Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White whidow(4) Eerste kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White whidow(4) Eerste kweek.

ook gaatjes in folie geprikt zodat er lucht ook aankan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cplifj View Post
      ook gaatjes in folie geprikt zodat er lucht ook aankan ?
      Ja heb ik gedaan

Comment

Die 2 zien er niet fantastisch uit, ik betwijfel of die het nog gaan halen. De andere geef ik mss nog een kans wel. Ze zouden na 12 dagen wel wat groter moeten zijn ondertussen. Heb je nog zaadjes? Ik zou er voor de zekerheid nog 2 doen kiemen ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NiPulse View Post
          Die 2 zien er niet fantastisch uit, ik betwijfel of die het nog gaan halen. De andere geef ik mss nog een kans wel. Ze zouden na 12 dagen wel wat groter moeten zijn ondertussen. Heb je nog zaadjes? Ik zou er voor de zekerheid nog 2 doen kiemen ofzo.
          Vanaf maandag heb ik nieuwe zaadjes

---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

momenteel is het 34graden in men growbox
          dus kan ik volgens mij best een ventilator plaatsen
          ik ben dus even gaan kijken in tuinhuis en vond nog een ventilator heb dus direct de voet er af gedaan.
          maar hoe hoog moet ik hem hangen en wnr laten blazen?

Comment

34 graden is wel erg veel ja, je zou mss 's nachts de lampen moeten aanzetten en overdag uit laten. Dat zal gemakkelijker zijn om je temperatuur te regelen en het kost minder

Comment

34 graden is wel erg veel ja, je zou mss 's nachts de lampen moeten aanzetten en overdag uit laten. Dat zal gemakkelijker zijn om je temperatuur te regelen en het kost minder
              ja idd dat ga ik vanaf morgen doen
              bedankt voor de tip
              maar moet ik de ventilator dan niet plaatsen?

Comment

laten openstaan dat de hitte wegkan, wel dichtdoen wanneer licht uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cplifj View Post
                  laten openstaan dat de hitte wegkan, wel dichtdoen wanneer licht uit
                  hoe bedoel je laten openstaan?
                  de ventilator of de tent?

Comment

ik denk dat hij de tent bedoeld, je ventilator kan je vanonder zetten maar ik weet niet of het gaat passen in je tentje, probeer de kamer wat af te koelen. Heb je al iets van afzuiging in je tent of niet?

Comment

ik denk dat hij de tent bedoeld, je ventilator kan je vanonder zetten maar ik weet niet of het gaat passen in je tentje, probeer de kamer wat af te koelen. Heb je al iets van afzuiging in je tent of niet?
                      De ventilator gaat gemakelijk in men growbox waar kan ik hem dan best plaatsen op de hoogte van de planten of onder de planten of.... ?

Comment

En is het nog gelukt om de temperatuur wat te doen dalen ondertussen? De ventilator kan je ter hoogte van je plantjes zetten denk ik maar ik weet niet goed hoe dat zit met zo'n tentje. En inderdaad als je de tent een beetje laat openstaan zolang de lampen aan zijn kan er wel wat lucht ontsnappen. Mss dan ook ergens een raam openzetten ofzo

Comment

Volgens mij kan je je venti het beste tussen lamp en plant door laten blazen....

---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:35 ----------

weet niet waar je woont maar heb je nu nog steeds een warmte probleem?

Het is toch bijna zo'n 15graden koeler als vorige week!!

Comment

nu is het veel beter heb net men zaadjes ontvangen die nu aan het ontkiemen zijn
                            Hoe hoog zou ik men lamp hangen(400watt) vanaf ze hun kopje laten zien?

Alvast bedankt

Comment

Dacht een meter zoek ff op t forum!!

Comment

in het begin nog niet zo dichtbij, ik werk zelf neit met hps maar ik gok 50 cm?
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                                X