Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die 2 zien er niet fantastisch uit, ik betwijfel of die het nog gaan halen. De andere geef ik mss nog een kans wel. Ze zouden na 12 dagen wel wat groter moeten zijn ondertussen. Heb je nog zaadjes? Ik zou er voor de zekerheid nog 2 doen kiemen ofzo.
Die 2 zien er niet fantastisch uit, ik betwijfel of die het nog gaan halen. De andere geef ik mss nog een kans wel. Ze zouden na 12 dagen wel wat groter moeten zijn ondertussen. Heb je nog zaadjes? Ik zou er voor de zekerheid nog 2 doen kiemen ofzo.
Vanaf maandag heb ik nieuwe zaadjes
---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:38 ----------
momenteel is het 34graden in men growbox
dus kan ik volgens mij best een ventilator plaatsen
ik ben dus even gaan kijken in tuinhuis en vond nog een ventilator heb dus direct de voet er af gedaan.
maar hoe hoog moet ik hem hangen en wnr laten blazen?
34 graden is wel erg veel ja, je zou mss 's nachts de lampen moeten aanzetten en overdag uit laten. Dat zal gemakkelijker zijn om je temperatuur te regelen en het kost minder
34 graden is wel erg veel ja, je zou mss 's nachts de lampen moeten aanzetten en overdag uit laten. Dat zal gemakkelijker zijn om je temperatuur te regelen en het kost minder
ja idd dat ga ik vanaf morgen doen
bedankt voor de tip
maar moet ik de ventilator dan niet plaatsen?
ik denk dat hij de tent bedoeld, je ventilator kan je vanonder zetten maar ik weet niet of het gaat passen in je tentje, probeer de kamer wat af te koelen. Heb je al iets van afzuiging in je tent of niet?
ik denk dat hij de tent bedoeld, je ventilator kan je vanonder zetten maar ik weet niet of het gaat passen in je tentje, probeer de kamer wat af te koelen. Heb je al iets van afzuiging in je tent of niet?
De ventilator gaat gemakelijk in men growbox waar kan ik hem dan best plaatsen op de hoogte van de planten of onder de planten of.... ?
En is het nog gelukt om de temperatuur wat te doen dalen ondertussen? De ventilator kan je ter hoogte van je plantjes zetten denk ik maar ik weet niet goed hoe dat zit met zo'n tentje. En inderdaad als je de tent een beetje laat openstaan zolang de lampen aan zijn kan er wel wat lucht ontsnappen. Mss dan ook ergens een raam openzetten ofzo
nu is het veel beter heb net men zaadjes ontvangen die nu aan het ontkiemen zijn
Hoe hoog zou ik men lamp hangen(400watt) vanaf ze hun kopje laten zien?
Comment