Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 keer Super Silver haze & 2 keer Lowryder 2#

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 keer Super Silver haze & 2 keer Lowryder 2#

@bardete

Ik geef ze nu alleen nog maar water.
    als je naar de foto's kijkt zou het dan ook kunnen zijn dat ze het mozaiekvirus hebben?

Comment

@nofkingway

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
      Als dat het is is het een must om de temperatuur boven de 20 graden te houden, anders zie ik de kans niet groot dat ze het gaan redden.
      Maar dat is ALS ze het virus hebben.

Ik zou het nog eventjes aankijken, en voorlopig geen voeding meer geven.

Btw, kan je misschien nog wat foto's maken?

Comment

Dag 59
        Jonkies dag 29

En ze groeien allemaal nog steeds in een hoog tempo door, van mij mag het wel wat gaan afnemen

Vandaag heb ik foto's gemaakt van het verschil tussen SSH 6 en 7, en dat is er heel anders.
        SSH 6 heeft kleine eerste internodes, maar de 2 getopte takken zijn enorm uitgeschoten.
        Terwijl bij SSH 7 het allemaal een stuk gelijdelijker gaat.
        Ik heb ze net voor de laatste keer getopt, alles groeischeuten.

IMG-20120618-00900.jpgIMG-20120618-00902.jpg
        SSH 6 ^

IMG-20120618-00903.jpgIMG-20120618-00901.jpg
        SSH 7 ^
        Ook is het leuk om te zien dat toen ik had gefimt bij 1 topje, er nu 4 voor in de plaats groeien
        IMG-20120618-00904.jpg

Lowryders bloeien en groeien ook nog mooi door, en vind ze wel erg lang voor de 29 dagen die ze oud zijn.
        Ben benieuwd hoe lang die nog door zullen groeien.
        IMG-20120618-00897.jpg

Verder ben ik misschien van plan SSH 3 (De mutant) naar buiten te verplaatsen, deze vertoont nog steeds geen engele vorm van bloei wat ik erg vreemd vind.

18-6
        IMG-20120618-00892.jpg

18-6

Super Silver Haze 1# = 93CM
        Super Silver Haze 2# = 78 CM
        Super Silver Haze 3# = 77 CM
        Super Silver Haze 4# = 30 CM
        Super Silver Haze 5# = 35 CM
        Super Silver Haze 6# = 36 CM
        Super Silver Haze 7# = 43 CM
        Lowryder 2 1# = 41 CM
        Lowryder 2 2# = 50 CM

Comment

@barbete

ik heb een paar foto's gemaakt. maar als dat virus erin zit is het einde verhaal want ik kan ze niet op een plek neerzetten waar ze boven de 20graden blijven.
          Moet je de bladeren ook schoon en stof vrij houden?
          DSC00373.jpgDSC00374.jpgDSC00375.jpgDSC00376.jpgDSC00377.jpgDSC00378.jpgDSC00379.jpgDSC00380.jpgDSC00381.jpgDSC00382.jpgDSC00383.jpgDSC00384.jpg

Ik heb van iedere plant 2foto's
          1= 42cm
          2= 38cm
          3=46cm
          4=58cm
          5=49cm
          6=30cm

de planten zijn nu meer dan 2maand oud.

Comment

@nofkingway

Dit ziet er idd niet erg gunstig uit....

Ik ben bang dat dit het einde van je plantjes is, ik kan zo 1 2 3 niet zien wat er met ze aan de hand is.
            En ook al zou ik dat wel kunnen, sommige planten zien er al zo gehavend uit dat daar wss nouwelijk wat vanaf zal komen.

Ik zou als ik jouw was de mooiste planten maar appart zetten, en ze zo goed mogenlijk proberen te verzorgen.
            Alleen maar water en geen voeding geven, en dan maar het besten er van hopen.

Succes!

Comment

@barbete

zou je nu nog aan autoflower plantjes kunnen beginnen? of is het al te laat?
              dan zet ik ze wel buiten in de volle grond en maak ik er een soort zijl overheen (kas)

Comment

@nofkingway

Dat kan zeker.
                Ik ben zelf net 2 dagen begonnen met 2 Big Devils (Autoflower) buiten.
                Ik zou dat zeker proberen als ik jouw was, heb je hopenlijk nog een leuk oogstje deze zomer

Comment

@barbete

oke, ik heb de 6 buiten gezet die dingen bekijken het maar.
                  ik weet nog niet of ik een paar autoflower plantjes ga kopen, ik ga proberen van wel.

even wat vraagjes
                  Hoe heb je die big devils buiten staan? afgedekt?
                  gebruikt je voeding?
                  zo ja Wat voor voeding.
                  hoelang doen die plantjes erovern? groei&bloei periode?

Comment

@nofkingway

Oke, ben benieuwd hoe je 6 overgebleven plantjes het buiten gaan redden, keep me posted!

Op het momment staat er 1 Big Devil voor mn raam, niet afgedekt
                    En de andere staat buiten, afgedekt met plastic folie over de pot heen met gaatjes daar in geprikt.
                    Ik doe dit om te kijken wat beter gaat, maar ze lijken allebij ongeveer even snel te groeien.

