Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Skunk#1

Yeah...alle 10 boven. Netjes kerel en ik zou het lekker zo laten en zeker niet teveel water gaan geven.

Maar waar haal je die vuistregel vandaan??

Grtz

Comment

Yoo Les schuif gezellig aan

@ Dude, neeeee niet te veel water laat de wortels maar lekker werken ghehehe
      Sinds ik begonnen ben met indoor kweken is het mij al meerdere malen verteld door kwekers
      die veel langer dan mij bezig zijn dat als de bladeren van de planten elkaar raken het een mooie tijd is
      om de klok op 12/12 te schakelen met het resultaat dat je een mooi volle oppvl. krijgt en het niet te bossig wordt

We zullen zien wat het deze ronde zal brengen allemaal, met de plantjes gaat het nog steeds goed ze groeien mooi door
      en zijn bijna al met de 3e internode bezig.
      Temp ligt rond de 30 graden en lv rond de 40%.

Morgen komt er weer een foto update yeuh!!
      Peeps...
      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Yoo Peeps,

De plantjes gaan mooi en groeien goed, we zijn nu inmiddels de eerste week voorbij op 18/6 en het
        ziet er naar uit dat ze de komende 2 weken max nog wel ff zullen blijven op 18/6 tot dat de bladeren elkaar aanraken

Temp in de tent ligt momenteel rond de 27,5 graden en lv rond de 50%
        Heb de potten beetje bijgevuld met de aarde dat ik nog over had van de vorige ronde en ze staan wat steviger nu
        Alles gaat goed en hoop dat het wel zo nog blijft doorgaan.

Questions just shoot

En we sluiten deze update weer es af met een paar fotos van de dames

IMG_1422.jpgIMG_1424.jpgIMG_1423.jpg

Peeps

Comment

Yo paffy,

Lookin' good.
          Zelf net iets vroeger gestart denk ik maar heb momenteel ook Skunk#1 zaden in het hokje staan. Hier zijn het er van sensi seeds. Zitten nu op dag 15 na het bovenkomen. Bij mij zijn die allemaal uitgekomen, maar ik heb er 3 toch aan de kant geschoven omdat het wat te lang duurde of ze me te zwak leken.
          Neem dan ook maar direct een abbo om wat te kunnen vergelijken

Grtz $iR
          Attached Files
          sigpic

Comment

Yo Sir kom er ook maar gezellig bij gozer!!
            Leuk dat je ook een skunk hebt staan dan is er wat goed te vergelijken man
            Alles wat bij mij op de achterste rij staat is al eerste uitgekomen en wat voor in de bak staat is als laatst uitgekomen.

Ik denk zelf dat mijn vorige rondes de 100% kieming niet heeft gehaald omdat ik op een andere manier wou ontkiemen.
            Maar ben hierdoor wel tot de conclusie gekomen dat voor mij direct zaaien in light mix het beste werkt en 100% kieming gegarandeerd.
            Mochten er een paar dan alsnog niet naar boven komen dan zijn et gewoon zwakke zaden.

Hoe die van jou erbij staan wil ik ze op 12/12 gooien, zie dat die van jou al een 5 verdiepingen heeft doe jij onder TL of is HPS??

Grtz...

Comment

gaan lekker !
              ziet er goed uit
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oi paffster,

Thnx voor de invite

Ik heb de zaden die iets later kwamen, en dus ook iets kleiner zijn, recht onder de lamp gezet. Hiermee hoop ik dat ze het aangeboden licht wat optimaler kunnen benutten dan de buurvrouw en zo alsnog wat schade inhalen. Weet niet of dat veel uitmaakt want het hokje moet toch helemaal vol

Plantjes gingen, zoals gewoonlijk hier, in zaaigrond in een jiffypot (cocosvezel potje) en werden daarna overgepot in growmix. Helemaal onderin de potten ligt wat batmix om ze er alvast eens van te laten proeven. Ik maakte onderin de potten nog wat meer gaten met mn boormachine en op de bodem van mn hok ligt nog dik 100l batmix extra. Wie eerst komt, eerst maalt Dat bodempje is nu nieuw maar soms blijft deze liggen voor een 2e ronde (als er geen beestjes geweest zijn...).

