ja ik ga ze in normale ronde potten zetten van 11 liter
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
tijd voor een miniupdate ik heb vandaag mn laatste shiva overgepot
ook een helem mooie temp in mijn tentje 25 graden;d
het gaat super met ze alleen zit ik met een strik vraag zal ik mijn shivas toppen of niet want ik heb nu de volle ruimte van 1,20 1,20 2,00 in plaats van 1,00 1,00 1,80
hier een foto
Comment
-
nee ik gebruik helemaal geen afzuiging
mn gemiddelde temp schomelt tussen de 24 en 26 graden en het is al stnadaart gloeiend heet in mn kamer dus dat hoeft voorlopig niet
wat ik wel ga doen als mn plantjes in de bloei staan is een kleine kool stof filter om de geur een beetje te absorberen als ik wel problemen krijg met mijn temp dan doe ik aan de onder en aan de boven kant een computer fannetje dat zou wel genoeg moeten , hou er rekening mee dat ik maar een 250 watter gebruik he
Comment
-
Luchtcirculatie is er niet alleen om de temperatuur onder controle te houden Door lichtjes heen en weer te wiegen komen er kleine barstjes in de stam/stengels waardoor die steviger worden om lekker zware toppen te kunnen dragen. En constante toevoer van co2 houdende lucht helpt dan weer bij de fotosynthese.
En ik zou ze eigenlijk niet toppen hoor. 2 meter is toch ruim voldoende. Ik twijfelde bij 1 meter 20 en heb ze ook niet allemaal getopt. Dan zet je ze gewoon sneller in bloei, blijven ze kleiner.
Comment
Comment