Op het momment gebruik ik nog geen voeding, ben van plan om na 7 dagen vanaf het momment dat het plantje zijn kopje laat zien de eerste bloei voeding te geven
                    De voeding die ik gebruik voor het groeien is canna tera vega, deze los ik met 3 ml per liter water op.
                    En voor bloei voeding gebuik ik canna tera flores, ook met 3 ml per liter water.
                    Ik ben van plan dit om de 4 dagen mee te geven.
                    Dus 4 dagen alleen water, en dan 1 keer met voeding.

Ik weet niet precies hoe lang ze erover doen voor ze gana bloeien, maar gok dat het zo'n 4 tot 5 weken duurt voordat ze bloeien.
                    Mijn binne lowryders 2#'s deden er maar iets meer dan 3 weken over.
                    In totaal zulle ze waarschijnlijk zo'n 9 tot 12 weken moeten staan, maar dat hangt natuurlijk van de omstandigheden af.
                    Maar meer dan 12 weken zal het denk ik niet duren.

Hier is een linkje naar mijn kweekverslag erover, deze zal ik denk ik om de 4 dagen updaten.

Comment

Dag 60
                      Jonkies dag 30

Ik denk dat de lowryders nu een beetje gaan stoppen met groeien, dus hopelijk gaat er nu lekker veel energie in de toppen zitten ^^

SSH 6 en 7 blijven de warmte maar niet zo fijn vinden, dus ga ik van het weekend maar een nieuwe out-take fan plaatsen, hopelijk lost dit een deel op.
                      Wel heeft SSH 6 al tekenen van voorbloei, dit is waarschijnlijk zo omdat ze nooit op 18/6 hebben gestaan, maar al vanaf het begin op 12/12

SSH 1 en 2 zijn nu ook een beetje gestopt met groeien denk ik, dus hopelijk gaan die ook toppen vormen binnenkort.

SSH 3 blijft een raar geval, eerst altijd de helft of minder van de lengte van SSH 1 en 2.
                      Maar nu is die oppeens aan een inhaal race begonnen, ook heeft deze nog geen enkel teken van bloei.
                      Nu maar eens kijken wat er daarvan gaat worden.

19-6

IMG-20120619-00911.jpgIMG-20120619-00916.jpg

19-6

Super Silver Haze 1# = 93 CM
                      Super Silver Haze 2# = 86 CM
                      Super Silver Haze 3# = 80 CM
                      Super Silver Haze 4# = 30 CM
                      Super Silver Haze 5# = 35 CM
                      Super Silver Haze 6# = 38 CM
                      Super Silver Haze 7# = 44 CM
                      Lowryder 2 1# = 43 CM
                      Lowryder 2 2# = 53 CM

Comment

BProbeer ees fotos te maken met het licht uit? Die SSH 6 lijkt oo kwel wat overvoed.

Comment

@Buizerd

Met welke bedoel je SSH 6?

Comment

IMG-20120620-00938.jpg IMG-20120620-00936.jpg IMG-20120620-00935.jpg IMG-20120620-00931.jpg
                            (ouder bladeren ) (Bovenste nieuwe bladeren) (Gehele plant) (Bovenste bladeren)

SSH 2 staat nog steeds lichtjes in de bloei, hopelijk gaat ze snel goed bloeien.

SSH 3 heeft nog steeds geen enkele vorm van bloei, geen idee wat er aan de hand is.

SSH 6 en 7 groeien nog steeds mooi door.
                            Door hete vele toppen en fimmen krijgen ze zo'n 12 tot 16 hoofdtopjes waarschijnlijk.
                            Omdat ik had gehoord dat de EC bij deze ook te hoog was heb ik ze bijde ook geflushed met 15 liter water

Dus graag feedback over SSH 1?

20-6

IMG-20120620-00941.jpg
                            20-6

Super Silver Haze 1# = 93 CM
                            Super Silver Haze 2# = 86 CM
                            Super Silver Haze 3# = 84 CM
                            Super Silver Haze 4# = 40 CM
                            Super Silver Haze 5# = 48 CM
                            Super Silver Haze 6# = 41 CM
                            Super Silver Haze 7# = 55 CM
                            Lowryder 2 1# = 45 CM
                            Lowryder 2 2# = 55 CM

Comment

ik heb een paar foto's gemaakt van de plantjes buiten, ze vinden het maar niksDSC00385.jpgDSC00386.jpgDSC00387.jpgDSC00388.jpgDSC00389.jpgDSC00390.jpgDSC00391.jpg

Ik denk dat ze na het weer van morgen avond wel weg kunnen.

ik kan wss zo'n kleine kas krijgen endan koop ik een paar autoflowers plantjes.

Comment

Hoop voor je dat ze nog een beetje bij trekken nu, succes iig

En laat me weten als je een kweekverslagje gaat doen van je nieuwe kweek

Comment

Bezig...
                                X