Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De plantjes staan nu 1,5 week zichtbare bloei en gaan hard Ze zitten nog steeds op een water dieet.
Heb eergisteren wat minder water gegeven zodat wat droger kwamen te staan en gisteren weer 10ltr water Ph6.0
Temp in de tent ligt rond de 27 graden en de LV rond de 45%
ziet er gezond uit.. ik schuif ook even aan. Ik heb namelijk ook nog skunk-zaadjes liggen.
Hoe hoog worden de dames?, en als je ze had getopt? Of is dat nog een verrassing
ik kan namelijk tot 1.90m
@ MG5, Ik gebruik een Canon Rebel-T3 en ben dr zeer te vreden mee
@ Shivaman, m'n skunkies zijn de 1mtr al gepasseerd, zullen wel tussen 100cm en 110cm in zitten
Met de plantjes gaat et wat minder vind ik, de roestvlekken zijn erger geworden en er zijn wel wat bladeren gesneuveld
Ze staan nu al DIK 1,5 week op water dieet, ze hebben iets te veel voeding gekregen blijkt.
Zit nu te twijvelen om vanaf morgen weer langzaam te beginnen met voeden gezien ze wat lichter beginnen te kleuren nu
Anders krijgen ze morgen nog een laatste keer water en daarna beetje bij beetje weer opvoeren.
Ik heb nog steeds geen EC meter in mijn bezit maar begin nu te denken dat ik wel 1 moet hebben
Ze lijken wel en niet stil te staan je ziet wat vooruitgang in de toppen maar ook weer niet zo veel
Achja ben het nu al wel gewend dat het in de bloei altijd verkeerd loopt ghehehe maar we proberen zowieso het beste
er nog van te maken
Temp heeft de afgelopen dagen rond de 27 graden gezeten en de lv rond de 50%
Dat is ff klote paffer ze zagen er zo mooi uit ...
Maar volgens mij is dat geen overbemesting, maar iets met de PH dat die te laag is...... Want als ik naar de ondergelegen blad kijk dan zie je het van onder naar boven slecht worden en niet van boven naar onder (op het blad dan). Overbemesting laat zich altijd als eerst zien in de puntjes van het blad en niet onder bij de basis van het blad.
Ik zou ff niet meer afzuren en gewoon de helft aan voeding meegeven en dan ff kijken wat het nieuwe blad doet. En je zou ook wat extra MG kunnen meegeven daar knappen ze sneller van op. En een EC-meter is nooit verkeerd om te hebben.
Comment