Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx Peeps daar doen we het voor mooie plantjes met heerlijke vruchten euh toppen
@ Dude, airco zal hier nooit vollop tot z'n recht komen gezien ik altijd een raam open moet zetten voor
de lucht afvoer van de airco vandaar dat ik het aanzet als het voor mij niet meer uit te houden is
De dames hebben vandaag elk 400ml water gekregen met wat enzymen en kleine dosis groeivoeding.
Week 3 18/6 is aangebroken en je ziet ze ook echt hard groeien, de komende week zal de klok omgeschakeld worden naar 12/12
en mogen ze lekker in de bloei schieten.
De achterste planten zijn momenteel bezig met node 5 en de voorste nog met de 3e/4e dus er zal wel wat verschil in komen zodra ze
in de bloei zullen schieten.
De plantjes groeien letterlijk als kool, zoals het er nu naar uitziet zullen ze nog een paar dagen 18/6 krijgen
zodat ze op 12/12 alles lekker vol kunnen zetten
Temp ligt momenteel weer rond de 28 graden en lv rond de 40%, de afgelopen dagen was het wel minimaal
30 graden in de tent ze zullen het wel overleven
Thnx peeps voor de leuke reacties ik ga voor een volle tent dit keer ghehehe
Vanaf vandaag gaat de 12/12 regime in voor de plantjes, ze hebben 2 weken en een paar dagen op 18/6 gestaan
De bladeren raken elkaar al mooi aan dus omschakelen die handel
De ene plant die voor in de bruine pot stond is per vandaag naar buiten verhuist en staat momenteel in een 65 ltr kuip
Ben benieuwd wat deze daar zal doen ghehehe
De potten beginnen al iets lichter aan te voelen betekend dat morgen of overmorgen weer een lekkere voetenbad gegeven kan worden.
Temp ligt rond de 28 graden en lv rond de 40%, hier nog een paar fotos hoe nu bij staan
Comment