Yooo Peeps
De run voor RQS RQS voor het toezenden van de SKunk#1 zaden voor deze run!!
OUD-MIDDEN Bedankt voor derest van de merchandise ouwe!!!
Dit keer heb ik alle 10 de zaden direct in de aarde geplaatst om te ontkiemen gezien ik hier eerder goede ervaringen mee heb gehad.
De zaden hebben 48 uur de tijd gehad om op temp te komen voor de potten in zijn gegaan.
Alle potten zijn tot de rand gevuld met aarde tevens ingewaterd met 1ltr water per pot, het water heb ik op een PH van 5.7 gebracht met een
25ml wortelstim van HESI en 2 druppels SUPER VIT op 11 ltr water.
Temp in de tent is momenteel 23 graden en een LV van 55% zodra ze boven komen zal ik de bevochtiger aanzetten.
De eerste 2 weken zullen ze van boven af water krijgen en daarna zal ik starten van onderen te bewateren.
Next update komt wanneer ze boven zijn
Hier nog een paar fotos om het compleet te maken
IMG_0922.jpg
IMG_6890.jpg IMG_0926.jpg
Peeps
De run voor RQS RQS voor het toezenden van de SKunk#1 zaden voor deze run!!
OUD-MIDDEN Bedankt voor derest van de merchandise ouwe!!!
Dit keer heb ik alle 10 de zaden direct in de aarde geplaatst om te ontkiemen gezien ik hier eerder goede ervaringen mee heb gehad.
De zaden hebben 48 uur de tijd gehad om op temp te komen voor de potten in zijn gegaan.
Alle potten zijn tot de rand gevuld met aarde tevens ingewaterd met 1ltr water per pot, het water heb ik op een PH van 5.7 gebracht met een
25ml wortelstim van HESI en 2 druppels SUPER VIT op 11 ltr water.
Temp in de tent is momenteel 23 graden en een LV van 55% zodra ze boven komen zal ik de bevochtiger aanzetten.
De eerste 2 weken zullen ze van boven af water krijgen en daarna zal ik starten van onderen te bewateren.
Next update komt wanneer ze boven zijn
Hier nog een paar fotos om het compleet te maken
IMG_0922.jpg
IMG_6890.jpg IMG_0926.jpg
Peeps
Comment