Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweekkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste kweekkast

staan er verder netjes bij !

heb je je wel goed ingelezen over de cooltube ?
    heb veel verschillende verhal;en gelezen en het zou voor een 'normale' kweek niet ideaal zijn
    * rendament van het licht vermindert
    * dieptestraling van het licht vermindert
    * temperatuur kan je ook minder goed controleren omdat er gewoon weinig temp meer van de lamp afkomt
    * lv reguleren schijnt ook een ramp te zijn
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Had hetgevraagd aan de jongens van de growshop en die zeiden dat het ging lukken. op hoop van zegen dan maar als te temp telaag moest worden wat ik betwijfel kan ik wat bijverwarmen, das toch makkelijker dan afkoelen lijkt me. ik hou je op de hoogt als ie steekt. ip cam geplaatst, zalig ding, beeld van in de kast op gsm eender waar je bent, leuk toch. greets

Comment

wat ik me dan afvraag ik zal al eerder iemand met een cam in zijn/haar kweekruimte maar verstoort ie de donkere uren niet want bij mij is het echt pikkedonker in de hut als het licht uitgaat en zag nog mooie foto's van de plantjes dus er zal dan toch wat licht in de ruimte komen ???

Comment

Nee hoor de ip cam heeft infrarood night vision en kan in het donker 12meter ver kijken zonder licht dus dat zit wel goed hoor. greets

Comment

de cooltube is er, morgen plaatsen en zien wat dat geeft...

Comment

nice topic joh !i

Comment

we wachten af

Comment

cooltube geplaatst, na 2u 29graden en 53lv toch een vermindering van 8graden en het was buiten 27graden dus toch niet slecht vind ik. heb ze ineens op 12/12 gezet want stonden nu 31 dagen op 18/6 en zijn stilaan stevig van formaat aan het worden... foto's volgen morgen. greets

Comment

morgen is al drie dagen geleden ^^
                    sigpic

Comment

Jah, ben wel benieuwd naar die infrarood beelden
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey guys, sorry voor het wachten hoor. zijn op vakantie op de camping en het internet is hier slecht. ik rijd
                        elke 2 dagen naar huis om de dames te verzorgen en ze gaan goed hoor, groeien stevig door. staan nu 4 dagen in bloei ik ga men best doen om een paar pics te uploaden maar beloof niks. als het niet lukt komen ze nog zeker deze week hoor. greets

Comment

2e poging om er wat foto's op te krijgen...2012-07-10 17.11.29.jpg2012-07-10 17.11.46.jpg2012-07-10 18.03.44.jpgIP Camera_07-10-2012_102553PM.jpg2012-07-10 17.11.55.jpg2012-07-10 17.11.40.jpghad ze even uit de kast gehaald en er is een foto van de ip cam infrarood. de temp met lamp aan is 29graden en de lv 41% en lamp uit 24graden en 45%. lv is wat laag, mischien toch een goedkope luchtbevochtiger kopen... vragen, comments of tips steeds welkom. greets
                          Attached Files

Comment

ziet er goed uit toch ?

Comment

LV is niet zo belangrijk. Zolang die tussen de 25 en 60 is, is het geen probleem.
                              Plantjes zien er goed uit. Laatste foto zie ik wat witte dingetjes op het blad bovenin ? Wasda ? (of is dat reflectie
                              Als je een watersysteempje had gemaakt met een vaatje had je niet elke 2dgn terug gemoeten he...
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zien er lekker uit hoor, en met die NV-cam zien ze er net uit als albino's

En voor de LV Tis niet zo erg , maar je kan altijd glazen water neerzetten, of natte handoeken.

Veel plezier op de camping, als het al niet is veranderd in een zwemping.

Comment

Bezig...
                                X