrog vinden op teh internetz

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Mataro blue

                  ok,zal het wel eens bekijken voore dat scroggen,heb ze gisteren overgepot naar de 18 liters
                  na 2 weken voorgroei onder tl.Maar heb een vraag ivm de wing reflector en spreader.Heb de kap op 50cm hangen met spreader en vind dat mijn 2 dames die net onder de spreader zonnen toch wel minder licht ontvangen dan de buitenste dames,wel scheelt de temp wel met of zonder spreader een dikke 2graden.Kan ik de lamp met spreader bv op 30cm hangen of moet mijn kap iets hoger hangen en dan zonder spreader.?Morgen foto's van dit alles zodat we eigenlijk mooi van start kunnen gaan met dit kweekverslag want heb over deze soort veel positiefs gehoord.

                  Grts

                  Comment


                    #10
                    Re: Mataro blue

                    in afwachting van een update kan ik even mijn mataro blue laten zien, 9/10 weken geleden gezaaid en gegroeid op 12/12.

                    DSC00982.jpg

                    ze is nu 70 cm met 14/15 nodes. ook is nu de voorbloei al goed ingezet.

                    grtn en succes nog met je eigen kweekje.

                    Comment

                    Bezig...
                    X