Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tentkweek top 44

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tentkweek top 44

Korting op 420shop
    - Homebox S Silverline 80x80x160
    - Philips Son-T-Pia Green Power 400w + spiegelkap
    - Afzuiging 400 kuub
    - Phat Filter 350 kuub
    - Fan Control + thermostaat
    - Clipventilator
    - Thermo/Hygrometer

Substral potgrond

Een weekje onder de lamp op 18 uur licht.... plantje schoot de eerste dagen lekker op ... nu is het even stilgevallen ... wortels aant maken ?
    IMG_0296.jpgIMG_0297.jpgIMG_0298.jpgIMG_0299.jpg
    Het plantje stond eerst in een klein kartonnen potje , omdat de wortels erdoor kwamen heb ik deze ineens in deze grote pot overgeplant... kan dat de rede zijn dat ie nu ff minder snel groeit? Verder krijg ik men luchtvochtigheid echt nooit op het juist percentage ...
    Last edited by danielsanman; 14 June 2012, 01:10.
    Toch wel ff wennen zo terug een vrouw in huis

Re: Tentkweek top 44

Komt goed kerel , gewoon de grond goed vochtig houden maar ook weer niet kletsnat...t is beter voor de worteltjes als ze moeten zoeken naar water , daarom ook beter onderaan water geven in een schoteltje of zo. Geen water op de blaadjes sproeien anders verbranden ze , en wat de LV betreft , niet te druk om maken , die kan je met 1 plantje in zo'n tentje bijna nooit op peil houden.
    Grtz

Comment

Voila ....madam staat nu 9 dagen onder de lamp plantje groeit in mijn ogen vrij traag ? Denk ook dat ik de grond lichtjes overbemest heb met bloedmeel .... sommige randjes van de blaadjes zijn geel/bruin gekleurd ... maar men madam leeft nog
      Verder 2 handdoeken in de tent gelegd lv hangt nu rond de 50 hoger krijg ik het niet

IMG_0305.jpgIMG_0307.jpgIMG_0300.jpgIMG_0304.jpgIMG_0308.jpg

Comment

Idd te snel bemest , ge zijt nogal ongeduldig van aard geloof ik he...was uw potgrond al niet voorbemest?
        Das in principe al meer dan voldoende voor de eerste paar weken , teveel voeding krijgt madame niet verwerkt...gevolgen zijn verkleurde bladrandjes , krullende blaadjes en last but not least...groeivertraging.Voorlopig alleen water geven tot ze een duidelijke groeischeut krijgt.

Comment

Mja het vreemde is dat er al wel heel wat mini blaadjes klaarzitten ....Dus een echte groeistop is het dan toch ook niet ... mja echt schieten doet ze niet
          Last edited by danielsanman; 11 June 2012, 13:49.

Comment

Comment

ah k... thx for the thip ... nu nog een fles vinden ... als ik er nu eens gewoon da deksel overzet van da mini-serretje dat ik je heb laten zien ?

Comment

Da's misschien nog beter idd , wel temperatuur binnenin in de gaten houden , kan snel oplopen...desnoods lamp een paar dagen terug wat hoger hangen tot ze duidelijk begint te groeien...

Comment

Ok genoeg geklungeld met natte handdoeken en potjes water ... net in de brico een luchtbevochtiger van vicks gekocht ... einde reeks helft van de prijs.... nu da ding nog wa afgesteld krijgen en we kunne de lv wa opvoeren
                  Verder lamp terug wat hoger gehangen .... we zullen de tips van de Salmonello maar wa opvolgen zeker

IMG_0322.jpgIMG_0311.jpgIMG_0315.jpgIMG_0317.jpgIMG_0328.jpgIMG_0329.jpg
                  Last edited by danielsanman; 12 June 2012, 16:21.

Comment

Ze moet en ze zal groeien miljaarde!!!
                    Op de laatste foto's ziet ze er toch vrolijk en gezond uit...en die bevochtiger werkt wel precies , LV ineens 82%.
                    'K denk alleen dat ge nu zwaar gaat zweten in uw bed , LV in de slaapkamer zal nu ook wel omhoog gaan
                    Volgens mij kan de lamp zonder problemen terug op 40cm , vermits het klimaat blijkbaar onder controle is nu.
                    By the way : ik rij donderdag overdag (morgen dus) naar de Alien , als ge goesting moest hebben om mee te gaan , laat maar weten

Comment

Toch wel ff wennen voor mij zo terug een vrouw in huis

Comment

Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Deze vrouw kan op z'n minst al niet gaan lopen...en ze zaagt ni

Comment

true story .... en ze staat constant vochtig i like den dag da ze droog staat is ze wss al dood
                            chance da ze ni zaagt eigelijk
                            Last edited by danielsanman; 13 June 2012, 15:33.

Comment

Dag 11 van de groei ... luchtbevochtiger help iets of wat zit nu met een "constante" lv rond de 40%..... Verder de lamp na 2 dagen terug wat lager gehangen ongeveer 60 cm.
                              Ventilator van plaats verandert en met een buis de nevel op het plantje gericht ... staat er al wat vrolijker bij dan 2 dagen terug
                              Temperatuur is wel gezakt tot 22 a 23 graden ... is wel genoeg denk ik dan ....

IMG_0330.jpgIMG_0331.jpgIMG_0332.jpgIMG_0341.jpgIMG_0337.jpgIMG_0343.jpg
                              Last edited by danielsanman; 13 June 2012, 16:54.

Comment

Bezig...
                              X