Door mn verhuis moet ik terug de "micro" tour op en kon gelukkig mn groeihokje meenemen. l x b x h = 125 x 62.5 x 125. Daar moet ik het voor een tijdje mee doen en dus zal ik de truckendoos van tijd tot tijd wel eens moeten openen Echter heeft het hok me de ruimte om 2 x 250 te hangen dus niet getreurd
                Bij het bovenkomen hadden de meeste hun zaadhoesjes reeds afgeworpen maar ik heb gewacht op de laatkomertjes en ze daarna toch nog 2 dagen in de propagator laten staan onder TL. 1 dag om de laatkomertjes tot zichzelf te komen en 1 dag met de roostertjes half open. Tijdens de plantennacht omgepot, hpI (meer blauw) erboven gehangen en afzuiging met een timer een nachtje op 0 tot de lamp aangaat (om LV hoog te houden).
                Toen de lichten terug aan floepten stonden ze 18/6 onder 250W HPI en dat hebben ze blijkbaar graag

Gisterenavond ging hun kop eraf op internode 3. De meeste heb ik inderdaad van 5 naar 3 terug getopt.
                Vandaag merkte ik dat de zijscheuten van sommige nu al hard beginnen op te komen in vergelijking met gisteren dus heb ik ze net op 12/12 gezet. Eindelijk wordt het terug interessant!!!!

Veel suc6

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Thnx ASR

@ Sir, always welcome
                  Wel een slim systeempie die lagen aarde zal wel goed werken hebben ze van alles wat
                  Voorgroeien onder tl komt bij mij wel zodra ik ruimte heb gemaakt voor een groei hoekje
                  tot die tijd moeten ze het maar doen met de HPS.

Zelf zat ik wel te twijfelen een HPI te kopen maar dacht voor die paar weken maar als ik die van jou zie
                  die een week verder zijn zou het geen slechte zet zijn geweest

Achja next run weer eens zien of er een HPI bijkomt want als ik zie wat blauw spectrum met de dames in de groei doet
                  wordt het ook wel eens tijd om daarmee te experimenteren

2x250 is ook wel leuk toch zoals je al aangaf en toppen zal ik deze ronde niet doen wel dieven.

Lamp heb ik nu op ongeveer 60cm gehangen ze zullen het nu wel aankunnen gok ik zo ghehehe

Over morgen weer een update met wat foto's.

Comment

Ziet er goed uit !
                    Keep 'em green
                    Led's grow !

Comment

Thnx Bodos I shall do my best

De plantjes groeien goed we zijn een paar dagen verder en vond het wel tijd worden voor een update.
                      Temp ligt momenteel rond de 29 graden en lv rond de 40%
                      Hoe de lamp lager op de dames is gehangen (+-60cm) zag ik de dames meer genieten onder de volle zon.

Verders geen water toegevoegd want potten zijn nog zwaar en voelt vochtig aan, eerst volgende waterbeurt zal
                      van onderen gebeuren.

Het zijn maar 2 fotos maar ze spreken voor zich
                      IMG_1468.jpg
                      IMG_1467.jpg Peeps

Comment

ze gaan lekker !!!
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dames zien er goed uit paffy!!!
                          Die van mij drinken zich momenteel te pletter

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Thnx ASR & Sir!!

@ Sir, de mijne zijn op het juiste pad

Yoo Peeps, de plantjes gaan hard groeit als kool ghehehehe
                            Nog steeds goed verzadigd de potten dus nog geen water, ze mogen best laten zien dat ze dorst hebben

Temp ligt wel wat aan de hoge kant rond de 30 graden en lv rond de 45%, kan ook de airco aanzetten dan zakt het tot
                            28,5 graden en lv daalt rond de 20% maar dat vind ik zonde voor die paar graden maar.

Verders niks geks te melden de dames gaan goooood
                            De plaatjes zullen meer vertellen

IMG_1494.jpg

IMG_1492.jpgIMG_1493.jpg Peeps...

Comment

Potverdikke zag link voor bij komen klik er op en ineens zie ik super mooie plantjesssssss
                              God was never on your side..

Comment

Nice paf! Dat ze onder hun eigen gewicht moge bezwijken..

Comment

Bezig...
                                X