Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Homebox S - 16x AK47 Auto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Homebox S - 16x AK47 Auto

Korte fotoreportage van dag 48, na precies 3 weken bloei. Volgens de zaadbank zou de plant dus mooi in het midden moeten zitten.
    We lopen er even door:

De bloemen verdikken nu in sneltempo. Buiten enkele uitzonderingen, hebben ze een volledige hoofdtop aangemaakt. Dagelijks komen daar nieuwe haren op, en dikken ze heerlijk aan. Een deel van de haren begint te verkleuren, wat een mooi beeld geeft. Je ziet ook de kristallen al goed glinsteren op de plant.
    DSC02670.jpg

Een leuk vooraanzichtje van de tent. Zoals je kan zien, gaat het een leuk oogstje worden binnen 3 weken. De bladeren onderaan vergelen sterk, maar daar komt ook geen licht bij. Dagelijks haal ik de afgevallen bladeren weg, om schimmels te voorkomen. Dat komt ook de luchtstroom weer ten goede. Op de derde foto kan je ook een mooi proces zien dat nu op gang is. De oorspronkelijke voorbloei van de plant, is een zakje geworden, waar nieuwe zijscheuten uitbarsten. Best schattig! (als ik even zo fruitig mag zijn). De rechtse foto toont nog eens de verbrande plant! Zoals je kan zien geneest die vrijwel volledig! De echt bruine plekjes zullen blijven, maar de vergeling groeit eruit!
    DSC02672.jpgDSC02676.jpgDSC02677.jpg

Ik heb gemerkt dat er ook een plant sterk last heeft van een lage LV of hoge temperatuur (linkse foto). Grappig genoeg is dat bijna de laagste plant. Haar iets grotere buurvrouw heeft er geen last van.. Niet dat ik ga klagen, wat die top is qua omtrek te vergelijken met een 1l fles water. Also, beenhard. De rechtse foto heb ik getrokken omdat ik me afvraag of die plant eigenlijk veel zal opbrengen aan degelijke toppen. Vorige week had ik er geen vertrouwen in, aangezien de plant in de buurt komt van 1 meter, maar bijna geen bloemen aanmaakte. Deze week begint daar dan toch verandering in de komen. Ik geef de hoop nog niet op
    DSC02678.jpgDSC02679.jpgDSC02681.jpgDSC02682.jpg

Grow ze!
    Attached Files
    All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

Zoooow dat ziet er al heerlijk uit !! dat gaat volgens mij egt een top oogst worden! , ik zag dat je vanplan was zelf een kweek kast te gaan bouwen , ik ben dat ook van plan alleen zou ik nog niet weten hoe ! maar als je daar een verslag van gaat bij houden ga ik het zekers volgen !!

Succes veder !!en laat het een heerlijke oogst worden!!

Greeetzz

Comment

Thanks Ganja, ik hou jouw AK'tjes ook in de gaten. Je loopt zo'n 2 weekjes voor, dus jij zal volgende week ongeveer kunnen oogsten zeker? Ik ga na m'n trip een plan uittekenen en de gamma leegplunderen. Ik zal foto's en tekeningen uploaden in het verslag; als je het af is, zal ik je PM'en!

Comment

Beste growertjes!

We hebben eventjes geen update meer gehad door de drukte, maar de AK'tjes zijn BACK! Dag 55 en 4 weken bloeiDSC02685.jpg

Als je vergelijkt met vorige week zal je dikkere toppen zien! Hopelijk blijven ze nog een tijdje doordoen aan dit tempo! De eerste gokjes over het eindgewicht mogen geplaatst worden! Ikzelf ga voor 240 gram droog, gemiddeld 15 gram per plant. De voorbloei-knopjes zijn mooi opengegaan. Ik blijf het mooi vinden!
          DSC02686.jpgDSC02689.jpgDSC02691.jpg

De lange stengel gaat zeker geen dikke cola worden, maar ik ben blij dat er eindelijk wat vlees aankomt. De vlezige plant ziet er met de dag erger uit, maar ik heb echt geen idee wat ik er nog aan kan doen. De LV ter hoogte van die plant is 65-70%, dan kan ze toch lekker de bladjes strekken?
          DSC02692.jpgDSC02693.jpgDSC02694.jpg

Afsluiten met een tentoverzichtje:
          DSC02695.jpgDSC02696.jpg

Grow ze.
          Last edited by RocknRolla; 3 July 2012, 03:10.

Comment

nais nais.. begin er haast bij te kwijlen

groet,

T-o

Comment

lekker hoor !

mijn gok is 225 gr
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Thanks! Vandaag de extra vochtvreters in de ruimte gezet, hopelijk haalt het de LV naar beneden!

Comment

Comment

balen man het ging net zo lekker !
                    hoop dat je de schade kan beperken !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

das kut man. hopelijk kan je het beperken tot een minimum.

Comment

damm mooi verslag hoop dat het allemaal nog goed komt voor je .

u got to have faith -- -- -- --

greetzz

Comment

Afb0145.jpgAfb0147.jpgAfb0148.jpgAfb0149.jpgAfb0151.jpg

Comment

Hey Rocknrolla,

Volgens mij heb je het antwoord op je eigen vraag al gegeven, ik zou die twee laatste dagen verduisteren laten voor wat het is en zo snel mogelijk je oogst kuisen, knippen en drogen als je zoveel last hebt van rot... op je foto's is het moeilijk beoordelen.

Comment

Watercuren tast de smaak juist flink aan.
                              Meestal blijft er na watercuren alleen een groen-gras-smaak over.

Donker zetten zou ik niet doen, misschien juist 48 uur licht, omdat je dan vaak de LV lager houdt.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zo snel mogelijk oogsten die handel.

Comment

Bezig...
                                X