Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Dude is idd al verplaatst, en ze hebben het enorm naar hun zin
En met de plantjes gaat het ook heel goed ze groeien en groeien maar door ghehehe
Zijn ondertussen goed gestrekt en zullen nog wel ff door blijven gaan denk ik
Gisteren hebben ze weer een voetenbad gehad met 10 ltr water Ph5.9 en 7,5ml Groeivoeding
en wat enzymes en dat heeft ze goed gedaan.
Temp in de tent ligt momenteel rond de 26,5 en de LV blijft continu rond de 50%(bevochtiger staat inmiddels uit)
Verders verloopt alles netjes en zoals geplanned en er zijn geen klachten tot nu toe
@ Dude, geur begint nu langzaam op te komen je ruikt heel lichtjes de wiet geur nu.
Ben wel anders gewend want ze stinken nog niet zo erg maar denk dat dat wel langzaam zal opkomen.
Yup Yup Peeps het is eindelijk zo ver, na ongeveer 2 weken 12/12 en een stuk strekken is de bloei er eindelijk door let the countdown begin
Vanaf nu een 8 tal weken en dan mag de schaar er weer in ghehehe
De planten doen het heel goed icm met de Hesi voedings lijn, ze hebben momenteel voldoende aan voeding want ik zie witte puntjes.
Eergisteren hebben ze 10ltr water Ph6.0 gekregen met 2 druppels Super Vit en vandaag krijgen ze weer 10 ltr schoon water.
Eerstvolgende voedings beurt zal ik met de bloei complex beginnen en schat ergens einde week 3 bloei de PK booster te kunnen toevoegen.
Dan kan de PK booster nog tot week 6 de nodige boost geven en vanaf dan spoelen maar.
Comment