Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweekkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste kweekkast

hey jongens hier nog een foto van de toppen in de curing potten, ik maak ook meteen een nieuw verslag aan voor de volgende ronde : 5x royal creamatic. als er iemand met deze soort ervaring heeft laat het me aub weten in het nieuwe verslag greets and keep on growing 2012-09-11 22.21.25.jpg

Comment

Ziet er super mooi uiT!
      Is het ook een beetje compact ?

Rookksseeuh

Comment

heb jij de mogelijkheid een foto te maken van de vergrote trichomen?

Comment

thanks, ja de knoppen zijn compact en nee ik heb een simpel microscoopje van 3e op ebay, kan ik geen pics mee maken. greets

Comment

de wiet word steeds zoeter en lekerder maar toch nog niet zoals ik het zou willen, nog even geduld dus ... greets

Comment

het word beter en beter. ik ben echt wel tevreden van de smaak ondertussen hoelanger in de potten in het donker hoe beter het word. hoop dat er nog wat overblijft voor de volgende oogst klaar is dan ik ik een deel extra lang laten curen en daarover nog iets laten weten. greets & al bedankt voor het volgen en de leuke en vooral hulpzame comments. keep going

Comment

nice en tasty
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                  nice en tasty
                  indeed !!!

Comment

zo ben aan de laatste dikke top bezig... was een lekker wietje voor men eerste kweek. de volgende is bijna klaar deze keer zien de toppen er veel compacter uit en zijn ze veel harder, ook de temp is beter met het koudere weer. greets

Comment

wie wenst kan de 3e ronde hier volgen. greets http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...widow-400w-hps

Comment

voor de geintereseerden http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...310#post369310

Comment

Bezig...
                        X