Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweekkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste kweekkast

zit op het puntje van mn stoel.
    heel veel plezier en sterkte zal zu nu en dan een spieken bij je.

Comment

Ik begin in zeer lichte mate hier en daar amberkleurige trichomes te zien !!! Het zal dus niet zo lang meer zijn... greets

Comment

prachtig

Comment

kleine update... ik schat nog een dag of 3 a 4 en dan word het kniptijd . de toppen zien er mooi uit en de trichomes zijn nu 1/3e amber. wel veel verbrande bladeren door de hoge temp en de lamp er te dicht op door plaatsgebrek maar dit word opgelost voor de volgende ronde. op de grootste plant zijn 2 monstertoppen en die hebben de meeste vebrande bladeren maar heb ook gezien dat de top zelf ok is en in de shop zeiden ze dat het niet zo erg is word er toch afgeknipt. hier nog een paar foto's. greets2012-08-30 15.26.28.jpg2012-08-30 15.26.46.jpg2012-08-30 15.27.02.jpg2012-08-30 15.27.25.jpg

Comment

hey jongens, oogsttijd was er sneller dan voorzien . na het grondig onderzoek van de trichomes deze morgend bleek dat bijna 50% amber was dus na wat ik gelezen had op het net de ideale moment voordat de thc terug begint af te breken. het is volgens mij een mooie opbrengst voor mijn eerste kweekje met 3 plantjes, ik heb het nog niet gewogen omdat het toch zwaar in gewicht verminderd als ze gedroogd zijn. dus zal ik het eindgewicht laten weten binnen een 1 a 2 weken als de takjes breken. ik denk dat kweekje 2 met autoflowers word... hier nog wat foto's van de opbrengst na het knippen en tijdens het drogen, enjoy & let the comments flow. greets 1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg

Comment

Last van het knip virus??? of gewoon geen geduld? Want dat gaat niet op 1 dag zo vlot maar goed...En als de trichomen amber kleuren is de THC al aan het afbreken, amber is gewoon afgebroken THC.

Je toppen zien er wel lekker vet en compact uit en je heb een lekker rokertje voor een tijdje, laat het je smaken.

Op naar de volgende ronde!!

Comment

hey cannarebel aan het geduld lag het niet hoor na 5 weken voorgroei en 50 dagen bloei stak het echt niet op een paar dagen, ik had trouwens nog wel wat te roken hoor . maar toen ik gisteren met de microscoop keek heb ik snel 1 top bekeken en zag ongeveer 1/3 amber maar toen ik daarstraks alle toppen bekeek was de meerderheid oogstrijp en ik was thuis vandaag dus ben er voor gegaan. een uurtje per plant en klaar. heb 70gr top knipafval daar maak ik morgen boter van en van het 2e keus knipafval en de stam heb ik net een lekker theetje gezet. greets

Comment

Mooie oogst man het ziet er lekker uit, shop-kwaliteit ! Ben benieuwd naar het eind gewicht....... Er zal ongetwijfelt een lekkere geur van de toppen komen, jammer dat er nog geen geur door de pc kan verstuurd worden. Ziet er echt super lekker uit. Bravo Laat het u smaken.
                  Last edited by Ybor; 4 September 2012, 19:03.

Comment

thanks ybor hij ziet er inderdaad mooi uit, nooit gedacht dat ik groene vingers had lol ! ben nu van de 70gr top knipafval een lekkere cannaboter aan het maken . greets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ybor View Post
                      Mooie oogst man het ziet er lekker uit, shop-kwaliteit !
                      LOL. daar kan de shop een puntje aanzuigen, dit soort wiet is niet te krijgen in de shop.

Comment

heb wat lekkers gemaakt . greets Bio soja LOL (1).jpglekkere wietroomboter.jpgmr spacey.jpgspace cakejes.jpg

Comment

Mooie kweek en die cakes zien er ook goed uit!

Comment

Mooie oogst!! Goed gedaan !

Comment

goed gedaan man dat het je mag smaken.
                              laat je ons wel een rook verslag na.
                              rookse groentjes.

Comment

komt inorde hoor. ik heb de toppen na 7 dagen drogen nu in glazen potten gestoken om te curen. het was een droge opbrengst van 130 gr. straks nog fotos. greets

Comment

Bezig...
                                X